6

10 2 0
                                    

Taehyung'dan|



Jungkook'un gözlerinin dolduğunu hissedebiliyordum ve sinirden deliye dönmüştüm.Müdüre sert bir bakış attım ve odadan Jungkook'la birlikte çıktık,ardından Jungkook'un telefonu çaldı.

"Efendim baba"

"Ben geri dönüyorum Jeongguk"

"Peki baba,kendine dikkat et"

Ardından sevinçle boynuma sarıldı
"Babam gidiyor Tete'm!" Çok mutlu olmuştum ama bir sıkıntı vardı.Okuldan atılmıştım Jungkook'ta benim yüzümden uzaklaştırma almıştı.



Sonra eve gittik ve birer kadeh doldurduk,Jungkook anında sarhoş olmuştu onu kucağıma alıp yatağa götürdüm.Yatağa tam bırakacakken dudağımı öpmüştü bende karşılık verdim,Jungkook'u yatağa atıp üstüne çıktım.

Yazar'dan|

Taehyung Jungkook'un üstündeydi ve pantolonunu çıkartmaya başlamıştı.Jungkook'ta eşofmanını çıkarıyordu,Jungkook üstünü çıkarttığı an Taehyung Jungkook'u ters çevirip deliğini parmaklamaya başlamıştı.Jungkook inliyordu ve bu Taehyung'un hoşuna gidiyordu.

"İçime gir Tete'm ahh"

Taehyung birşey demeden yüzüne gülümsemişti ve artık Jungkook'un içinde gel git yapıyordu,

"Daha sert Tete'm lütfen"

O gece hep böylelerdi ve sabaha karşı uyudular.

Jungkook'tan|





Sabah uyandığımda üstümde büyük bir ağrı vardı,ve çıplaktım.Taehyung'da çıplak şekilde arkamda bana sarılarak yatıyordu her yerim ağrımıştı ve dün gece sarhoş olduğumu hatırladım.

"O son kadehi içmiycektin salak Jungkook!"

Taehyung uyanmış beni izliyordu sonrafan farketmiştim.

"Ben gece sarhoş değildim Kook,her şeyi hatırlıyorum"

"Tete'm lütfen saçmalamış olmiyim lütgen saçmalamadın de lütfen"

"Daha sert Tete'm lütfen"

Utançtan yüzümü kapatmıştım

"Taehyung devamını getirme yalvarırım!"

"İçime gir Tete'm"

"Tanrım.."

"Tamam utanma hadi yemek yiyelim güzelim"

Mutfağa gidip birşeyler hazırlarken belimden sarılan kolları hissetim.Birden miğdem bulanmaya başlamıştı yaptığım her şeyi bırakıp lavaboya koştum Taehyung'da arkamdan koştu.

"Bebeğim iyi misin?"

"Bilmiyorum iyi olup olmadığımıda bilmiyorum!"

"Güzelim yoksa sen.."

"Saçmalama Taehyung bir erkek nasıl hamile kalabilir?!"

"Bilmiyorum ama olabilir güzelim"

"Tamam senin için bir test yapıcam bekle"

Testi elime aldım ve işlemleri yapıp beklemeye başladım,bir süre sonra teste baktım ve bir dakika nasıl nasıl hamileydim!Bir erkek nasıl hamile kalabilir!?

"Taehyung seni sikicem naptıysan hamileyim!"

Taehyung koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı,

"Taehyung tamam güzel bişey bende mutluyum ama ben bu çocuğu neremden çıkarıcam amına koyiyim ya!"

"Sevgilim bende bilmiyorum ama bir konu daha var,sen öğrencisin ve böyle okula gidemezsin mecburen okulu bırakmak zorundasın"

"Biliyorum,biliyorum sakin olmam lazım.ULAN SEN BENİ NASIL SİKTİYSEN BİR ERKEK NASIL HAMİLE KALABİLİR YA NASIL!"

"Sakin ol hayatım ve bunun sorumlusu ben değil sensin içime gir Tete'm diyen ben değilim"

"TAEHYUNG ŞUAN DELİRMEK ÜZEREYİM BENİM UYUMAM LAZIM!"

"Peki sevgilim nasıl istersen,uyanınca doktora gideriz"

Cevap vermeden odama gittim.Şuan delirebilirdim nasıl yani ben hamileydim? Bunları düşünerek uyuya kaldım.

Uyanmıştım ve hastanedeydik.Doktorun yanına girdiğimizde oda şok olmuştu bir bana,birde Taehyung'a bakıyordu.Beni ultrasona aldı.

D:Bebeğin durumu gayet iyi ama kendinize çok iyi bakmanız lazım.

T:Tamam ama nasıl olabilir?Nasıl hamile olabilir Jungkook erkek.

D:Biliyorum,anormal bir durum ama bazen nadiren böyle şeyler yaşanabiliyor.Kontroller bitti gidebilirsiniz.

Eve geldiğimizde Tae markete gitmişti,bem ise su içmeye mutfağa giderken bir anda başım dönmüş ve gözlerim kararmıştı.Kim bilir belki tam o anda Tae gelmese bayılıp kalabilirdim.

T:Jungkook,sevgilim!

J:Tete'm ben iyiyim

T:Tamam,bundan sonra yanından ayılmak yok tamammı ama benim çok önemli bir işim çıktı,birşey olursa hemen bana yaz.

J:Tamam Tete'm

Aradan 2 saat geçmişti Taehyung gitmişti ve canım çok sıkılıyordu ona yazmaya karar verdim.

              Jungkook/Taehyung

Siz:
Nerdesin Tetem seni çok özledim

Tete'm♡:
Bir kaç dakikaya oradayım sevgilim
merak etme

Siz:
Tamam askim ama aklımda bişey
var

Tete'm♡:
Ne oldu minik kuşum

Siz:
Biz kaç ay sevisemiycez

Tete'm♡:
Bilmiyorum sevgilim neden sordun.
Ve bir fotoğraf atabilirmisin?

Siz:
Tabii sevgilim

Tete'm♡:
Nerdesin sen bakim

Siz:
Evin spor salonundayım ama spor
yapmıyorum

Tete'm♡:
Tamam minik tavşanım bekle geliyorum


Tae eve gelmişti biraz film izledikten sonra uyuduk.Gece 3 civarlarında Taehyung'un lavaboda ağladığını duymuştum peki neden?

Don't Leave Me My DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin