Частина 12

14 6 0
                                    

         На роботі було шумно і людно, але Едріан все одно проштовхнувся в коридор, щоб знайти одну людину. Дольче сердито дивився на сенсорну дошку вивісок, і не одразу помітив, коли до нього хтось підійшов. А потім відчув знайомий одеколон і, не розбираючись, кинувся обіймати чоловіка, що розгубився.

— Як добре, що ти так рано прийшов! — вигукнув він. — У мене багато вільного часу!

— Ем... Доброго ранку... — безглуздо відповів Шай. — Щось трапилося?..

— Пф, — Дольче кинув злісний погляд на статтю, яка привернула його увагу. — Через проблеми з киснем постраждали багато ферм, і невдовзі навіть їжа стане чимось рідкісним. Цього можна було уникнути, але не схоже, що влада... Забудь...

Едріан здогадувався, що Дольче не шанувальник Партії, але тепер був у цьому певний. Тому нахабно схопив його за комір і потяг на себе, щоб поцілувати. Дольче був збентежений і одночасно повністю вражений. Особливо коли одна рука Едріана плавно опустилася на пояс, притискаючи тіло ближче. Так палко і дико одночасно, ніби за ніч змінилася вся реальність.

— Нам треба усамітнитися, — наполегливо прошепотів Едріан, практично наказуючи.

Дольче ледве встояв на ногах, поки зрозумів, що треба вирушити в кабінет, закритися там, і просто насолоджуватися тим, що в Едріана взагалі прокинулося щось на ім'я «спокусник».

Едріан і сам собі здивувався, коли притис Дольче до робочого столу, не в змозі відлучитися навіть на мить. Хотілося продовжити, не розривати поцілунок, і тим більше не відпускати його взагалі. Так приємно, і так близько... І як іронічно, що, бажаючи підхопити Дольче за голову, у результаті браслет зачепив волосся у хвилястій укладці.

— Ай-ай... — відволікся ніжник, і Едріан ніби прийшов до тями.

Що це взагалі було? Дольче, звичайно, гарненький, але Шай і подумати не міг, що десь у глибині душі він вважав його сексуальним. Напевно, раніше Едріан просто боявся собі зізнатися. Однак сьогодні він з'явився не за цим.

— Що таке?.. — Дольче не зрозумів, чому раптом Шай відсторонився, і навіть спробував притягнути його за лацкан. — Я все зіпсував?

— Не ти, а це, — роздратовано вказав Едріан на браслет. — Хіба жахливо, що нас чують навіть зараз?

— Що ж, — О'Неллі схопив його за руку і потяг у інший бік столу, — доведеться все скасувати.

Право на заборонуWhere stories live. Discover now