15. Bölüm ..

145 5 1
                                    


...

"Offf  yapma" dedim kapalı gözlerimin ardından. Yüzüme tüy gibi birşey sürülüyordu ve bunun kim tarafından yapıldığını bilmiyordum. Fazlasıyla huylanıyordum. Yapma dedim sesimi biraz daha yükselterek, uykumun bölünmesinden nefret ederdim.
Yapmaya devam  ediyordu en son bağırarak yapma dedim sana deyip elimi yüzümde hissettiğim eline bir tane sert bir şekilde vurdum.  Aaaahhh diye bir kız bağrıma sesi geldi.  Bu ses tanıdık geliyordu. Bu ses kim olabilirdi ki Alina, yok yok değil. Ya kimdi bu tanıyordum bu sesi. Kim? Hande...
Hande mi? Evet Hande'nin sesiydi bu. Ama nasıl olur Hande'nin burda ne işi olabilir, Hande buraya nasıl gelir ki. 
Gözlerimi açıp direk Hande'ye baktım. Evet Handeydi bu. Karşımda durmuş kolunu tutup okşayıp üflüyordu. Hande diye bağırdım, senin burda ne işin var?
Sus ya diye bağıran Hande isyan ederek kolumu kırdın dedi dudaklarını büzerek. Hande soruma cevap ver senin burda ne işin var, nasıl geldin buraya?
Ne önemi var sen beni özlemedin mi yoksa? Beni gördüğüne sevinmem gereken yerde şu suratına bak beş karış.
Offf ya hayır özledim tabi ki sadece çok şaşkınım nasıl geldin buraya. Korel mi getirdi?
Boşver dedi Hande ne taktın ya gel bir sarılayım sana, özledim ya valla deyip yatakta uzanan beni ellerimden tutup yataktan kaldırarak sarılmaya başladı.  Bende sarılmasına karşılık verip bende seni özledim dedim ve ondan uzaklaşıp ne kadar güzelleşimişsin kız.
Ahh biliyorum dedi elleriyle saçlarını geriye atarak. Gerçekten güzeldi ve bunun farkındaydı. Kumral saçları uzamış beline kadar geliyordu. Ela gözleri her zamanki gibi mükkemel görünüyordu. Boyu bir yetmiş giydiği siyah dar elbise ile gerçekten mükemmel görünüyordu.
Yüzüme gülerek bakan Hande , "off Geceemmm ya seni çok özledim" deyip tekrar sarılmaya başladı.

"Bende seni çok özledim minik serçem dedim." Ve sarılmasına tekrar karşılık verdim.

Ama Hande fazla abartıp bana sarılmıyor adeta boğuyordu. "Hande-eee" dedim zar zor alıp verdiğim nefesler arasında. "Kızım boğuluyorum, bırak beni.
Hande dedim bırak kızım beni boğuluyorum."

Hande hiç dediğimi umursamadan hala sımsıkı sarılamaya devam ediyordu. Hande dedim ve en sonuna onu hafif geriye iterek uzaklaştım. Gelemiyordum fazla ilgiye boğuluyor gibi oluyordum, alışık değildim.
Hande kırgın gözlerle bana bakmaya başlamıştı.

"Kusura bakma Hande "dedim, "sana beni bırak dedim biliyorsun beni gelemiyorum böyle şeylere."

"Evet, biliyorum ama napim çok özledim ve Gecem-mm"dedi buruk bir gülümseme ile. 

"Biliyorum kızım bende seni özledim ama fazlası zarar. Neyse ya sen anlat hele biraz buraya nasıl geldin Korel mi getirdi?"

"Ya boşver Gecem şimdi sonra konuşuruz uzun uzun ya şimdi biraz özlem giderelim."

"Offf neyse ya saat kaç" dedim, "saat Korel!  Korel gitti mi?  Saat kaç?" dedim telaş içinde telefonumu aramaya başlayarak.

"Lânet olsun nasıl bu kadar fazla uyuyabilirim ya" dedim isyan ederek.
"Gece sakin ol Korel burda daha gitmedi aşağıda dedi Hande. Bende dönüp ona baktığımda telefonu cebinden çıkarırak saate bakıp dokuz buçuk dedi. "Neee, yuh-hh..!" dedim bağırarak. Nasıl bu kadar fazla uyumuştum. Bu ev gerçekten güvenli olduğunu bildiğim için mi bilmiyorum ama burda uyuyabiliyordum üstelik çok fazla. Normalde en fazla dört saat uyuyan ben burda şimdi yedi sekiz saat uyuyordum.

"Ah iyi bari..!"dedim elimi kalbimin üzerine koyarak. Bir an son kez görmeden gittiğini düşünmek kalbime bir ağırlık çökmesine sebep olmuştu. 
Hande imalı bir gülümseme ile bana bakmaya başlamıştı.
Nee dedim ne var?
Aşıksın, ya sen dedi gülerek.
Ne alaka nereden çıktı bu? dedim sorar bakışlarla. 
Ayy bide kızıyor dedi gülerek. Allah'ım ben bu günleri görebilecek miydim? Bu kızın aşık olduğunu görebilecek miydim? Avuçlarını birleştirip yukarı kaldırıp ellerini yavaş yavaş sallayarak Allah'ım bana bunu gösterdiğin için sana minnettarım. Bu kız ilk defa birini sevdi ve beni buna şahit ettiğin için sana sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Dedi ve bana dönüp gülerek, yalnız çok yakışıklı dedi ve üstelik zengin.
Hande dedim sert bir şekilde banane hmm banane zenginse zengin. Zengin olmasının ne önemi varsa sanki?
"Ha, yani yakılaşıklı olduğunu onaylıyorsun?"
"Hande!" dedim tekrar,

Gece'nin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin