— Думаю, ти вже знаєш, що нам треба зробити... — Езра дивився на Оноре, і в його очах відбивався такий глибокий смуток, що зрозуміти його справжні почуття було простіше.
Оноре здавлено кивнув. Його переповнювали такі емоції, що складно описати одними лише словами. Усередині все тиснуло, стискало, хотілося закричати або, на крайній край, зірвати з себе цей чортовий браслет, забити його ногами ... Однак потрібно було просто смиренно кивати, спостерігаючи, як Езра скасовує статус «зустрічається» на дисплеї.
— Я не хочу цього, — чесно зізнався Езра, і йому здалося, що він уперше хоче розплакатися, як у дитинстві, коли впав зі сходів і зчесав коліно. — Щоправда, не хочу...
— Я знаю, — Оноре, втім, теж хотів би дати волю почуттям, але ж не можна — браслет все чує! — Це... Це були найкращі дні у моєму житті.
— Я не... не хочу... — Озборн невпевнено завмер над віконцем «скасувати статус», дивлячись ніби кудись крізь. — Якщо ми... Ми ж... Нам більше не дозволять бути разом... Взагалі ніколи!
Оноре дивився на Езру і не розумів, за що це все. Гаразд він — третьосортникам не звикати до несправедливого ставлення, але Езра! Чому успішний і багатий красень має страждати? У той момент Оноре звинувачував себе:
— Тобі буде найкраще без мене. Майбутнє у твоїх руках. Впевнений, що ти зробиш багато корисного для суспільства. Я лише гальмую тебе.
Озборн дивився на нього в очі — і, чорт забирай — вони блищали! Блищали від бажання розплакатися. Було так боляче, наче скальпелем проводять по серцю без анестезії.
— Можливо, на цьому наша історія закінчується, але ми пам'ятатимемо, — Оноре варто було пекельних зусиль не показувати свого справжнього вигляду, оскільки одне невірне слово зробить Езрі ще болючішим. — Я дуже сподіваюся, що ти будеш щасливий з тим, хто того вартий.
— Оноре...
— Зроби це.
Езра набрав у легені повітря і клацнув по віконцю.
— Ви розірвали стосунки з Езра Озборн, — сповістив віртуальний голос із браслета Оноре.
Здавалося б, це просто слова механічного голосу, але ще жодна жива людина не робила так боляче.
***
Оноре повірити не міг, що замість пари сидить у кабінці туалету і намагається прийти до тями. Йому не хотілося вчитися, не хотілося працювати, не хотілося їсти та дихати теж — у чому сенс? Навіщо робити все це, якщо в тебе наперед немає права бути щасливим? І відмовитись теж немає права. Та й взагалі, у тебе в принципі немає права!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Право на заборону
RomanceУ світі, де Оноре опинився у третьому колі суспільства, практично немає творчої свободи. Третьосортні що неспроможні домогтися чогось у житті, оскільки система визначила цих людей як чорноробочих. Оноре все влаштовувало, він іншого життя і не знав...