50.Bölüm(SAR 56)

10 2 2
                                    

Yeni bölüm. Hemen bölüme geçin.

İyi okumalar.

...

BÖLÜM ŞARKISI: CIRO~Blok3

İyi dinlemeler.

...

"Yani diyorsunuz ki siz Irak'a gidiyorsunuz. Doğru mu anlamışım?" diye sordum.

Terör hareketliliği görülen bir yeri açığa çıkartmıştı MİT. Terör kampını ifşalamamız gerekiyordu. Sonra ise yok etmemiz.

"Doğru anlamışsın Anka. Planın bir daha üstünden geçtikten sonra hazırlıklara başlayabilirsiniz." dedi başkan.

Sonra ise planı tekrar etti.

Ekibin yöneticiliğini almam ise bana bile süpriz olmuştu. Türk Silahlı kuvvetlerini de yönlendirecektik üstüne.

Ateş'i alıp gelmemin sebebi ise, diğer dosyayla ilgilenmesi gerekiyordu. Ayrıca bir tutsaklık meselesi olursa ülkeyi ayağa kaldırmaya çalışanlardan biri olacaktı.

Su ve Eren yasal görüşmelerle ilgileneceklerdi. Reyhan ise üste kalmaya devam edecekti.

Zehra, Ali, Sinan, Bora ve ben ise Irak'a doğru giden ekiptik. Zorlu geçecekti harekat. Fakat milletimiz için değerdi. Şuanki her bir çocuk, büyüdüğü zaman ülke için çok önemli insanlar haline gelebilirlerdi. Onların geleceğinin kararmaması için, vatan sevdası için çalışıyorduk.

Ben ay yıldızlı bayrağıma aşıktım.

Hazırlıklarla ilgilenirken Ateş yanıma geldi. Yine endişeleniyordu.

"Kendine çok dikkat et." dedi. Sanki birşey olacakmışçasına.

"Karşında kos koca MİT istihbaratçısı var. Ayıo ediyorsun yani sende." dedim.

"Ben yine de seni uyarayım da. Deli dolu şeyler yapma. Sen mantıklı bir insansın. Mantığını kullan. Kalbini de kullanabilirsin. Ordayım. Orda olacağım." yüzüne sıcacık bir gülümseme yayılmıştı.

İlelebet aşk bu bendeki.
Kör olası yaktı içimi.
Arasıra uğra kalbime.
Oyunun içinde tut beni.
İstemem söz sevmeni.

Ferman Akgül ne güzel söylemişti bu şarkıyı. Ateş'e gülümsedim.

"Merak etme. Sakın işini de aksatma." dedim. Kafasını usulca salladı.

🖤

Irak'a gireli üç saat on yedi dakika kırk üç saniye olmuştu. Güvenlikli evdeydik. Bir saat on beş dakika sonra Türk dış işleri binasına gidecektik. Aslında MİT kalesi.

"Sıkılmaya başladım." dedi Zehra.

"Fevri davranamayız biliyorsun." dedim. Zehra'nın tavırları az da olsa düzelmişti. Sanırım profesyonel olduğumuzu hatırlıyordu.

"Biliyorum." dedi. Kahverengi saçlarını sıkıca toplamıştı.

"Burdan çıktığımızda işler eğlenceli bir hal alacak." dedi Bora. Bu onun teröristlerin ağzına sıçıcam demesiydi.

Biz beklemeye devam ederken Ali ile Sinan geldi.

"Evin etrafı temiz görünüyor arkadaşlar." dedi Ali.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin