𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: haikyuu!!
𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛: kuroo tetsurou
𝚝𝚢𝚙𝚎: character(male!) x reader(fem!)
𝚙𝚎𝚛𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎: E/2
𝚗𝚘𝚝𝚎: A történetben az iskola a mi rendszerünk szerint működik!
𝙹𝚘́ 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚜𝚝!♥︎
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
Üdvrivalgás tört ki, ahogy Kuroo Tetsuro, a Nekoma fiú röplabda csapatának kapitánya beütötte az utolsó pontot.
Te is magadról megfeledkezve kiabáltál, és majdnem elsírtad magad, amikor a fiúk lepacsiztak.
Aztán a tekinteted találkozott az övével, és ha lehet, még boldogabb lettél. Integetett, te pedig vidáman viszonoztad.
Gyorsan elhagytad a nézőteret, és a meccs levezetését már a csarnok bejáratából nézted végig. Alig bírtad megállni, hogy ne rohanj oda, és öleld meg a barátodat.
Végre kifelé indultak: először a vesztes csapat, lehorgasztott fejjel, majd a Nekoma tagjai büszke mosollyal az arcukon.
Pacsira nyújtottad a tenyeredet, és ők sorra belecsaptam. Kivéve Kuroo-t, aki a sor végén kullogott, és ahogy eléd ért, felkapott és körbefordult veled.
- Nagyszerűek voltatok! - ölelted át, amikor letett.
- Csakis azért, mert te szurkoltál nekünk, [y/n]-chan! - nevette el magát a barátod, és letörölt egy izzadságcseppet a homlokáról.
- Na menj, öltözz át, kint megvárlak! - öklöztél a vállába.
- Sietek! - mosolygott rád hálásan, és egy gyors puszit nyomott a homlokodra, majd besétált az öltözőbe.
Néhány perc kellett csak neki, hogy elkészüljön, és kisiessen hozzád a kissé hűvös, kora tavaszi levegőre.
- Nem lesz megbeszélés? - kérdezted csodálkozva, mikor érezted, hogy hátulról átölel.
- Nem, az edző elengedett minket, ő is azt mondta, hogy csodásan játszottunk. Szerintem részeg...
- Hülye! - nevettél rá, és kibontakoztál az öleléséből, hogy szembefordulhass vele.
Szerencsére ezúttal a Nekoma rendezte a meccset, így nem kell külön utaznunk - mert ha máshol lett volna, te akkor is eljöttél volna, de neki a csapattal kell utaznia - és mivel később lesz még egy meccs a női csapatnak, pakolniuk sem kell.
CZYTASZ
ððððð ðððððððð||ððððð ððððððð /ÊáŽÇ«áŽáŽsáŽs áŽÊáŽsáŽáŽ /
Fanfiction//áŽáŽÌÊáŽÌsáŽáŽ ZÃRVA// ANIME ONESHOTS ððÌðð£ððððð ðð£ ððððÌ ððÌðð£ððð ---> ðŽððððÌð (ð§ðÌððÌðððððð, âðððŠ ðððððŠðð¡ ððÌð¡ð¡ðð): ððŠ âððð ðððððððŠ ðµð¢ðððð¢ ð ð¡ðððŠ ðððð ð»ððððŠð¢ð¢ ð·ð...