1

96 12 0
                                    

Niciodată nu am crezut că voi ajunge în momentul în care să îmi pun această întrebare.
Cine sunt? nu-mi amintesc! nu știu ce am simțit până acum... Nu-mi amintesc nimic!
Tata spune că eram o persoană plină de viață, mereu cu zâmbetul pe buze.
Fratele meu a fost dintotdeauna bolnav, mi-aș fi dorit măcar eu să fiu în regulă pentru a avea grijă de el.

Când m-am trezit din comă habar n-aveam ce s-a întâmplat înainte. Din spusele lui tata am fost aruncată pe scări în școala din Miami, locul unde mi-am pierdut memoria.
E greu de spus, amnezia este un lucru ce nu se poate trata.
De aceea tata a preferat să ne mutăm cât mai departe, așa ajungând să locuim în Anglia.
De la un timp stările de anxietate sunt tot mai grave, mii de imagini apărându-mi în minte involuntar, de parcă aș fi trăit total altă viață.
De parcă ar fi amintiri, dar în niciuna nu apare vreo persoană din prezentul meu.
Eu am un tratament destul de puternic, ajungând legumă după fiecare pastila. De aceea de câteva luni evit să le mai iau, astfel acele imagini au început sa imi apara, desi de multe ori am ochii deschiși, ele apar insotite cu dureri mari de cap.
Acum îmi pun semne de întrebare, oare aș putea fi mințită?
Sunt Lucy, o simplă adolescentă, locuiesc cu tatăl, Miguel și fratele meu, Dylan. Acesta având diabet de când s-a născut, eu cel puțin nu-mi amintesc, căci am devenit amnezică când el avea nici o luna. Au trecut 5 ani de la accident, am început să evit și terapia de 4 ani de zile, iar din acest motiv relația bună dintre mine si tata s-a cam distrus.
De atunci se axează mai mult pe muncă, așa ajungând să-l cresc pe Dylan mai mult singura, deși un an de zile m-am chinuit căci eram în scaun cu rotile și cu o mână ruptă.
Am fost lovită destul de grav, abia acum un an si jumătate mi-au scos tija din picior, iar de atunci fac sport zilnic în prim plan fiind dansul. M-a atras atât de mult încât am ajuns foarte repede la performanță având mii de spectacole pe lună.
Lucrez pe o pistă de curse împreună cu prietenii mei mecanici. Am și concurat la câteva, având doar două victorii pe primul loc.
Mai am o luna si implinesc 18 ani, este uimitor sa ma gandesc ca voi putea sa am propria masina cumparata de mine, vreau sa ii demonstrez tatalui meu ca pot sa ma descurc desi in fiecare luna imi pune pe card mii de dolari.

¤¤¤¤

IN URMA CU 5 ANI

Perspectivă autor

Beatrice iese de pe gheață și se arunca direct în brațele lui râzând.
"Știam că vei câștiga, princesa!" accentul spaniol pe care il are de mic o face sa se îndrăgosteasca si mai mult de el.
Scoate de la spate trandafirul alb, asa cum stie ca ii place, fata rosind in următoarea secunda, Ares murind de dragul ei o saruta si merg catre părinții lor. Relatia lor merge destul de bine, au fost promiși dinainte sa se nasca unul celuilalt. Avand noroc, caci iubirea lor este sincera si rar intalnita.
"Beatrice, fata lui tata" domnul Reyes isi deschide bratele pentru a-si imbratisa fetița.
"Locul 1, exact ca mama ta" doamna Reyes sare si ea fericita.
"Haideti sa mergem, avem treaba! Ares trebuie sa te ducem la sediu, tatal tau te asteapta" baiatul devine serios, dar o prinde de mână pe Beatrice si inainteaza spre masina.

"Ai grija, princesa! Ne vedem maine dupa scoala!" ii saruta fruntea si coboara din masina, soferul plecand de pe loc.
"Matt? De ce au ramas si parintii mei, nu era vorba ca mergem sa luam toti cina, Abigail trebuie sa fi ajuns?" isi aseaza trofeul micuta creola, cu ochii înlăcrimați si privește catre sofer. Sora ei mai mare învățând si locuind in New York cu mătușa ei, ajunge dupa mult timp sa isi revada familia.
"Imi pare rau"
"Intoarce, vreau sa raman cu ei, nu stau singura in casa pana ajunge Abby!"
"Beatrice, inca nu esti destul de mare pentru a merge la sediu, toate la momentul potrivit, este pentru siguranta ta! Uite, de exemplu Abby fuge de acel loc, nu ii place"
"De aceea eu voi fi mostenitoarea, nu? Daca nu aș fi existat, Ares ar fi fost obligat sa fie cu ea?" isi încrucișează brațele și privește încruntată spre el.
"Nu te mai gândi la aceste prostii, Abby are 19 ani, e mai mare cu 3 ani decât el. Și să fim sinceri tu și el aveți o legătură specială"
Fetita doar incepe a privi pe geam dezamăgită de situatia prezenta.

Living in a lie - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum