ALFA OKULU BÖLÜM 27

151 8 0
                                    

Ben geldimm. İyi okumalar bitanelerim♡

JJanee_

-Sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Sevgilim...

Tae, dolu gözlerle telefonu kapattı ve yatağa bıraktı. Kafasını çevirdi, Jungkook'un eski yatağına bakakaldı. Orada küçük sevgilisini hayal etti; seviştikleri geceleri, öpüşmelerini, sarılarak uyudukları günleri...

Hepsi çok eskide kalmış gibi hissediyordu, küçük bebeği şuan mutluydu ama başka biriyle mutlu olması onu üzüyordu. Banyo kapısı açılıp içeri Jimin girince gözünden akan tek yaşı sildi. Jimin sevgilisine baktı ve derin bir nefes verdi.

"Sevgilim, ne yapıyorsun?" dedi.

"Hiç öyle telefonla ilgileniyordum."

"Hmm. Öyle mi?" Dedi Jimin yumuşacık ses tonuyla.

"Evet" dedi Tae ama Jimin inanmamıştı.
Tekrardan derin bir nefes alıp Tae'nin yanına oturdu. Ellerini tuttu ve sıcacık gözlerle sevgilisine baktı.

"Bak Sevgilim; Jungkook bir hevesti, geçti ve gitti. Aşk sandık aramızdaki şeyi ama değilmiş. Belki de böyle çok daha mutlu oluruz, hem bak o bizi unutmuş bile bizim de onu unutup önümüze bakmamız gerekiyor. Eski günlerdeki gibi."

"Eski günlerdeki gibi" diye tekrar etti Tae. Gözlerindeki yaşları sildi ve sevgilisine sarıldı. Bundan sonra eskisi gibi yine ikisi birlikte devam edeceklerdi.
...

"Sevgilim" dedi Jungkook uyuyan sevgilisine. Uyku tutmamıştı.

"Efendim" diye karşılık verdi Jane sevgilisine uyku mahmuru bir sesle. Saat gece 03.55'ti ve Jungkook uyuyamamıştı.
Jane arkasını döndüğünde gözleri ağlamaktan şişmiş sevgilisine baktı. Bir kaç gündür yatağa gülerek girip uyuyorlardı ama sonra Jungkook ağlayarak Jane'i uyandırıyor, saçlarını okşamasını istiyordu.

Jane neden ağladığını çok iyi biliyordu ama unutacağına inanıyor ve sabırla o günü bekliyordu.

Jane konuşmadan doğruldu, Jungkook kafasını Jane'in kucağına yasladı ve uzandı. Jane beklemeden saçlarını okşamaya ve fısıltıyla rahatlatıcı kelimeler sarf etmeye başladı. Geçecekti, Jungkook da onu sevecekti, çok mutlu olacaklardı. Buna gönlünce inanıyordu.

Finale son iki desem...
Okuduğunuz için teşekkür ederimm♡♡


ALFA OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin