A/N BEFORE YOU READ

11 0 0
                                    


Hello people, i'm back with a new story. I'm sorry I failed you on the Taennie one. It will be discontinued until someone decides to take the idea i'm offering. Again i'm sorry.

                                                      ᗪIᔕᑕᒪᗩIᗰEᖇ

𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨 𝘧𝘢𝘯 𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘓𝘎𝘉𝘛𝘘 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘶𝘯𝘪𝘵𝘺. 𝘚𝘪𝘥𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘯𝘤𝘭𝘶𝘥𝘦 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹 𝘢𝘯𝘥 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘤𝘩𝘢𝘯.


𝘈𝘭𝘴𝘰, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘺 𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘧 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘭𝘦𝘥𝘨𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩e LGBTQ community. 𝘐 𝘢𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘶𝘯𝘪𝘵𝘺 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘢𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘪𝘵 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧.


𝘐 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘺 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘥𝘰𝘭𝘴, 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴, 𝘰𝘳 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥. 𝘏𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳, 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘰𝘵 𝘪𝘴 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘍𝘐𝘊𝘛𝘐𝘖𝘕𝘈𝘓.


𝘗𝘭𝘢𝘨𝘪𝘢𝘳𝘪𝘴𝘮 𝘪𝘴 𝘢 𝘤𝘳𝘪𝘮𝘦, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘤𝘰𝘱𝘺 𝘮𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 !


𝘛𝘩𝘦 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘦 𝘴𝘭𝘰𝘸 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘗𝘙𝘖𝘔𝘐𝘚𝘌 𝘐 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘥𝘢𝘺 𝘢𝘵 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘰𝘯 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳 (𝘰𝘰𝘱-) 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘧𝘦𝘳 𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦.


𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢𝘯𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘱𝘴 𝘰𝘳 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘭𝘺 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘵𝘦. 𝘍𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘵𝘦, 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘭𝘴𝘦.

𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘭𝘦𝘵 𝘶𝘴 𝘨𝘦𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘦?

                                                                         ...

Only Him MINSUNG FFWhere stories live. Discover now