12. rész: Minden kiderül?

22 0 0
                                    

- Ömm, nekem most nincs időm beszélni.
- Miért ne lenne? Gyere ide, és most fogunk beszélni, na gyerünk!- majd David bele kapott Emma válába és nem tudott elmenni.

"Elkezdték faggatni, mi lehet, mi történhetett. Igaz Emmának nem volt könnyű a helyzet, de muszáj volt elmondania, mert már nem bírja tovább."

- Én nagyon sajnálom, hogy most kell megtudnotok... és, hogy így kell megtudnotok, de én...
- Te mi Emma???- már nem bírt magával Dave, de probálta visszatartani magát.
- Nyögd már ki Emma- sürgette Kasie is.
- Jól van, jól van na. Az van, hogy ter...
- ?- kérdően néztek rá.
- Terhes vagyok....
- Hogy tessék?- kérdezte megdöbbenten Kasie.
- Emma beszélhetnénk kettesben?- kérdezte David.
- Igen
- Akkor magatokra hagylak benneteket- szólt Kasie- mielőtt elment volna még ezt súgta Emma fülébe:- még számolunk.
Na sziasztok!
- Szia.- mondták egyszerre.
- Tőlem?- kérdezte David félve.
- Hát, ömm...
- Ez mit jelentsen Emma!?- idegesen kérdezte.

"Emma el akart futni, de a tempója nem volt elég gyors. David a reflexe is nagyon jó, tehát könnyű dolga sem lett volna."

- Tehát nem..
- De..!
- Mi de Emma, bazdmeg, mi a faszt csináltál egy másik fiúval, ha?!! Válaszolj már, bazdmeg Emma, a kurva életbe!- David nagyon ideges volt Emma össze-vissza rángatta az iskola folyosóján és ordított vele.- Erre felfigyelt egy tanár, aki nyomban oda jött.-
- Mi történik itt gyerekek?!- mély hangon mondta a tanár.
- Semmisem Péter bá, nem kell aggódnia.
- Akkor most mindketten mentek és lenyugodtok!

"Egymásra néznek."

- Ne egymást nézzétek már, gyerünk!!

"Majd elindultak. Emma útközben összefut Kasievel."

- Emma, szeretnék veled beszélni.
- Mondd!
- Én nem akarlak leordítani, meg semmi, de, hogy jött képbe az a másik fiú. Miért kellett vele sz3xelned? Én a kezdettől fogva mondom, ne csinálj semmi hülyeséget. Erre meg, most mit csináltál? Hát a hülyeséget!- mérgesen mondja neki Kasie.
- Én tényleg nem akartam, hogy bármi ilyesmi is történjen.
- Akkor nem csináltad volna! Hogy lehetsz ilyen idióta istenem!? Ahj!

"Emma fejében nagyon sok gondolat kavarog, lelkiismeret, önhibáztatás, nagyon mérges magára, hogy lehet ilyen idióta.- De már most nem tudok mit csinálni.- gondolta magában."

- Emma?
- Igen..?
- Mi lenne, ha bemennénk a korházba és meg bizonyosodnánk az igaz dolgokról? Lehet, hogy csak egy tévedés, hm? Nem gondolod?
- Lehet nem lenne, olyan hülye ötlet.
- Akkor menjünk?
- Menjünk! De én nagyon félek. Bárcsak ne lenne semmisem igaz! Én tényleg nem akartam, hogy bármi ilyen is történjen!

Bátyám legjobb haverja... (Félbehagyott)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang