17

58 5 63
                                    

Alaskin'in saçını kavramış olan Dimitri bağırmaya başlayınca Eczacı polisi çağırmak ile tehdit etti.
Dimitri Alaskin'in saçını bıraktı ve malikaneye varasıya kadar hiç konuşmadı.
2 ay sonra karnı yavaştan çıkmaya başlamıştı fakat kış gelmişti.
Bu güne kadar Dimitri onunla hiç hatmamıştı bu yüzden fark etmemişti.
Gece ummadığı bir biçimde zorla olmasa bile uzun bir ilişkiye girmiştiler.

Alaskin üzeri açık şekilde uyuyordu,Dimitri karnını fark etti ilk başta kilo aldı sandı fakat feremonları da bir değişik tatlı kokuyordu.
Bebeğin düşmediğini fark etti,gözleri açıldı ve onu uyandırmaya karar verdi son anda vaz geçti ve bir süre düşündü.
Neden bir çocuk istemiyor diye düşünmeye başladı,karnındaki bebek sonuçta kendisindendi.
Bir anda aklına baba olacağı dank etti duraksadı ve haraket edemedi.

Kitlenmişti,gözlerini dahi kırpmıyordu.
Sağ elini ensesine koydu ve gözlerini odada gezdirdi,sırıttı ve Alaskin'in üzerine çıktı.

Alaskin'in gözleri yavaş yavaş açılmaya başladı.
Dimitri tamamen uyanmasına dahi izin vermeden Alaskin'in yanaklarından tutup dudaklarından öptü.
Alaskin'in dilini ısırdı ve geri çekildi,Alaskin hiç olmadığı kadar şehvet verici görünüyordu,suratı kızarmıştı.

Elini Dimitri'nin suratına dokundurdu ve daha fazla yapamayacağını söyledi.
Dimitri Alaskin'in hafif şişkin karnına parmaklarını sürttü;" Buradaki için öyle dedim değilmi yoksa bir hafta aralıksız seviştiğimizi unutamıyorum,unutmak imkansız ve saçma olur."
Alaskin ellerini Dimitri'nin ağzına koydu ve onu susturdu"hastaneden mi öğrendin,nasıl anladın düşürmediğimi?"

"Feremonların feremonların karışık ve daha tatlı kokuyor ayrıca için daha yumuşak"
Alaskin Dimitri'nin saçlarından tutup onu tekrardan susturdu.

Dimitri eşinin üzerinden kalktı ve üzerini değiştirdi Alaskin onu izliyordu"Beyaz teni,mavi gözleri orta uzun ve bozulmamış saçları sivri burnunun şeridinin parlayışı"

Güzel bir kahvaltı çektikten sonra Alaskin gazinoya gitmek için ayaklandı,kapı zili çaldı ve Dimitri kapıyı açtı.
Marco Dimitri'yi ittirip Alaskin e doğru koştu,tokalaştılar ve Alaskin'i sıka sıka sarılmaya başladı.

-"Marco" Marco beni öylesine sıkıyorduki göğüs kafesim acımaya başlamıştı.

-Marco.. NEFES ALAMIYORUM!

-Haa! Benim minik zengin sürtüğüm oteli bırakıp tekrardan mı gazino ya kumar işlerine bulaştın,hani tanrıya yaklaşmaya çalışıyordun!

Dimitri şaşırıp kalmıştı Marco'nun sözüne "zengin sürtüğüm?"

Alaskin Marco yu oturtturup içki isteyip istemediğini sordu,her zamanki gibi kaymak bira olmuştu.
Marco birasını içerken Alaskin Dimitri'ye de bir beyaz şarap getirdi.

Marco içkileri tokuşturdu ve kafasına bira yı dikti.
"Sen neden içmiyorsun canım,en azından kırmızı şarap,o senin favorin değilmiydi?"

Alaskin Marco'nun bunu öğrenmesinden korkuyordu,evet çünki Dimitri'den geçmisiyle ilgili sakladığı şeyler vardı.
Alaskin yalan söylemek mecburiyetinde kalacaktı,ta ki Dimitri söyleyesiye kadar.
-Hamile 2 aylık,yakında evleneceğiz.

Dimitri bunu sanki bir şeyi kazanmış gibi söylemişti.
Marco hüsrana mı uğramıştı yoksa üzüntüden ağlamamaya mı çalışıyordu anlayamadım.
"Marco'nun dudakları hafif açıktı,dişleri çok az da olsa görünüyordu,alt çenesi hafif hafif titriyordu,gözleri ininmak istemezcesine bakıyordu,sulanmıştı gözleri."

Marco boğazını temizledi ve pencereden dışarı baktı.
Gülümseyerek tekrardan ikisine baktı,oysaki bundan 16 yıl önce ne de çok hayalleri vardı.

GUNS OF THE MOSCOW  I [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin