🍃

3 2 0
                                    

Alury:ဘာ!!!!! Gomiတိုင်းပြည်ကစစ်ချီလာတယ်ဟူတ်လား!

"မှန်လှပါ အရှင်မ...အင်အားအလွန်ကောင်းပြီး ကျတော်မျိုးတို့တပ်တွေအလူးအလဲခုခံနေရပါတ​ယ်အရှင်မ"

Aluryရဲ့မျက်နှာတော်သည် အေးစက်တင်းမာနေသည်....မျက်ခုံးတန်းတို့ကတွန့်ချိုးနေပြီး မျက်လုံးတွေသည် သွေးဆာနေသကဲ့သို့ပင်....

တောက်ခ်တစ်ချက်ကိုပြင်းစွာခေါက်ပြီး

Alury:ရှိသမျှစစ်သည်အင်အားစုရုံးပြီး တိုက်ကြမယ်... ဆင်တပ်တွေ မြင်းတပ်တွေပြင်ဆင်ထားကြ...တိုက်ဆင်တွေအင်အားကိုစစ်ကြည့်...လေးသည်တော်တွေကို နေရာချပေး...ခမည်းတော်ကို ဒီအကြောင်း ငါလျှောက်တင်မယ်...

Aluryရဲ့ဒေါသတွေအစွန်းထိရောက်နေပြီ...
တကယ့်တကယ်တမ်း တိုက်ကြစတမ်းဆို Fortesဟာ သတ္တိသွေးပြည့်တာကလွဲရင် Gomiလောက် အင်အားမကောင်းဘူး...Gomiရဲ့စစ်သည်အင်အားဟာ ပိုများပြီး Gomiက လက်နက်နိုင်ငံတော်တစ်ခု ဖြစ်တယ်....Fortesaက လက်နက်နိုင်ငံတော်တစ်ခုမှ မဟုတ်တာ....

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

"ညီမတော် အကိုတော်တို့ အရေးနိမ့်နေတယ်...စစ်သည်အင်အား ထပ်ဖြည့်မှရမယ်...
မင်းသားငယ်တစ်ချို့ ဒီမနက်ပဲ တိုက်ပွဲမှကျသွားကြပြီ"

Alury ပုလ္လင်တော်မှာကိုထိုင်ကျသွားသည်။
တုန်လှုပ်ခြင်းများစွာနဲ့....

မနေ့ကလဲ ခမည်းတော်ရဲ့

"တကယ်တမ်း.ယှဥ်တိုက်ကြတော့မယ်ဆို ခမည်းတော်တို့ အရေးတော်မလှနိုင်ဘူး သမီးတော်"ဆိုတဲ့ စကားကိုပဲ နားထဲ ကြားယောင်နေသည်....

သက်ပြင်းရှည်တစ်ချက်ချလိုက်သည်...
Alury ဆုံးဖြတ်ချက်တစ်ခုကိုချရပေတော့မည်။

Alury: ညီမတော်ကိုယ်တိုင် တိုက်မယ် အကိုတော် အကုန်လုံးပြင်ဆင်ထားလိုက်ပါ...အကိုတော် ညီမတော်အတွက်တစ်ခုတော့လုပ်ပေး...အ့တာပြီးတာနဲ့ ညီမတော် စစ်ထွက်မယ်!!

"ဘာများလုပ်ပေးရမလဲ ညီမတော်"

(အကိုတော်ဆိုတာ ဝမ်းကွဲအကိုတော်ပါ)

စိတ်လွင့်စဥ်🍃(Green Country)Where stories live. Discover now