11

166 5 8
                                    

Aşk böceklerim malum okul beynimin içine sictigi için yazmaya zaman bulamıyorum bunu da okula gitmeye 20 dakika kalmış yazıyorum ehe :3
(Medya; Atahan)

~
20 dakika ardından cagirdiklari adam geldiğinde kapıya doğru ilerledim.

Adam içeri girdiğinde ise fark ettim,siktir... bu lise de düşman olduğumuz hemse eski sevgilim olan ama ardından okuldan benim yüzümden atilan Atahan...

"Epeydi görüşmüyoruz,alev,eminim özlemişsindir"

Alaycı şekilde söylüyor birde öldürürüm ben bunu.

"Haa ne demezsin bütün gün gelişini bekliyorum atahan"
Onun söylediği tonda karşılık vermiştim. Elimden gelseydi bütün lise de olan sinirimi çıkarırdım ama zamani değil.

"Hayırdır,borcunu ödemiyormuşsun,burda bizi salak yerine mi koyuyorsun? Yeri gelirse o böbreklerini satarım parayı vermezsen"

İçeri doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Bu defa bilinçliyim,elinde olan bütün şeyleri alacağım... herşeyini Alev"

"Pah bunu diyene bak"

"Hadi bir oyun oynayalım,kazanırsam borcumu kapatırsın ve-"

"Ve? Ne?!"

"Su yaninda gezdirdigin,o çocuğu vereceksin"

"Hayatta vermem onu,şahsi mülkiyete karışamazsın"

"Öyle bir karışırım ki"

"Tamam be! Senin istediğin olsun ama beni yenemeyeceğin kesin"

"Bakacağız ona alev"

İçeri doğru ilerlemeye başlamıştık,efeyide kolundan tutarak kendime çektim ve birlikte boş bir masaya geçtik. Efe bana bakarak söylemişti.
"N-noluyor?"

"Hiç bir şey çiçeğim,sadece birileri fazla kasinmis"

Atahan da oturunca kartları karıştırmaya başladım.

O ise bana bakarak söyledi.
"Demek efe senin için çok değerli,hm?"

Ona bakmadan kafamı salladım.
"Bende bir zamanlar senin için degerliydim"
Sırıtarak bakması rahatsiz ediyordu...ah Tanrım, onu öldüreceğim.

"Eski sohbetleri acmanin lüzumu yok"

"Demek benle ayrildiktan sonra pozisyon degişt-"

"Sus artık Atahan! Ne sik yaptığım seni ilgilendirmiyor!"

"Acaba o değerli çocuğunu elinden alınca ne yapacaksın...hmm tahmin edeyim gelip bana onu bırakman için yalvaracaksin"

Artık yeterli.
Ayağa kalktım ve ona doğru ilerleyerek kravatini yukarı çekerek bogulmasini sağladım.
"Bir daha ağzını alarsan borcunu iki Katina çıkarıp seni burdan atarım... yok yok dur niye atıyorum?bütün organlarini satip borcunu kapatirim"

O ise yutkundu ve zorlukla kafasını salladı.

Kartlari dagittiktan sonra yerime oturdum.

Efe korkuyla olacaklari izlerken söyledi.
"A-alev korkuyorum"

"Korkma,seni almasina izin vermeyecegim"

~~~
Oyun çok gergin ilerliyordu,ikimizinde çok az kartını kalmıştı.

3 tane kart... Tanrım... kazanacagimdan bile emin değilim.

Kartını birini koyduktan sonra Atahan da kartını koydu ve;

"Bingo! Alev... sana demiştim,elinde olan herseyi alacağım,şimdi efeyi bana ver ve caresizliginin tadını çıkar"

Sinirden ellerim titriyordu Ayağa kalktım ve efeye söyledim.
"Endişelenme... seni... kurtaracağım... yapa bilirsen pencerenin önüne-"

"Hey hey,şahsi mulkiyete karismiyorduk hani?"

Efeyi kolundan tutarak kendi tarafına çekti.
"Şimdi bu ufaklik benimle bir gece geçirecek,ve bir gece daha...ve bir gece daha, hatta ölene kadar sikecegim onu. Eğer ona şimdi aciyorsan benden ayrilinca ne yaşadığımı anliyorsun demektir. Ve bana saldirmaya falan calisma,adamlarim kapinin önünde bekliyor,bir kaç dakika içerisinde polisi getirirler"

Siritmasi... bile sinir bozucu.

"Neyse,görüşürüz Alevcim'

Efenin titredigini burdan bile göre biliyorum... siktir....Ben...Ben onu koruyamadim.
Kendimden nefret ediyorum.

Efenin bakış açısı☆

Adını Atahan olduğunu tahmin ettigim adam beni zorla arabasına bindirmisti çoktan.
Yola bile çıkmıştık... Göz yaşlarım sessizce akiyordu

"B-bana... D-Dediğin şeyi yapmayacaksın değil mi?"

Gülerek bana baktı.
"Niye yapmayayim,elimizde hazır bedava eskort varken kullanmamak ayıp olur"

"L-lutfen...yapma... y-yemin ederim ses cikarmayacagim odamda... y-yada kaçmayacağım...s-sadece dokunma bana.."

Elini bacagimin üzerine koyunca ilkirmistim.
Yavaşça oksamaya başladı elimle elini istemeye çalıştım ama... Lanet olsun ki gücüm yetmiyor...

"O.... alevin parmaginin girdiği yerleri sikimle öyle bir genisletecegim ki bir daha yuruyemeyeceksin"

Aglamam siddetleniyordu... kendimden nefret ediyorum.

Araba durduğunda o arabadan indi bende tam kapıyı acacakken bir adam kapiyi acti ve koluma bir iğne vurdu. Çok canım acıyor...

Arabadan inip tam koşmaya çalışacakken yere kapaklandim ve haraket bile edemedim...

Gözlerimi açtığımda ise ellerimin ve ayaklarımın yatak başlığına ve yatak sonluguna(böyle bir kelime yok ama anladınız siz) bağlanmış olduğunu gördüm. Haraket etmeye çalıştım ama çok sıkı bağlanmıştı... ve lanet olsun.ki kıyafetlerim yoktu...

Kendi kendime söylemeye başladım.
"S-sakin ol Efe... s-sana pyle bir şey yapmayacak...k-kendini koruya bilirsin"

Evet... yalan söyledim. Kendimi koruyamayacagim...

Nefes nefese kalmış şekilde ağlarken içeri o adam girdi.

Duştan çıkmış gibi sadece bornoz giyiniyordu.
"Hmmm kimler varmış bakalım burda... bu geceki eğlencemiz,hm?"

"L-lutfen... y-yapma..."

Sesim çok alçak çıkmıştı ağlamaktan.

"Seni duyamıyorum ama eminim sende istiyorsun,şimdi uslu çocuk ol..."

Bornozu yavaşça çıkarıp üzerine çıktığında başımı sağa yasladım ve gozlerimi kapatim... çünkü yapa bileceğim başka şey yoktu...

Yavaşça bacağımı oksadiginda aklıma eski orta okul ve eski lisemde ki olanlar geldi...

Flash back☆ Efe 11ci sınıfta eski erkek lisesinde.

"Pişt Efe okuldan sonra beni bekle yapacağımız şeyler var"

Yanımda oturan Mert söylemişti. Her gün okuldan sonra olanları bildiğim için karşı gelemezdim... ama belki... sansimi denersem...
"B-benim başka isim var"
Çenemdem tutup başımı ona doğru çevirdi.
"Bana karşı mı geliyorsun?yoksa dünkü sana ders olmadı mi?"

"H-hayir sadece-"

"Mizmizlanmayi bırak,tamam söz bu defa fazla ileri gitmeyeceğiz"

Göz yaşlarımı bu defa durduramadim...Lanet olsun... neden.... neden kendimi koruyamıyorum...
Kafamı sallamakla yetindim.

Okuldan çıktığımda mert ve arkadaşları ile her gün okuldan sonra beni götürdükleri terk edilmiş kapalı otoparka gittik...

Beni duvara itip yere düştüğümde üstüme doğru gelmişti.

"Efe,eğer o fotoğrafların yayılmasını istemiyorsansa ne yapacağını biliyorsun değil mi?"

Mert tehditkar şekilde söylemişti.

"E-evet..."

"O zaman... hadi,yala"
~~~
Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu... evet o... o yapmıştı.

Kemiklerim bile ağrıyordu... kendimden nefret ediyorum... kendimi koruyamamaktan nefret ediyorum... keske... daha iri yarı olsaydım... belki... belki o zaman sadece ilişki için kullanilmazdim...

1.55cm(femdom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin