"abang?" panggil Nina, namun Adriel hanya memandang screen macbooknya tanpa berniat untuk menyahut, "sayang I ni tengah buat apaa, banyak lagi ke kerja bosan laa" kata Nina dan kalini ia berjaya membuatkan wajah dingin Adriel mencair dan tersenyum.
"sabar okayy, 5 minit je lagi dah nak siap" kata Adriel, sekarang Nina mempunyai kebiasaan baru iaitu tidur tanpa underwear hanya memakai night gown atau lingerie sahaja dari luar.
Night gown Nina
Setelah 5 minit berlalu Adriel terus menutup macbooknya, lalu memberikan perhatian 100% kepada Nina, dan sekarang dia baru perasan bahwa Nina memakai night gown yang dibelinya minggu lepas.
"Nina boleh tak, kalau abang penuhi rasa bosan sayang malam ni" Adriel membuka spek matanya dan dengan perlahan naik ke atas katil, Nina hanya mengangguk sebagai balasan.
Adriel terus membuka paha Nina dengan aggressive dia terus membuka night gown yang dipakai oleh Nina sekarang. "argh cute, tengok ada orang dah basah la kat sini" kata Adriel sambil menyentuh klitoris Nina "ahh" Nina mulai mendesah. Adriel dengan idea jahatnya mengambil gambar vagina Nina yang basah itu lalu menghantar gambar tersebut ke Adrith.
Adriel dengan tidak sabar pun terus menghisap klitoris Nina tanpa menciumnya terlebih dahulu, "auw ab-angg jang-ann laa hisapp kuattt sa-ngatt" Nina tidak mampu untuk melihat bagaiman dirinya dihisap kerana rasa geli yang teramat sangat menyerang vaginanya.
"fuhh rasa strawberry" Adriel dengan tidak sabar menghisapnya seperti tiada hari esok, semakin lama semakin kuat hisapannya dan squirtt tubuh Nina bergetar dan kakinya juga ikut bergetar.
"nice baby, keluar lagi keluar" Adriel pun menepuk sedikit vagina Nina untuk mengeluarkan sisa air yang dipancut dari vagina Nina. Adriel pun mengeluarkan penis dari seluarnya lalu memasukkannya ke dalam vagina Nina.
Nina hanya terus mengeluh kerana penis Adriel yang sangat panjang itu cuba masuk ke dalam vaginanya yang sangat sempit itu. "masuk banyak kali pun still sempit, ahh fuck" kepala Adriel mendongak ke langit kala penisnya dapat dimasukkan kesemuanya di dalam vagina Nina.
Kerana hujaman dari penis Adriel yang sangat laju Nina dengan cepat keluar tidak seperti biasanya. "ahh ahhh pen-uhh" keluh Nina kerana terasa penuh di bahagian vagina sehingga penis Adriel bercetak jelas di perut Nina.
"ahh sayangg I'm coming!!" kata Adriel lalu mengeluarkan penisnya dari dalam vagina Nina dengan cepat air maninya keluar dengan banyak lebih dari 2 minit.
"thank you sayang" kata Adriel lalu memeluk Nina yang sudah tertidur itu rasanya sangat nikmat dan puas. Sekali lagi Adriel memasukkannya tanpa menggerakkan penisnya sama sekali hanya untuk tidur. Kerana Nina yang tidur di atas tubuhnya dengan senang penisnya masuk ke dalam vagina Nina. Dalam posisi sebegini penisnya total masuk 100% ke dalam vagina Nina, kadang kala Nina memarahinya kerana tidur dalam posisi begini vaginanya akan sangat penuh.
Pada pagi keesokan harinya, Nina terbangun kerana terasa vaginanya seperti dihisap oleh seseorang, semakin lama semakin kuat hisapnya membuatkan tidur Nina terganggu dengan perbuatan Adriel terhadapnya.
"ahh ahh ahhh!!" Nina squirt entah buat kali yang keberapa sangat kerap sehingga tak terkira, namun Adriel tidak berhenti menghisapnya setelah squirt vaginanya terasa sangat sensitif tetapi Adriel tetap menghisapnya.
"Ahhh, ab-angg Nin-aaa nak ma-ndii laa" Adriel mengangkat Nina sambil memasukkan penisnya ke dalam vagina Nina lalu berjalan pergi ke bilik air. Nina tidak berhenti berdesah kerana setiap langkah Adriel pasti akan mencucuknya membuatkan paha Nina terkepit kepit menahan air mani dari keluar.
YOU ARE READING
The Step Brother's Protector
Roman d'amour"Nina mulai harini kita tinggal dengan Papa Aaris tau jadi dengar cakap papa okay jangan nakal-nakal eh" - Amanda Aaris "Hehe okay, mama mesti nanti nina ada abang kan?" - Nina Marvin "ye ada dua abang pulak tu" - Amanda Aaris pov lain "comel sia...