1.4

1.4K 59 3
                                    

Şarkı hikayeyle alakasız öylesine koydum dinleyin diye son zamanımda etrafımda çok dinle diğim için bende burda size dinletmek istedim iyi okumalar:))

Maybe in another life...

(Belki başka bir hayatta)

7 sene önce yazardan
(Aşkım 13 yaşındayken)

Aşkım en yakın kız arkadaşı olan hatta tek kız arkadaşı olan Fatma'nın yanına gidiyordu ve saat neredeyse bir olmuştu bu saatte buluşma nedenleri aşkımın yetimhaneden gizli gizli çıktığı ve Fatma'nın ailesinin bu saatlerde derin bir uykuda olmasaydı.

Aşkım yine aynı parka gelmişti her zaman buluştukları yere, aslında ilk tanıştıkları yer burasıydı. Aşkım fatma'yı görmesiyle oturduğu yerden kalkmış ve koşarak fatma'ya sarılmıştı "sonunda gelebildin Fatoş" diyerek sarılmasını sonlandırdı aşkım, Fatma ise kızın tripli sesiyle gülerek "ama anca aşk kuşum annem geç yattı biraz" diyerek açıkladı kendini.

Oyunlar oynamışlar, hayaller kurmuşlardı, birbirlerine sarmışlar'dı saat geç olmadan gitmeleri gerekiyordu ama iki çocuk da unuttukları saat yüzünden başlarına geleceklerden habersizlerdi.

Şimdiki zaman Aşkımdan

Sabah telefonuma gelen arama ile uyanmıştım arayan ise berkti hayır bugün birazcık da olsa izinliyken artık başka bir zamanla izin alacaktım.

Berkin arama nedeni ise bir kız çocuğuna yapılan tecavüz ve bunu yapan bir iş adamıymış kim olduğunu ise söylemedi konuyu gelince anlatacak'mış.

Karşımdaki görüntüye inanamıyorum...

Şu anda karşımda Berkin bana bahsettiği dava ile ilgili görüntüler vardı ve bu görüntülerdeki Ali beyin ortağıydı galiba davaya bir delil daha geldi ve bir kız daha kurtulacaktı.

Ama adamı biraz daha araştırmam gerekiyordu başka şeyler çıkmasın sonra.

Hayır bugün izin günüm olmayacak mı ilk kez kendime zaman ayırmak istedim onu da bana zehir ettiler şimdi ise başka avukat arkadaşıma yardım ediyordum dosyalarda sorun yaşanmıştı ona yardım etmiştim.

Şu an ise kendi işlerim ile uğraşıyordum yeni stajyerleri mi bekliyordum Aleyna ve batı 2 değerlim bunların cv'lerine bakarken kendimi görmüştüm en çok da Aleyna da sanki küçük bendi.

Kapının çalmasıyla "gel" dedim içeri iki genç girince gülümsedim gelmişlerdi "gelin gençler" diyerek içeri çağırdım, hadi ama utanmayın siz geleceğin avukatlarısınız, karşıma geçip ayakta bekliyorlardı.

Derin bir nefes alıp verdim çok işimiz vardı bu gençlerle "oturun gençler" diyerek ayağa kalktım galiba kuralları mı onları anlatmam gerekecekti.

İkisi de oturunca ben de ayakta karşılarına geçtim "şimdi sizinle gerekli şeyleri konuştuktan sonra işinize başlayacaksınız" ikisi de çok şaşırmış ya benziyordu ama ben devam ettim "ilk kuralım; asla buna ben de dahil kimsenin önünde başınıza eğmeyin" dedikten sonra devam ettim "ikinci kuralım; aklınıza gelen her fikri ya da başka bir şey utanmadan çekinmeden söyleyin eğer biri bir şey derse benim stajyerlerim olduğunuzu söyley. "

𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin