Все було дуже жахливо: в метро повно людей, які вважали, що якщо вони почнуть штовхатися, то неодмінно з'явиться вільне місце. Але все, що з'явиться, то це бажання вбивати. Про це і думав Оноре Шай, намагаючись просто дихати, інакше він помре. Взагалі—то, ці літаючі на платформі вагони добиралися до місця призначення дуже швидко, проте, як вважав сам Оноре, варто йому почати кудись поспішати, то всім відразу кудись треба!
Підземні шляхи освітлюються яскравими лампами в оригінальній формі, що світилися в темряві, мали свою лінію під містом. Літати на поверхні вагонам суворо заборонено, от і доводиться викручуватись за допомогою підземки. Кінцевою станцією був необхідний університет — там треба піднятися сходами, показати пропуск системі впізнавання і ти вже на території студентів! Але ж ні! Якійсь товстій бабці було просто необхідно вимагати зупинку на півдорозі. Не поспішаючи вона ще тупала до виходу із середини салону, тим самим болісно розтягуючи час.
Оноре нервово глянув на табличку, де за допомогою слабкої голограми виднілися цифри — це годинник у поєднанні з календарем. Зважаючи на все, сьогодні був вівторок. Хоча, на думку Оноре, має бути п'ятниця. До початку пари залишалося п'ятнадцять хвилин. Ніяк не встигне. А запізнюватися не можна.
На зупинці зайшла ще купа людей, зрушивши його з місця, як сильна хвиля.
Було б простіше народитися не в третьому колі, а, скажімо, у другому (про перше можна і не зарікатися) — нехай другосортні і не мають так багато влади, але хоча б отримують поблажливість від першосортних. Оноре важко зітхнув, дивлячись на свій ідентифікаційний браслет. Це така тонка комп'ютеризована річ, яка буквально відповідає за людину, і тим більше до неї внесено те, ким ця людина буде.
Системі краще знати, вона всього-на-всього обчислює вроджені якості і дає зрозуміти, куди їх потрібно розвивати, щоб допомагати країні. Оноре був народжений з флегматичним типом характеру, і система чудово це вирахувала, а тому, зробивши аналіз деяких даних про діяльність сім'ї та можливого оточення, ухвалила той факт, що Оноре Шай чудово справлятиметься зі звітами — ось і навчайся тепер на офісного щура. Усі в родині Оноре були з третього кола — найнижчого — найпростішими працівниками. Він не виняток, тому що так було сказано в його базі даних ще при народженні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Право на заборону
RomanceУ світі, де Оноре опинився у третьому колі суспільства, практично немає творчої свободи. Третьосортні що неспроможні домогтися чогось у житті, оскільки система визначила цих людей як чорноробочих. Оноре все влаштовувало, він іншого життя і не знав...