7.Bölüm.

200 27 8
                                    

...

Yan tarafta kıpırdanma gören Yujin ve Felix, koltukta oturmuş ve yeni uyandığı için gözleri kısık bir şekilde onlara bakan çocuğa döndü.

"Çıkabilirsin." Kafasını sallayarak odadan çıkan kızın arkasından baktı Hyunjin. "O kimdi?" diye sordu uyuşuk bir sesle. "Asistan."

Kafasını yeniden deri koltukta olan yumuşak yastığa gömdü. Ellerini yastığın altından geçirerek yüzüstü yattı. O kadar rahat bir pozisyondu ki,  Felixin "Düzgün uzan" demesini bile umursamadı. 

Felix uyarısını yeniden tekrarladıktan sonra bir faydası olmadığını görüp üzerinde biraz baskı yaratmak için sert adımlarla yanına adımladı. Parmağıyla dürttü. Kapalı gözlerini açan Hyunjin Felixle karşılaşınca oturur vaziyete geldi. 

Sadece bunun için geldiğini ve gideceğini düşünmüştü ancak Felix koltuğun yanındaki kanepeye oturdu. Boynunu arkaya attı. Daha sonra boynunu kaldırmadan Hyunjine döndü. "Bana masaj yap."

"Hm?"

"Boynuma masaj yap diyorum. Çok çalıştım yoruldum." Hyunjin onu tekrarlatmadan kalktı. Kendisi de koltukta uyuduğu için ağrıları vardı. "O zaman sen de bana yapacaksın."

"Tamam." dedi çünkü gerçekten masaja ihtiyacı vardı. Kenardan biri görse koskoca adam ne hallere düşmüş derdi. "Ama ilk önce sen." Buna da ses çıkarmadı.

Yeni kalktığı yere yeniden sindi. Felix kalan boş yere oturmak yerine ayakta durmayı tercih etti.

Elini yüzüstü yatan çocuğun sırtına atıp yavaşça ovdu. Birkaç dakika sonra ona sırtüstü uzanmasını söyledi. Elleri yavaş yavaş kasıklarına kaydı. Şimdi ise kasıklarını ovuyordu. Eli tam kasıklarındayken Hyunjin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Utancından mı yoksa rahatladığından mı bilmeden gözlerini kapattı. Gittikçe aşağı düşen elleri uyluklarını buldu. Kendisi onun üzerine eğilmiş haldeyken birden onu bacağının arkasından tutarak kucağına aldı. Arkaya gidip az önce oturduğu kanepeye bıraktı kendini.

Cidden ne olduğunu algılayamayan Hyunjin bir anda nasıl birden onun kucağına geldiğini sorguladı. Her şey çok hızlı gelişti.

"Masaj yapmaya devam etmemi ister misin?"

Kafasını yavaşça aşağı yukarı salladı. Ellerini uyluklarından yeniden kasıklarına çıkardı. Bir elinin yardımıyla Hyunjinin kafasını omzuna yatırdı. Hyunjin de sanki bunu beliyormuş gibi ses çıkarmadan ona uydu.

Sakin sakin masaj yapılırken birden aletinin avuçlanmasıyla kafasını hızla kaldırdı. "Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Masaj?" umursamazca yanıtladı. "Masaj böyle bir şey değil!"

"Hm, nasıl bir şeymiş?" 

"Ağrıyan bir yere masaj yapmak." nasıl ifade edeceğini bir süre düşünürken kalın sesini duydu. "Ben de öyle yapıyorum zaten. Burası da ağrıyor." Avuçlarında olanı sıktı. Ve bu sayede bir inleme kazandı. Tabii bir de elleri arasında olan penisin ağrımasını sağladı.

"Sıra sende.." Kulağına yaklaşıp sessizce fısıldadı. "Mhh..n-ne yapmamı istiyorsun?" Acıyan penisi yüzüne de yansırken Felix bundan zevk alıyormuş gibiydi.

"Zıpla."

Acı yüzünden kısılmış gözleri anlamamış şekilde Felixi buldu.

"Ne?"

...

Sonrasi yok aq fici tassagina yaziyorum arada bir fikir geldikce ya da tehdit edildikce yaziyorum (lutfen her gun yazma o sahis korkuyorum😭)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İneffable |HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin