Nasılsınız? Ben iyiyim en son ne zaman bölüm attığımı hatırlamadığım için yeni bölüm atmaya karar verdim.
Wattpadı bir süreliğine bırakmıştım ama kısa sürdü çünkü konuşacak pek kimsem yok. Gerçi wattpadtende konuştuğum fazla kişi yok ama neyse. Tekrardan bırakabilirim haberiniz olsun sadece bölüm atmak için geldim. Bölümleri okuyan tanıdığım kişilerin olduğunu düşünüyorum. Onlar kendilerini biliyorlardır sanırım.
Bu arada bölüme isim bulamadığım için emoji koymak istedim jwudheodjskhx
Kitabım 1bin okunma olmuş bunun için özel bölüm açmak istemedim, okuyan herkese teşekkür ederim❤️
Bu aralar sanki gerçekten hayatımı verimli geçirmeye başlayacakmışım gibi geliyor umarım yapabilirim. Kendi kafamda güzel planlar ve hayaller kuruyorum🥹🥲
Hastane günlerini bırakalı uzun zaman olmuştu ve geri dönmek gibi bir niyetim yoktu ama sanırım öyle olmayacak gibi. Önceden hastaneye gitmemle alakası olmayan bir baş dönmesi var bende. 11-12 gündür geçmiyor. İlk basta gözlükten dolayı olduğunu düşünmüştüm ama emin değilim.
Neyse işte annem hastaneye gidelim dedi. Bende orda ilaç mi vericekler dedim. Annemde kan tahili isteyebilirler deyince ben stresten sandalyeye gömüldüm...
Ciddi söylüyorum gülmeyin kan vermekten ve serum takt8rmaktan ödüm kopuyor. En son ölme raddesine gelene kadar hiçbirini kabul etmiyorum. Gerçi ölmeyi yeğlemistim bı ara. İşin garip tarafı ise iğnede hiçbir sorun olmaması. Yani iğne de gerici birşey ama serum ve kan tahlili kadar beni korkutmuyor(eskiden 1-2 haftada bir hastaneye gidip kan veriyordum ve her seferinde bayılıyordum ilk seferinde 8 tüp kan istemişti😭)
Sürekli bayıldığım için hastanelerden, doktorlardan, hastane eşyalarından, hastane kokusundan ve hastane kokan herşeyden nefret ederim ve çok korkarım.😔
Örnek vermek gerekirse soğuk algınlığı olup hastaneye gidiyorum. Daha acile girmeden etraftaki ambulansların ışıkları, sanki bıçaklanıyormus gibi bağıran çocukların çığlıkları falan beni çok korkutuyor.
Çok konusmusum gibi geldi kusura bakmayın,
Siz nasılsınız ve okulunuz nasıl gidiyor?💌
Benden bu kadar. Şimdi ders çalışmaya gidiyorum. Pardon yanlış oldu ders çalışmaya çalışacağım HAPXBWOXJAİHXKSNALZJSHA
~Görüşürüz 👁️👄👁️
Not: @kitapdelisi0306 adlı kullanıcı gt yapiyormus paylasmam istendii<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGS'den YKS'ye Hava Yolları✈️
DiversosNiye öyle bakıyosunuz ki gelin bi baklava ismarliyim💞