"Siyanür!""Siyanür!"...
Kulağıma adımın nidaları gelirken gülümsüyordum ama bu gülümseme mutluluktan uzak biraz tedirgin bir gülüştü çünkü rakibim boks dünyasina namını salmış azılı bir boksördü.Hızla saçımı topladım,maskemi taktım ve son kez aynaya baktim ."aah tanrım yine her zaman ki gibi çok güzelim."Evet- biraz egolu bir insan olduğum doğrudur.Ringde adımın okunduğunu duyunca hizla odamdan çıktım ve ringe doğru yürümeye başladim.Ringin merdivenlerine tirmandim ve selamlamami yapip ringin icine girdim.karsimda gordugum kisiyle nutkum tutulmustu,çünkü karşimda yillar once hayatimi mahveden pek sevgili atkadasim çinar duruyordu.
7 yil önce
Aysima ve parla ile yine bankta oturmuş demir,çinar ve uygari kesiyorduk.Ben demire,parla çinara,aysima ise uygara aşıktı ama doğduklarinda kulaklarina 3 kere sürtük diye fısıldadıkları yelloz yeliz,kaşar gül ve sürtük yasmin onlarin dibinden ayrılmıyordu.Tek dertleri uygar,demir ve çınarı elde edip egolarini tatmin etmek.Aysima ve parlaya doğru döndüm ki zaten onlar bana bakiyordu.Birbirimizle konuşmadan bile anlaşabildiğimiz için birbirimizi çok iyi anlıyorduk o sırada demir,uygar ve çınarın yellozlarla hararetli bir şekikde konuştuklarini gördük.Bi anda hepsi birden bize dönünce demirle gözgöze geldik.O sirada çinar bağirarak konuşmaya başladi. Konuşmasi bana hitabendi.Bir anda gözlerine kilitlenip kaldim.
Ç;-Asi bana bunu nasil yaptin sana inanamiyorum.
A;-Neden bahsediyorsun çınar sen?
O an çınarın elindeki kırılmış kolyeyi gördüm.Hayır- ben yapmadim dedim kendi kendime ve bagirarak konuşmaya devam ettim.
A;-Ben yapmadim! Beni böyle bişeyle nasil suçlarsin,benim yaptiğimi sana düşündüren ne?
Ç;- Yeliz öyle demiyor ama asi
O an gözlerimi pişmiş kelle gibi sırıtan yelloza çevirdim ve ani bir sinirle yerimden kalkarak yelize doğru koşmaya başladim.Beni gören yeliz kaçmak için arkasini dönmüştü ki elimi uzun çakma sarilarina doladim ve var gücümle aşagı çektim.üstünr çıktım ve onu yumruklamaya başladim. O sirada bi el beni hizla yelizin üstünden çekti.
Ç;-doğrular gücüne mi gitti asi.Şimdi de yelize iftira mi atiyorsun bide üstüne kiza saldiriyorsun.vahşi misin ya! Ailen seni terk etmekle çok iyi yapmiş.Duyduğum sözler karşısında donup kaldim.Hızlıca yerden kalktim ve hiçbirine bişey söylemeden çınara son kez döndüm ve sakince konuştum.
A;-Beni anlamadan,dinlemeden böyle suçladiğin için pişman olucaksin.Yargisiz infaz yaptiğin için pişman olucaksin ama benim haksiz oldugumu görüp geri döndüğünde beni bulamicaksin.Hizla çantami aldim ve yanlarindan ayrildim.
~Günümüz~
Yerime geçtim ve eldivenlerimi elime sardim.Tribüne kafami çevirdiğimde gördüğüm iki tanidik sima ile hafif sendeledim.Tribünde uygar ve demir oturuyordu.Demirle gözgöze geldiğimizde oda şaşırdı.Gözlerimi çınara doğru çevirdiğimde zaten bana bakıyordu.Hakem başlama silahini ateşledi ama değişen birşey olmadi.Ne ben çinara gittim ne çinar bana.Tribünden itiraz sesleri gelmeye başlayinca çinara bana gelmesi için işaret yaptim.Oda bunu anlamiş olacak ki bana doğru iki adim atti ama ben onu beklmeden ona doğru koştum ve burnuna bi yumruk attim.Bunu beklemediği için afallamıştı.Kendine geldiğinde bana yakıcı gözlerle bakmaya başladi,ardından bana doğru bir yumruk savurdu ama ben çevikçe kaçıp yumruk attığı kolunu tuttum ve sırtında birleştirdim.Ayağina çelme taktım ve yere düşmesini sağladim,ardından diğer elini de sirtinda birleştirerek ters kelepçe pozisyonuna getirdim elimi saçlarina geçirdim kafasıni sertçe yere vurdum,vurdum,vurdum.Bilincini kaybetmişti.Ağzından ve burnundan oluk oluk kan akıyordu.Hemen üstünden kalktim ve ringden atlayıp odama koşmaya başladım.Arkamdan gelen kişinin kim olduğunu biliyordum ama dönüp bakmadım.Demirin seslenmesiyle ona döndüm.D;-Yine kaçıcak mısın asi,yine tam seni bulmuşken kaçıcak mısın ben seni her yerde o kadar aramışken sen yine gidicek misin?
A;-Ne zaman aradın lan sen beni ne zaman sordun,ne zaman merak ettin?
Ama ben demirin beni her yerde aradiğini çok iyi biliyordum.
D;-Gerçekten aradım seni her yerde bi gün bile umudumu kesmedim.Güzelim lütfen konuşalım.
Elimi sinirle saçlarımdan geçirdim ve derin bir nefes verdim.
A;-iyi gel konuşalım.
Kapıyı açtım ve içeri girdim,ardımdan demir de girdi.Koltuğa geçtim ve kendime bir viski doldurdum,demire döndüm ve ona da sordum, oda başıni aşaği yukari sallayarak onayladi.ona da bir bardak viski doldurdum ve yorgunlukla arkama yaslandim.Demir konuşmaya başladı.
D;-Beni hiç mi özlemedin asi...hiç mi merak etmedin?
A;- Çok özledim demir.Lanet olsun ki her Allah'ın günü seni özledim.Senin beni aradığından haberim vardi.Kendimi böyle avuttum ama geri dönemedim.Hergün adamlarıma seni izlemesini söyledim.Uzakta da olsam hergün seni izledim.Bazen bi nefes kadar yakınına bile geldim.Sen üzgünken üzüldüm,sinirliyken sinirlendim,ama şunu fark ettim.Sen bensiz hiç mutlu ol-
Cümlem dudaklatıma kapanan bi çift dudakla yarıda kaldı.Demir beni kırılacakmışım gibi öpüyordu.Öpüşüne karşılık verince hızlandı ama dudaklarındaki tutku hala devam ediyordu.Tam o sırada odanın kapısı sertçe açıldı.İçeriye uygar ve çınar girince ayrılmadık ama yavaşladık.Bizi öyle gören uygar ve çınar donup kaldı.Yavaşça gözlerimi araladım ve dudaklarında ayrıldım.O sırada duyduğum sesle kafamı çevirdim.Konuşan kişi çınardı.
Ç;-Asi ben herşey için çok özür dilerim.
A;-Siktir oradan.7 yıl sonra mi geldim lan aklına.Bunca yıl sonra mı lan!
Ç;-Asi ne desen haklısın a-
Sinirle bağırdım.
A;- Ben haklı falan olmak istemiyorum.7 yıl önce o yelloza inanıp bana dediğin lafları ne çabuk unutmuşsun,eğer bi kaç tane daha kırık istemiyorsan şuan siktirip gidersin burdan.
Bu sözüm üzerine çınar odadan çıktı.Ardından demir ve uygara döndüm.
A;-siz de gidin ben sakinleşince konuşuruz sizinle de kavga etmeyelim şimdi.
Uygar konuşmaya başladı.
U;-seni bırakıp hiçbir yere gitmiyoruz asi unut bunu
Demir de onaylar bi ses çıkardı.
Bu konuşma karşısında yavaşça mırıldandım.
A;- Duşa girip gelicem.5 dakikaya gelicem çıkınca konuşuruz.
Bunu duyan uygar ve demir memnuniyetle arkadaki koltuğa oturdu.Bende duş için banyoya gittim.Hızlı bir duş aldım.Üstümü gitindim ve demirgilin yanına geçtim.Benim geldiğimi görünce onlarda ayaklandı ve odadan çıktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asinin içindeki Ateş
Teen Fictionİlk kitabım olduğu için bazı hatalarım olabilir ama aldırmayın hikaye çok heyecanlı okumaya devam et.Yıldıza basmayı unutma