Vedika Ashish and Keshav looked at aaryan...they were about to speak
Aaryan : not a word..
Ashish : teri suhaagrat nhi hui ab tk
Keshav : aur swara aur veer ne kr li...
Vedika : shut up guys...aise preshan mt kro aaryan ko...
Aaryan : thank you vedika..
Vedika : sure dr aaryan..bilkul preshan nhi krega koi aapko....hum jaante hn...aapko performance issue h..(keshav ashish snickered...Aryan wide his eyes) after all aap ek cheek kiss ki wajh se behosh ho gye the...(trio burst into laughter...Aaryan shot glare at them)
Keshav : ohh... veer and karan get to know about it...(aaryan wide his eyes in shock)
Aaryan : keshav noo...not them...i will kill you agar tune aisa kuch kiya....
Ashish : and send...(aaryan turns to him in shock...he snatched his mobile)
Aaryan : what the hell? you send it in our group chat....meera nd swara knows about it...and one is my sister and one is like my sister...because uh r my paying guest.....ohh god that siddhant is in this group too....ohh godd...Ashish...(trio laughs looking at him)
In cafe
Aaryan walks in cafe to get coffee...Veer and Karan came infront of him...Aaryan wide his eyes...he turns around..Keshav Ashish came there..
Karan : soo...we heard something interesting...(wraps his arms around aaryan)
Aaryan : no that's not interesting
Veer : ohh it is....and lot more intereesting.....we heard...you are having performance issue...
Aaryan : noo...i certainly...am not having performance issue....
Ashish : toh kyu shaadi ke 2 weeks mein bhi....tu aur muskan ab tk...uh know...
Keshav : aap samjh rhe hn na Aaryan...yeh aapke ab tk suhaagraat na mnane ki baat h...
Aaryan : yeah...mai samjh rha hun clearly...but tum log kyun uchal rhe ho haan....uh karan ...uh didnt get to slept with preeta for 3 months...you ashish..you knocked up meera when uh were fat....uh keshav....oh boy i m dead sure...tu toh pitega agar tujhe performance anxiety hui...and uh..Veer.....uh slept with my little sister...
Karan : wait..uh..minute...meri aur preeta ki shaadi mess up situation mein hui...but then also we overcame it pretty early
Ashish : and yeah..i knocked her up when i was fat...but boy having performance anxiety...it was our love and is our love and trust me after having kid...we are still in that much in love
Keshav : aur mai...nhi pitunga....kyunki mai in logon se training lunga.
Veer : and your sister took advantage of me...
Aaryan : uh enjoyed it...(veer shrug his shoulder) i will kill uh all...
Karan : yeah....hum zarur marna chahenge...but pehle tu hume reason bta... what's the reason...tune step forward nhi kiya....
Aaryan: what will be the reason....jab mai tujhe ghaseet te hue vidyut sir ke paas le jaunga...and will tell him...ki tu aur yeh sab... hospital cafe mein...meri suhagraat discuss kr rhe hn...
Karan : i will gladly take ur leave....and they also...(they nods)
Veer : yupp...vidyut sir ki ek daat...hum sab ka mood bigaad deti h...
Aaryan : then stop...(he looked at muskan and girls coming there)muskan...(he walks to her)
Muskan (snapped) : kya h...(he stopped lil far from her)