MEDYA;DORUK-BADE BAŞLAMA TARİHİNİZİ ALABİLİR MİYİM
✿
''Ya yeter artık sus semih bu da kafa amına koyim '' diyen doruğa hak verdim. 2 saatir karargahta olan tüm dedikoduları anlatıp duruyordu . Susmak bilmiyordu semih. '' Ya komutanım sıkıldık ama eğlenelim diyoruz bari buna bir şey demeyin'' diyen semihe doruk kötü kötü baktı.
''Ulan sarı karışmayalım mı? kafamızı siktin sesin de iyi olsa hadi bade komutanımız söylese neyse sesi güzel ama sen kafası kesilmiş tavuk gibi bağırıp duruyorsun'' diyerek sözünü tamamladı doruk. '' Hihh komutanım sesi duydunuz mu '' demesiyle tüm bakışlar yine semihe döndü. Doruk bıkmış gibi yine cevap verdi. '' ne sesi semih ''dedi ''kalbimin kırılma sesi '' dedi dudak bükerek. Onun bu haline tebessüm ettim.
Onları dinlerken kulaklıktan gelen sese odaklandım. ''Komutanım saat 2 yönünde hareketlik var'' kulaklıktan gelen enesin sesiyle dediği yere döndüm. Baktım yerde bu yöne doğru gelen 2 tane siyah jeep vardı. Albayın dediği köpekler bu arabadaydı. Buraya geliş amacımız ise burada gerçekleşecek çocuk satışını engellemekti. Soysuz köpekler 3 aydan beridir bunu planlıyorlardı. Ama bunu onların arasına sızan Kıdemli yüzbaşı alpten öğrenmiştik. Yaklaşık 4 aydır orada o soysuzlarla kalıyordu. Tabii siz soruyorsunuz bu kim bize ne anlatıyor diye . Tanıtayım ;
Yüzbaşı Devin Bade Gazel
Kıdemli Üsteğmen Doruk Karadağ
Üsteğmen Enes Saraçoğlu
Teğmen Görkem Günay
Asteğmen Tunahan Köktaş
Astsubay Kıdemli Başçavuş Berk Kobal
Astsubay Başçavuş Semih Kara
Biz dağlardaki soysuzların korkulu rüyası olan kılıç timi. Timimizin adını duyunca baştan aşağıya korkudan titretenleriz.
Düşüncelerimi bölen doruğun seslenmesiydi. ''Komutanım napıyoruz '' dedi sessizce . ''tırlar ve çocuklar gelene kadar bekliyeceğiz doruk '' dedim boğuk sesle çünkü yüzümde balaklava vardı. Hepsinin ağızndan 'emredersiniz komutanım' duyunca olduğum yere biraz daha sindim. Bu arada da kendimi tanıtayım.
Ben Yüzbaşı Devin Bade Gazel 26 yaşındayım. Bu zamana kadar yanımda sadece yetimhane arkadaşım olan Devran vardı. Ve albayın oğlu kaan Kaan ile 6 yıllık bir arkadaşlığımız vardı bir de manevi Abim olan Bora Şanlı . Bora abim ise devranın ablası nida abla sayesinde tanıştık. Her koşulda bana destek olan o insanlar .
Annem ben 7 yaşındayken babamla birlikte ben onlara yük oluyorum diye beni yetimhaneye bırakmışlar 18 yaşıma gelene kadar de senede 1 defa anca geliyorlardı. Bende zaten kafama pek takmıyordum zaten umurumda da sayılmazdı. Onlar beni istemezse ben neden isteyeyim ki. Zaten ben kardeşlerimle ve timimle beraber mutluyum.
Kendi kendinme düşünürken karşıdan gelen tırlarla yerimde dikleştim. Ardından da time seslendim. ''Kalkan timi tır yaklaşıyor herkes hazırda beklesin çocuklar arabadan inmeden başlayacağız. Ve dikkat edin Celali kimse kaçırmayacak o bize diri lazım ve Enes senin atışınla başlayacağız .Birinizin bile eli kanarsa içtimalar 2 katına çıkar '' dememle hepsi onaylar şekilde mırıldandı. Ben ise yavaşça yerimden kalarak dorukların olduğu kayanın yanına yaklaşmaya başladım.
Buradan daha net görürdüm. Kayanın yanına gelince dorukla göz göze geldim. O bana bakarak gözlerini sıkıca kapatıp açtı. Bende aynı şekilde karşılık verdim . Kayanın arkasına gelince pozisyonumu alıp hazır ola geçtim ve olacaklar için hafifçe sırıtmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVİN BADE / GERÇEK AİLEM
General Fiction26 yıl sonra bir hemşirenin hatası yüzünden hayatınız mahvolursa. Hayatını yeni düzene sokmuk bir kız bu hata sonucu tekrar hayatı engebeli olursa ne olur? Gelin bu hikayeyi birlikte inceleyelim Hikayeye ön yargıyla başlamamanızı öneririm. Güzel bir...