- Chciałbym jeszcze dodać, iż pan Szaluński próbował mnie przekupić odnośnie bycia "po jego stronie." Natomiast, gdy powiedziałem: "pomyślę" on odparł: "zniszczymy tą szmatę. Oddam Ci połowę majątku" - wypowiedział się mój ojciec. Takim poważnym tonem. Patrzył raz na sędzię, raz na Michała, a raz na mnie.
- Dobrze. Dziękuję za informację. Proszę usiąść, panie Bochnak - po usłyszeniu tego nazwiska wypowiedzianego przez sędzię, PAN MICHAŁEK się mocno zdziwił.. Zawiesił wzrok na mnie, a ja się lekko do niego uśmiechnęłam i popatrzyłam przed siebie. Pewna siebie.
====================
Właśnie jesteśmy po krótkiej przerwie. Teraz będzie ogłoszenie odnośnie wszystkiego.
- Dobrze, a więc. Pan Michał ma obowiązek podziału wspólnego majątku na połowę z panią Wiktorią. Zgodnie z kodeksem karnym kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Kto udziela albo obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej osobie pełniącej funkcję publiczną w związku z pełnieniem tej funkcji, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Dlatego pan Szaluński zostaje zatrzymany za składanie fałszywych zeznań oraz próbę przekupsta funkcjonariusza publicznego na 4 lata. Natomiast sprawa pomiędzy panią Wiktorią Bochnak, a panem Michałem Szaluńskim jest oficjalnie zamknięta! - jebnął młotkiem pan sędzia w to coś.
4 lata więzienia ma..
Może i nie powinnam tak nawet myśleć, ale dobrze mu tak..====================
Pan szanowny Michałek został już "zabrany."
- Widzisz! Mówiłam, że będzie dobrze - przytuliła mnie mocno Faustyna.
- 4 lata.. Dużo - śmiałam się.
- I dobrze tak dupkowi - szepnął Patryk.
- No dosłownie - dodał Bartek.
- Dziękuję, że byliście tam ze mną - uśmiechnęłam się do nich wszystkich po kolei.
- Toast musimy wnieść! - zaproponował Patryk, a my wszyscy się zgodziliśmy razem z nim..
==========
Minęło już kilka lat..
Z Bartkiem mamy swoje takie malutkie, przytulne mieszkanko. Owszem, nagrywamy jeszcze na swoje kanały i na GenZie. 2 razy w tygodniu. Bardzo fajne wspomnienia mam z tym wszystkim. Z wszystkimi. Relacje nam nie uciekają. Nadal się wspólnie wspieramy i kochamy.
Faustyna z Olim żyją na trapie. Hania ze Świeżym są zaręczeni. Julitka z Qrym to taka słodka parka. Wiedziałam, że ze sobą coś kręcą. Przyznać się nie chcieli. Przemo wrócił do Zuzi. Są dla siebie stworzeni. Patryk jest z Kingą. Mega zarąbiście. Karol i Werka spodziewają się drugiego dziecka. Natalka bierze za niedługo ślub.
Z tatą mam dobrą relację. Kocham go. Z mamą mam taką w miarę. Znalazła sobie kochanka. Jest szczęśliwa. To dobrze. Wyjaśnili sobie kilka spraw spraw i żyją w zgodzie.
Bartek z chłopakami planują wyjazdy kolejne. Już 4 edycja 3 Króli będzie. Mocno jadą.
Jestem szczęśliwa. Mogę teraz to tak szczerze wyznać. Mam kochanego chłopaka, najlepsze przyjaciółki, zajebistego brata, "normalnych rodziców" oraz duuużo przyjaciół.
Niby Michał już wyszedł z więzienia, ale dostał zakaz zbliżania się do mnie.
Z Genziakami i w ogóle z osobami z ekipy znamy się już aż 5 lat! Wczoraj obchodziliśmy właśnie 5 rocznicę.
- Wiczka! Chodź już się zbieramy!
A no tak. Zapomniałam wam powiedzieć. Właśnie za chwilę z Bartusiem jedziemy odwiedzić nowo narodzone dzieci Gengara. Tak. Genguś ma dziewczynę. Słodkie to jest. Podobno 5 małych szczeniaczków ma być. Nie mogę się doczekać, aż je zobaczę..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kochani Moi!!!
Książka oficjalnie zakończona!!!
DZIŚ MIJA MIESIĄC OD PIERWSZEGO DZIAŁU!
WOW!Druga książka za mną! (pomińmy te 2 co nie wyszły
i cofnęłam publikację XD)Nowa książka wyjdzie 17 marcaaa!!!
Ona będzie troszeczkę w innym formacie i o innym shipie!
Mam nadzieję, że również się wam spodoba!
DZIĘKUJĘ ZA CZYTANIE TEJ KSIĄŻKI I WIDZIMY SIĘ JUŻ ZA NIEDŁUGO! MAM NADZIEJĘ <3
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
CZYTASZ
♡ What Is Love? ♡ - Bartonii ✔️
Romance❗Dużo wulgaryzmów, mogą się pojawić sceny erotyczne oraz drastyczne❗ ~MELODRAMAT~ Wiktoria to członkini grupowego projektu GenZie. Dziewczyna szybko się zakochuje i dowiaduje nowych rzeczy o swojej rodzinie. Jak poradzi sobie z trudnościami, które s...