[Çoğunluk Kenma gözünden olacak]
Tekrar sıkıcı bir gündü ve oynayacak oyun bulamıyordum. Telefonumda olan bütün oyunları bitirmiştim ve şuan da oturup kedimle oynuyordum. Şuan eski okulumda olup voleybol antremanı yapmak istiyordum ama o zamanlar voleybolu sevmeyerek oynuyordum.
Kedimle oynarken telefonuma bildirim geldi "Ah şu lanet mesajları atmasanız şaşırırım zaten!" Diyerek sinirle telefonu elime alıp kimin yazdığına bakmadan mesajı sildim. 10 saniye sonra tekrar bildirim geldi ve tekrar tekrar tekrar...
Artık dayanamadım ve bakmaya karar verdim.
Lev: Kenmaa!
Lev: Hey Kenma!
Lev: Buluşacağız sende gelmek
ister misin?
Lev: Hadi amaaaa neden cevap yazmıyosun aq
Lev: Sana yeni video oyunu da almıştım=(Siz: NE VAR BE SÜREKLİ SÜREKLİ
Lev: Sonunda yazdın aq dünyayı
mı kurtarıyorsunSiz: Ne var hızlı söyle
Lev: Üstleri oku anlarsın
Lev: Geleceksen aynı yerdeyizSiz: Tamam 10 dakikaya oradayım
Bende bunu yazdıktan sonra kedimi de kucağıma alıp odama gidip dolabımın karşısına geçtim.
Bunları giyip çantama; toka ve powerbang+kablo koydum, telefonumu aldım kafa kulaklığını boynuma geçirdim. Gitmeden önce kedimin mamasını ve suyunu kontrol ettim ve evden çıkmadan önce onu öpüp çıktım. Sallana sallana yürüyordum buluşma yerine doğru sıkılmaya başlayınca kulaklığı takıp şarkı dinlemeye başladım. Şarkı "La La La".
Yaklaşınca kapattım ve karşıya baktım. Çocuklar oradaydı Lev, Yamamato, Yaku vardı. Kulaklığı çıkartıp boynuma koyup şarkıyı kapattım ve onların yanına doğru hızlandım.
Y(aku): Kenma!!
Ya(mamato): Oi Kenma hoş geldin!
L: Kırmayıp geldiğin için teşekkürler Kenma hoş geldin!
K: Hoş buldum ee ne yapacağız?
Y: Kafeye gidelim mi?
K: Bana fark etmez
Ya: Gidelim bence
L: Olur gidelim hadi
Hepimiz birlikte kafeye doğru gitmeye başladık ben tabii ki sadece milkshake içecektim çünkü kahve sevmiyordum acı geliyordu tadı. Sürekli insanların onu nasıl içtiğini düşünüyordum. Giderken Lev ve Yamamato birbiriyle şakalaşıyordu arada Yaku Lev'e tekme atıyordu rahat dursun diye.
Sonunda kafeye gelmiştik hemen oturduk ben direkt cam kenarına oturdum, yanıma Yaku oturdu.Garson gelip siparişleri aldı bende her zamanki gibi telefonuma bakmaya başladım. Bakarken bir anda Yaku konuşmaya başladı.
Y: Hey Kenma bir uygulama var indirsene seversin
K: Adı ne?
Y: "İkyuu!" bu indir hadi
K: Tamam indiririm
G: Buyurun efendim siparişleriniz, başka bir isteğiniz arzunuz var mı?
Y: Hayır teşekkürler
Milkshake i alıp içmeye başladım bir yandan da Yaku'nun dediği uygulamayı indiriyordum.
1 saat geçmişti hala bekliyordum inmesini bende o yüzden çocuklara iyi günler diyip eve gitmeye başladım. Ama hala eve gidene kadar inmedi bende sinir oldum ve bıraktım. Kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladım eve gelince hemen kedimi aldım ve onunla oynamaya başladım.
Akşam olunca aklıma Yaku'nun dediği uygulamayı indirmedigim geldi hemen telefonu alıp indirdim ve girdim. Kahretsin kayıt istiyor neyse sallayayım birşeyler. Sonunda oldu ve uygulamaya bakmaya başladım çoğu kişi yemek resimleri atıyordu. Bazılarıysa outfit falan bakarken bir resime denk geldim altında çok fazla yorum ve beğeni vardı merak edip baktım.
@Tetsukurooo
Hepinize Tokyo'dan yeni bir kombin ile selamlar!
Beğeni: 258.9 k
Yorum: 11.7 k@User719: of off taş mübarek
@User6511: gelip beni yan yatırıp s- gıkım çıkmaz
@O2bkut: brooooom yakıyorsun
↪Tetsukurooo: sağol brooooom@Crazyyumurta: Abi adama bak be
@Ukkkka: Kazak müq
@User230: Oha mk herife bak
Daha fazla gör...
Neden bu kadar abartıyorlar ki? Alt tarafı bir resim sonuçta değil mi? Dayanamayıp bende yorum yazdım.
@KKenmae: Alt tarafı bir resim neden herkes abartıyor?
↪@User328: Senin gözler kör galiba aq
↪@GGpro: Harbi kör glb
↪@User9201: Knk sg göz doktoruna mq adam taş gibi kendine bak konuş maaaal
↪@nealakaw: Kör.
+78 yanıt gör...Daha çok böyle yorum gelmişti bana ama ciddiyim NEDEN BU KADAR ABARTIYORLAR?!! Birde kendine bak konuş diyorlar mk orospuları.
Onları takmadan telefonu bıraktım ve kedimle birlikte uzun süre oynadım. Ardından acıktım ve mutfağa gittim ve yemek yapmaya başladım. Yemek bitinde üstüne son olarak kestiğim yosunları koydum ve çubuklarla kaşığını alıp odaya gittim. Televizyonu açıp izlerken yemeye başladım. Yerken bir anda telefonuma bildirim geldi bende bakmak için elime aldım.
Kuroo×Kenma
Tetsukurooo: Selam!
Tetsukurooo: Sana gelen
yorumlar için özür dilemek
istedimKKenmae: Sorun değil
Tetsukurooo: Sana kendimi
affettirmek için bir yemek
ısmarlaya bilir miyim?KKenmae: Gerek yok sağol
Tetsukurooo: Peki...O halde iyi
günler!Hay Allah'ım birde bu çıktı neyse yemeğimi yedikten sonra bulaşıcı makineye koydum ve video izlerken uyuya kalmışım...
Oy verirseniz güzel oluuur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkyuu!~Kuroken
FanfictionKuroo Tetsurou "İkyuu!" adında bir uygulama da popüler birisidir. Arkadaşlarının isteği ile telefonuna bu uygulamayı indiren Kozume Kenma şans eseri Kuroo'ya rastlar. Bakalım bu rastlamadan sonra neler olacak? !hikaye bir kaç hikayeden esinlenerek y...