Jungkook büyük bir tutkuyla jimin'in bal dudaklarını öperken Jimin karşılık vermiyordu ama karşı da koyuyordu.Jungkook oldukça hazlı bir şekilde yumuşakça öpüyordu dolgunlukları.En sonunda hiç ayrılmak istemese de koptu güzel dudaklardan Jungkook.Ardından jimin'in ıslak yanağını okşayarak.
"Bekleyeceğim Jimin bekleyeceğim sevgilim.Sende beni öpüp aşkıma karşılık vereceksin.Herşeyin sonunda sende herşeyinle bana teslim olacaksın"
Jimin Jungkook'un derin erkeksi sesini dinlemiş sessiz kalmakla yetinmişti.
Jungkook jimin'in daha fazla üşümesini istemiyor eve dönmek istiyordu fakat etrafa mutlulukla bakan her seferinde temiz havayı ciğerlerine doya doya hapseden çocuk ona hiç yardımcı olmuyordu.
O kadar mutluydu ki konuşmak istemiyordu zaten gülen gözleri konuşmasına gerek bırakmıyordu.
"Jimin hadi arabaya bin bebeğim eve gitmeliyiz üşüteceksin"
Jimin'in yeşillikleri bu cümle ile solsa da direnmek istemedi ve Jungkook'u kafası ile onayladıktan sonra arabaya bindi.
-
1 buçuk saatlik yolculuğun ardından nihayet evlerine varmışlardı yolculuk sessiz geçmişti yol boyunca Jimin dışarıyı Jungkook ise sarışını izlemişti.Jiminin yanında cennette hissediyordu bu güzellik onun evi ailesidi.Başlarda elbet zor olacaktı ama olacaktı işte Jiminin onun evi sığınacak yuvası olmasını istiyordu Jungkook.
Göremediği aile sıcaklığını jiminde bulacağına öylesine emindi ki.
İkili arabadan indikten sonra kendilerini sıcak eve atmışlardı.Jungkook jiminin ceketini çıkarmıştı ardından arkasına dönüp kendi ceketini çıkardı.Kabanını askılığa asarken arkasından sarılan bir çift kısa kol ile Dumrul a uğramıştı.
Önden birleşemeyen tatlı eller ile gülümsedi Jungkook kalbi eridi.Arkasında ki benden kollarını daha da sıkılaştırırken narin kısık bir sesle konuştu Jimin.
"Teşekkür ederim Jungkook beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam.Tamam bunu yapman bana yapmaya kalktığın şeyi geçmişten silmeyecek ama sana minnettar olduğumu bilmeni isterim."
Sonra Jungkook arkasını döndü ve bu sefer o ellerini doladı ince bele.Sonra jiminin alnına dudaklarını bastırdı Jimin içini gıdıklıyordu.
"Şşt bebeğim zaten bir düğün yapmadığım için içim buruk en azından bunu yapmalıyım.Hem Jimin bilirsin hastalığından dolayı yürüyüş yapmalısın eğer istersen benim evde olduğum günlerde birlikte ormana yürüyüşe çıkabiliriz tabi sadece ben olduğumda hm"
Jungkook'un söylediği ile galaksiler oluştu jimin'in yeşil gözlerinde tanrım o kadar güzeldi ki.Güzel gözleri yeşilin en güzel tonuydu.
Jimin çok heyecanlıydı ve o anda bir ilk gerçekleşti Jimin dolgunluklarını Jungkook'un yanağına bastırdı ve yaramazca gülüp cıtıpıtı adımlar ile giyinme odasına kaçtı.Arkasında bıraktığı beden ise transa girmiş kalbinin daha önce bu kadar hızlı attığını asla hatırlamıyordu.
Büyük eli dolgun dudakların değdiği yerde kalmıştı..
En azından babasının canlı bedenini in üzerinden defalarca kez araba ile geçip öldüğünden emin olana kadar durmadığında bile kalbi böylesine atmamıştı ....
-
Jimin sonunda giyinme odasından çıkmış ve yatağa ilerlemişti.Jungkook o sırada sırılsıklam gömleğini çıkarmış pencereye bakan sandalyede oturmuş en sertinden viskisini içiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMOFİLİ |JİKOOK|
Fiksi PenggemarJeon Jungkook suç ortağının hastalığı nedeni ile herkesten sakladığı oğluna saplantılı derecede aşık olur. Hemofili, pıhtılaşma faktörlerinin eksikliğinden dolayı kanın olması gerektiği gibi pıhtılaşmadığı nadir bir hastalıktır.