Bölüm 23

8.5K 402 36
                                    

Murathan'dan:

Bu akşam yakın arkadaşım Murat ve ailesinin davetiyle onların oteline gidicektim. Naz'ı uzun zamandır görememiştim . Ve bu zaman zarfında iyice düşünüp ona olan hisslerime bir anlam vermeye çalıştım.

Ama yinede kesin bir sonuç elde etmedim.Şimdi ailemle birlikte otele gelmiştik. Benim ailem İstanbulda yaşıyor bende orda doğup büyüdüm. Kendi şirketimiz var babam ilk başlarda asker olmama karşı çıksa da zamanla oda kabul etdi ve benimle gurur duymaya başladı.

Şimdi bazen şirketde toplantılara da katılıyorum. Zaten Nazı ikinci görüşüm şirketde olmuştu. Naz çok güzel naif ve zeki bir kadın. Ben yine Nazın düşüncelerine dalmışken omzuma bir el konuldu.

Arkamı dönünce Murat olduğunu gördüm. Biz Muratla çocukluk arkadaşıyız. Yıllarımız birlikte geçti.
Muratla sarılıp sohbete dalmıştık ki Muratın arkamda bir yere baktığını gördüm.

Merak edip bende yavaşca arkamı döndüm. Bu bu hayal mi yoksa gerçekten Naz melek gibi beyazlar içinde karşımda mı?
Bir an onu gelinlik içinde hayal ederken buldum kendimi neler oluyor bana

Kendine ilk gelen Naz oldu bana doğru yaklaşmaya başladı. O öyle güzel öyle zarifti ki yüzüne dalıp gitmişim. Naz bana doğru her adım atınca kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu.

Gelip elini bana uzatdı aramızda kısa bir konuşma oldu sonra Murat onu yanına çekip öptü aynı şekilde Naz da onu öpünce kalbim sıkıştı bir an beenim kardeşim dediğim adamın sevgilisimi Naz?

Naza güzelim dedi yine kıskançlık duygum ağır bastı ve kendimi tutamayıp yine sordum" siz sevgili misiniz?"

Çok şükür kardeşiymiş bir an kalbim öyle acımıştı ki. Ama Yiğit abi haklı ben kendimi geri çektikce Naz eninde sonunda biriyle bir ilişki yaşayacak bu yüzden en kısa zamanda Naz'la konuşmaya karar verdim.

Sultan teyze Nazı da alıp gitdi. Söylediğine göre Nazı ortakları ve diğerleri ile tanıştıracakmış.
Bir yandan Muratla sohbet ederken bir gözüm Nazın üstündeydi. Kuğu gibi ordan oraya süzülüyordu.

Naz uzun zamanın sonunda yanımıza geldi kendini Muratın yanına atıp küçük kız çocuğu gibi dert yandı. Bir az sohbet etdikten sonra dans müziği çalmaya başladı.

Murat ortaklarının kızı ile dansa kalktı. Bende acaba Naza teklif etsem mi diye düşünürken diğer ortaklarının oğlu Naza elini uzatdı. Bu sefer kıskançlık hissim çok ağır bastı. Nazın elini tutup kendime çektim.

Sonra dans pistine götürüp ellerini omzuma koydum. Naz bana hala şaşkın ve şokla bakıyordu. Onun bu haline dayanamayıp güldüm oda bana gülmeye başladı.Yapma zalimin kızı yanarız öyle güzel gülme.

Artık hislerime eminim ben Naza aşık oldum.

Bu yüzden Nazın kulağına onunla konuşucağımı söyledim. Danstan sonra terasta hisslerimi açıklıyıcam.

Ve işte o an hiç beklemediğim bir şey oldu. Bir silah sesi ve Nazın acı dolu inlemesi.ben ne olduğunu anlamaya çalışırken sırtından akan kan ellerime bulaştı.

O an dünya durdu" Hayır hayır sen gidemezsin Naz kapatma gözlerini dayan uyuma Naz NAZ "

Hayır ölemez yapamaz ben daha ona onu sevdiğimi söylemeden gidemez. Bir cesaret ona döndüm kollarım arasında yığılıp kalan küçücük bedene" Seni seviyorum Naz " dedim .

Duydumu Bilmiyorum ama ona bunu söylemem gerekiyordu. On beş dakika sonra anbulans sesleri polis sirenleri duyuldu. Murat Nazı kollarımdan çoktan almıştı.

Savcının ailesi (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin