Yarım saat geçti ama gözüme uyku bile girmedi.Sadece Jungwon'u düşünüyordum.Acaba eve gidebildi mi?Eli hala acıyor mu?Bana davranışları değişecek mi?
Hızlıca yatağımdan kalktım iceri gittim.Niki ve Heeseung aniden kafasını bana çevirdi.Ceketimi aldım ve evden çıktım.Cikarken arkamdan duyduğum "Nereye?"sorusuna cevap bile vermedim.
Hafif yağmur çiseliyordu.Hızlıca Jungwon'un evine doğru ilerledim.*Niki ve Heeseung*
"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"PEŞINDEN GITMEZSEK OTURUP AGLARIM!""𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"OTUR AGLA O ZAMAN. 2.KERE MAHVETMENE IZIN VERMICEM.""Camdan 2 kişi içeri atlar"
"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"NOLUYO BE!""𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"GITMEZSEK BENDE AĞLARIM!""𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Lan içeri giremedim ayağım sıkıştı."___________________°_°____________________
Yağmur biraz daha artmıştı.Ama umrumda bile olmadı.Sadece hızlıca evine gitmek istiyordum.
Sonunda evinin önüne geldim.Zile basmak ve basmamak arasında kaldım.Kapıya vurmak için dokundum ama kapı geriye doğru açıldı.Kapı açıktı. Hızlıca ve telaşla içeri girdim.Kapı açılır açılmaz salon çıkıyordu.Içerisi darmadağınıktı.Cerceveler düşmüş,kırılmış.Telaşla Jungwon'a seslendim."JUNGWON!"Üst odaya,Jungwon'un odasına çıktım.Kapıyı açtım içerisi temizdi ama boştu.Odasında değildi.Aşagıdan bağırma sesleri geliyordu.Mutfagin önüne indim.Anne ve babası kavga ediyordu.Kapıdan içeri girdim.Babasını uzaklaştırmaya ve sakinleştirmeye çalıştım.Hava da küfürler tehditler uçuşuyordu.Zorla babasini salona sürükledim.Mutfakta ki yere çömelmiş annesinin yanına geldim ve eğildim.
-"Sorun neydi?Noldu burda?"
Kadın ağlamaktan cevap veremedi.Komşular gelmeye başlayınca aradan sıyrıldım.Dısari çıktım.Jungwon evde değildi ama nerdeydi ki?Evin önündeki taşın üstüne oturdum ve düşünmeye başladım.Nerde olabilirdi ki?Üstelik bu yağmurda.Aklıma geçen karşılaştığımız park geldi.Kalkıp hızlıca oraya gittim.Parka girdiğimde orası da boştu.Etrafa bakmaya başladım.Yanıma telefonumu da almamıştım,arayamadım.
Ağaçların oralara yaklaşınca ağlama sesi duydum ve hızlıca koşmaya başladım.
Jungwon'u gördüm.Bankta oturup ağlıyordu.Ama ne ağlama.Ağlamaktan içi dışına çıkmıştı.Koşarak yanına gittim.Yaklastigimi görünce ayağa kalktı,"Jay"diye bağırdı.Yanina gidince hemen sarildim.
Isıtmaya çalıştım.Çok fazla ıslanmıştı.
Ceketimi çıkardım ve omuzlarına örttüm.
Hala ağlıyordu.Sakınlestirmeye çalıştım."𝙅𝙖𝙮"
-"Tamam geçti birşey yok."Orda öylece durduk.10 dakika boyunca birbirimize sarılarak,yağmurun altında duruyorduk.Jungwon ağlıyordu.Hemde hıçkırarak.Hasta olucaktı,çok fazla ıslanmıştı.
-"Gel kapalı bir yere geçelim hasta olacaksın."
Aklım hala elindeydi.Once marketten su aldım sonra da doğruca eczaneye götürdüm.Eczane oldukça büyüktü.Onu cam kenarında duran puf koltuğa oturttum.Ilk gördüğüm gibi değil de biraz daha azalmıştı ağlaması.Onunde dizimin üstüne eğildim ve elimi uzattım.
-"Şimdi bana elini ver.Daha da lütfen itiraz etmeye çalışma."
Titreyen elini bana doğru uzattı.Elini elimin arasına aldım.Elleri buz gibi olmuştu.Elinin üstünde ki yaralara baktım.
Kırılmış veya çatlamış olma ihtimali de vardı.Elini biraz inceledikten sonra yavaşça dizinin üstüne bıraktım.-"Beni bekle gelicem hemen."
Hızlıca eli için gereken pansuman aletlerini aldım.Eşyalari topladıktan sonra yanına gidiyordum.Camdan bakıyordu.Ağlaması durmuştu ama yanağından dökülen gözyaşları hala belli oluyordu.Gözlerı nerdeyse kapandı kapanıcaktı.Uykusu gelmişti.Hala da elleri titriyordu.Yanına geldim ve tekrar dizlerimin üstüne çöktüm.Elimi elini almak için uzattım.Yavaşça pansuman yapmaya çalıştım.Elinin acıdığı belliydi çünkü her pamuğu dokundurdugumda gözyaşları o kadar çoğalıyordu.Uykusu baya gelmişti. Onu nereye götürebilirdim ki?Aklıma gelen tek şey geçen ki otoparktı.Sadece oranın üstü kapalıydı.Yagmur da hala yağıyordu.
Hem de çok fazla.Jungwon'u kolundan tuttum ve "Yürüyebilicek misin?"diye sordum.Kafasını evet anlamında salladı.
Uykusu geldiği için zorla ayağa kalktı.Eczaneden 1 tane şemsiye aldım ve çıktık.Jungwon sürekli burnunu çekiyordu.
Kolumu omzuna attım ve yürümesine yardımcı oldum.Otoparka gelmiştik.
Mantıklı düşünemediği neden otoparka geldiğimizi sormadigindan belliydi.Yavaşça sandalyelerden birine oturttum.
Bir süre sessiz kaldık.*Heeseung ve Niki*
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"YA GECIN ICERI NEREYE YA? MAHVETMEYIN BI KERE DE BI SEYI."Heeseung,Sunghoon,Jake ve Niki zorla Jungwon'un evine gelmisti.Orda oluşan kalabalığı görünce meraklandılar ve hemen olayın içine daldılar.
____________________°_°___________________
Jungwon'un gözleri yavaş yavaş kapanmıştı.Boynu ağrımasın diye kafasini omzuma koydum.Saçlari hep ıslaktı.Eger evi o halde olmasa evine birakicaktim ama bunun daha doğru bi karar olduğunu düşündüm.
Jungwon birden biseyler sayıklamaya başladı.Ne dediği belli olmuyordu.Hiç anlaşılmıyordu.Yavasca döndü ve kolunu üstüme atti yani sarıldı.Once biraz donakaldım.Nefes alış verişi bile bi değişikti bu çocugun.Ve saçları çok güzel kokuyordu.Jungwon'a doğru fisildadim.
-"Jungwoonn.Parkta oturup ağlamanın sebebi gerçekten elin miydi?"
Cevap vereceğini düşünmüyordum.
Sayıklamaya devam etti."Jay çok korktum.
Sokaktaki adamlar çok korkunçtu."Sokaktaki adamlar mi?Jungwon eli ve ailesi için ağlamıyor muydu?Sokaktaki adamlar neydi?Biri Jungwon'a bisey mi yapmıştı?
Jungwon'un cebinde ki telefon titremeye başladı.Telefonu elime aldiğimda arayanın
Heeseung olduğunu gördüm.Telefonu açtım."𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"JUNGWON NERDESIN SEN?JAY YANINDA MI?"-"Jay ben.Yanımda Jungwon.Gelicem birazdan."
-"Jungwon'un evine gelmeyin.Aılesi kavga etmiş haberi yokmuş Won'un söyleme de.
-"Tamam tamam."
Eğer Jungwon ailesinin kavga ettiğini bile bilmiyorsa o sokaktaki adamlar çocuğa bisey yapmış olmalılar.O adamları bulucaktım ne olursa olsun bulucaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.☆•°Yeni Sayfa°•☆.
General FictionHer zaman geldiğim Nehrin karşısında ki bankta oturuyordum.Her zaman ki sıkıcı,boş hayatım.Ustumde rengi solmuş bir sweat,karşımda eskisi gibi canlı gözükmeyen bir nehir vardı.Hayat sadece küçükken güzeldi.Yani en azından benim hayatım.Belki yeni ba...