Приємний вечір в кінотеатрі та сюрприз

160 15 0
                                    

Попереджаю це Хьонлікси!!! Мінсони скоріш за все будуть в наступній частині.
Ще попереджаю що ця частина іде за два дні до поцілунка Мінсонів в кінотеатрі.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Дім Хана. Кухня. 15:23
- Слухай Хьон, я дуже радий що ваші  відносини стали краще, але якщо ти не зізнаєшся йому то, хтось інший це може зробити і все в тебе зовсім не буде шансів.
- Лі не можу я так.
- Як так?
-Просто прийти та зізнатися.
- Ммм сказав би ти це в класі 11 я би розсміявся. Я не розумію ти сам що не хочеш цього, кожен ранок прокидатися з ним, спокійно цілувати ходити на побачення, і так далі так далі?
- Якщо ти такий розумний тоді чому ти не зізнаєшся Хану?
- Ну давай почнемо з того що я хоч якось дію ми хочемо в кіно, в кафе, гуляємо, і мені складніше він не хоче відносин з 24 річним.
- А ти звітки знаєш?
- Ну я не знаю, а ось Ліно знає
- Точно в тебе є такий помічник як Ліно. Хоча ви одна людина.
- Так
- Але все одно, як мені зробити?
- Роби як я ходи в кіно, в кафе, поїдьте кудись, ну подалі від дома та від вашого батька.

Хван на це поки що не відповів, просто думає що йому робити, і тут в нього з'явився план.

- Я знаю цей вираз обличчя давай колись що ти там уже придумав?
- Фелікс завжди мріяв поїхати до Франції, а найкращі момент коли можна поїхати до Франції, 14 лютого на день усіх закоханих. А він якраз таки буде за тиждень.
- Ну може ж думати коли захочеш. Це ж класно, зізнатися в день всіх закоханих.
- Ні я не збираюсь дізнаватися у день всих закоханих.
- Ну на Ельфової вежі теж дуже романтично.
- Ні я не збираюся зізнаватися йому на Ельфової вежі, ми просто за проектом до Франції просто там погуляємо тиждень, і повернемося назад, ти ж сам сказав просто зблизитися з ним в романтичній формі я і зближаюсь.

В цей менент заходить Хан.

- З ким ви там зближатися збираєтеся.
- Да так, ми просто про своє

ДораміКвін👸🏻
Слухай Джині дуже навіть хороша ідея поїхати кудись за місто. Як ти думаєш класна ідея буде це мені з Ханом поїхати до лісу, або до моря в не сезон?

Китайський Кіт🎎
Ліс буде краще.

- Чого ви замовкли так, говорить я вам не заважу зараз роблю каву і все піду собі.

Сповіщення на телефон Хана

Ліно
Привіт Хані

Хан дуже яскраво посміхнувся па відповів.

Маленьке сонечко яке я врятував  //Закінчено//Where stories live. Discover now