[11] (Aylis&Eray)

53 24 1
                                    

(Yazarın anlatimiyla)

Aylis hastaneye kaldirilmiş arayacak ve onu eve götürecek birini arıyodu.

Ayağı sakatlandiği için yürüyemiyordu, bu yüzden burini arıyodu

Eli 'Errayy🖤' isminin üzerinde gelip gitti

Aramalı mıydı ?

Aramamalı mıydı?

Ne yapmalıydı?!

"Haydi bisbillah"dedi kendi kendine aylis ve aradı.

Eray ise evde oturmuş televizyon izliyodu.

telefonunun çalmasiyla."Haydaa"dedi kendi kendine telefonu eline aldi. 'Kaçık karı' ismi ile nefesini dişari doğru bıraktı.

Bıkmıştı.

Vallahide bıkmıştı billahide.

"Alo"diyerek telefonu açtı eray.

"Konuya hiç uzatmadan geçiyorum..hastaneye kaldırıldım!" Deyince eray affalayarak ayağa kalkti."Ne!"dedi.

"İyiyim ama ayağim sakatlandi. Pek arayabileceğim birileride olmadiği için seni aradim, Atacağim konuma gelip beni alabilir misin??"

"Konum at"dedi eray montunu üstüne tek hamlede geçirdikten sonra telefonu kapattı, aylis ise konumu göndermişti.

Eray matorunu alıp gaza yüklenerek aylisin attığı konuma gitti.

Hastaneye ulaştiğinda matoru park ettı ve kaskını çıkartıp hastaneye girdi.

Görevlinin yanına yaklaştı ve."Aylis gök nerde?"dedi.

"17 numaralı odada"dedi asansöre dahi binmeden merdivenlerden koşarak 17 numaralı odaya girdim.

Yatakta ayağı alçılı bir şekilde serumla konuşuyodu.

Evet bildiğiniz serumla konuşuyodu."hadi kardeşim bitte sende bende kurtulalım yaa"diye sızlandı

"Aylis"dedim bana baktı 

"Aaa eray, Çok çabuk gelmişsin serum kardeş inat ettı bitmiyo"dedi ve yanaklarini şişirdi.

"Sen bekleyemediğin içindir o!"dedim ve koltuğa oturdum."Nasıl ayağını bu hale getırdiğini anlatarak başlayabilirsin"

"hee şey olduu.."

"ne oldu"

"Off evden aç çıkmıştım alisalara gittim falan filan derken yemek yemeyi unutmuşum eve giderken bayılmışım Sonra bir uyandim hastanedeyim."dedi. Eray gerçekten anlamıyordu aptal miydi bu kız, neden bu kadar sorumsuz davranıyodu.

"Birilerinin senin için edişelenebileceğı hiç mi aklına gelmiyor aylis!"

"Kimse beni umursamıyor zaten!, Annem ve babam sadece kız kardeşimle ilgileniyor, umurlarinda olmazdim önemli olan onlarin minik kızı oluyordu hep..ben hep arka planda kalan oldum!!. Alisa desen kızın başında zaten tonla dert var hastaneden yeni çıktı!. Eee bak başka kimsem yok!. Kim benim için endişelenebilir ya!. SÖYLE KİM!"Dediğinde eray dayanamayarak.

"BEN VARIM, BENDE SENİN İÇİN ENDİŞELENEBİLİRİM..TAMAM SENİN KİMSEN YOK AMA BEN VARİM. BEN SANA BİRŞEY OLURSA DELİRİRİM SEN GELMİŞ KİMİN UMRUNDAYIM DİYOSUN, BENİM UMRUMDASIN AYLİS DUYDUN MU BENİM UMRUMDASIN!"Dediğinde. aylis büyük bir şaşkınlıkla eraya bakmıştı.

Bunlari eray mi söylemişti?

"Tamam sakin ol"dedi aylis,

"Sakinim ben kaçık karı"

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin