🫶🏻 # 1

217 13 25
                                    

İlk defa fic yazdıgım icin biraz heyecanlıyım umarım begenirsinizz

Konu çok klişe olabilir, wattpaddeki bütün yeonbin ve purinz ficlerini okumuş birisi olarak hikayenin akıcı olacağından ve sıkmayacağından emin olabilirsiniz !!


Chaewon normal bir öğrenciydi.Derslerinde oldukça başarılıydı(kimya hariç).Yunjinse okulun zorba kızıydı.İnsanların kalp kırıklıkları ona zevk veriyordu.


Chaewon her zamanki gibi son güne bıraktığı kimya ödevini yetiştirmeye çalışıyordu.Kimyadan nefret ederdi ve ödevlerini asla yapmazdı.Kimya öğretmeni Dahyun'un da Chaewon'u çok sevdiği söylenemezdi, ne de olsa dersini sevmeyen ve merak duymayan öğrencilerle işi yoktu.

Eunchae:

Kanka yine mi yapmadın kimyayı?

Chaewon:

Ölsem de yapmam o aptal dersi

Eunchae:

Tamam al benden geçir.

Chaewon tam son soruyu da işaretlemişken Dahyun Hoca sınıfa girdi.Chaewon başını sıraya gömdü,Dahyun Hoca'nın sesini bile duymak istemiyordu şuan.

Zil çalınca eunchae yanına geldi

Eunchae:

Kantine gidelim ölüyorum açlıktan imdaö

Chaewon:

Taaamm

Yan sınıftan Sakura'yı da alıp kantine indiler.

İndikleri gibi bağırış seslerini duymaları bir oldu.Her zamanki gibi Yunjin alt sınıflardan öğrencileri zorbalıyordu.Gerçekten o kadar kalpsizdi ki...

Eunchae:

Yunjin çekil şurdan seni bile yiyebilirim şuan

Yunjin:

Sen kimsin amk

diyip eunchae'ye vurmuştu.

Chaewon:

Eunchae'ye dokunma oc

Yunjin:

Niye döver misin beni

diyie gülüp chaewon'u sertçe ittirmesiyle chaewon yere düştü.

Sakura hızla chaewon'un yanına kostu.

Sakura:

İyi misin?

Chaewon:

Sorun yok iyiyim

Chaewon hiç bu kadar öfkeli hissetmemişti.Eunchae'nin intikamı almak istiyordu ama canı çok yanıyordu.Yunjin son kez chaewon'a side eye atıp ordan uzaklaştı.


Ay umarım guzel olmusturr💓💓

lovers rock - purinzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin