İyi okumalar 🥰
Kendimden beklemediğim şeyi yapmıştım tokatı yapıştırmıştım , ona bakarak konuşmaya başladım
" Bir daha bana karışmaya kalkışma yoksa sadece tokatı yemesin haberin olsun "diyip onun cevap vermesini beklemeden koridordaki camın önüne gittim , aslında kantine gidecektim ama hoca kızar diye gittmedim çünkü kapının önünde bekleyin demişti .
Tam camın önüne vardığımda Emre'nin benim arkamdan gelmesi bir oldu ve sinirle konuşmaya başladı.
"Lan şimdiye kadar hiç kimseden dayak yemedim sen kimsin ki bana tokat atıyorsun ?"
"Yemiş oldun artık "diyip konuşmaya devam ettim.
"Haddini aşmasaydın o tokatı yemiyecektin ama sen tokat yemek için elinden geleni ardına koymadiğin için çoktan hakketiğin tokatı verdim sana "
" Asıl sen haddini aşma kızsın diye bir şey yapmıyorum ama bı dahakine kız falan dinlemem seni pişman ederim "
" Ha öylemi ne yaparsın çok merak ettim buyur dinliyorum "
"Seni öyle bir döverim pişman olursun bu dediklerine "
"Utanmadan bir kıza el kaldıracak kadar düştün mü sen "
Sakinliğimle ve cevaplarımla onu o kadar sinirlendirmiştim ki gözlerinden ateş fışkırıyordu ama takmıyordum o tokatı atıktan sonra içimin yağları erimişti.
" Bak bakalım bir daha öyle bir şey yaparsan düşüyor muyum, düşmüyor muyum göreceksin "
"Görelim bakalım "diye cevap verdikten sonra emre sınıf kapısının önüne gitti ben ise camın önünde bahçeye bakıyordum
Biraz bekledikten sonra zil çaldı hemen kapının önüne gittim hoca sınıftan çıktığında her ikimizi işaret edip onu takip etmemizi istedi onu takip ederek öğretmenler odasına gittik pek bi hoca yoktu odada, eşyalarını masanın üstüne bırakıp konuşmaya başladı.
"Oğlum niye kıza karışıyorsun bide üstüne üstlük çantasını fırlatıyorsun neden ? Derdin ne "
"Hocam bir derdim yok benim"
Kendimi tutamayıp konuşmaya başladım
"O yüzden mi benimle uğraşıp duruyorsun"
Bana cevap vermek yerine , hocaya bakıp konuşmaya devam etti.
" Hoca bu kız beni biraz sinirlendirmisti bende onu sinirlendirmek istedim "
"Hocam ben onu sinirlendirmiyorum ,o beni sinirlendiriyor ,uğraşıp duruyor benle"
Hoca Emre'ye bakıp " Emre oğlum kızı rahat bırak yoksa kendini müdürün odasında bulursun haberin olsun "
Hoca bize bakıp " şimdi birbirinizden özür dileyin ve bir daha hiç bir derste böyle yaptığınızı görmiyeyim"
" TM hocam " diyip beraber özür diledik birbirimizden
Aslında ondan özür dilemeyecktim çünkü benim bir suçum yoktu ama Konuyu uzatmak istemedim diye özür diledim .
Hoca çıkmamiza izin verip hemen sınıfa gittim o da peşimden geliyor du.
Sınıfıma geldiğimde sırama geçip Gamzenin yanına oturdum Gamze bana bakıp konuşmaya başladı.
" Kızım bu emre denilen pezevenk niye gidip gelip sana karışıyor "diye konuştu.
"Kantine inellim mi orda her şeyi baştan sonra kadar anlatacam "
"TM hayde kalk çabuk ol 8 dakika kaldı zilin çalmasına "
"TM " diyip kantine doğru yürümeye başladık , kantine geldiğimizde cam kenarındaki boş masaya oturup baştan sona herşeyi anlatım , her şeyi anlatiktan sonra gamze konuşmaya başladı.
" Kızım bu mal sana takmış "
"Evet salak, mal , öküz benimle uğraşmadan durmuyor,babam yetmiyormuş gibi bide bu çıktı karşıma"
"Aynen ya baban yetmiyor bide bu çıktı karşına ama varya güzel tokatı yapıştırmışsin ellerine sağlık çok güzel vurmuşsun"
"Evet valla öyle oldu, ben bile kendimden beklemiyordum ama o kadar sinirlendirdi ki o tokatı vurma saydım içime dert olurdu "
"İyi yaptın ama uzak dur o şer**siz den yoksa seninle uğraşmaya devam edecek ve bu hiç iyi olmayacak "
"Doğru diyorsun"
"Aynen hayde kalk zil çaldı hoca sınıfa girmeden önce gidelim "
Sınıfa gidene kadar kendimize konuştuk sıramıza geçip kitap ,defterlerimizi çıkartıp ve hocanın gelmesini bekledik .
Aramızdaki sırada Emre ve her iki arkadaşı aralarında sanki önemli bir konu konuşuyorlardı ne konuştuklarini merak edip onları dinlemeye başladım ama hiç bir şey duymadım çok sesiz konuşuyorlardı sadece duyduğum tek şey kavga konusuydu doğru düzgün seslerini duymadığım için önüme döndüm ve gamzeyle konuşmaya başladım
Hoca sınıfa geldiğinde hepimiz iyi dersler diledikten sonra derse başladı ve derse odaklanmaya başladım
***
Çok şükür son derste bitmişti gamzeyle birlikte okuldan otobüs durağına kadar beraber gittik, aklıma gelen soru ile ona sordum
"Tuğçe neden okula gelmiyor "
"Tatilde başka bir yere taşınmışlar o yüzden başka okula gidiyor "
"Citimisin"
"Evet maalesef"
"Çok üzüldüm neden gittiler "
"Büyük ihtimalle babasının işi için taşındılar"
"Anladım ,konuşurum onunla"
"Aynen öyle bende onunla telefonda konuşuyorum "
Biraz daha konuştuktan sonra Gamzenin bineceği otobüs gelmişti, o otobüse binip gittikten sonra bende benim bineceğim otobüsü beklemeye koyuldum .
Otobüsü beklerken yanıma gelen kişiyle hafif başımı o tarafa çevirdim. Emreyi görmeyi beklemiyordum ona ters bakış atıp önüme döndüm.
Emre tam konuşacakti ki telefonu çaldı arayan kişi büyük ihtimalle Emre'nin arkadaşlarından birtanesiydi emre onunla konuşurken yüz ifadesi sertleşmişti biraz konuştuktan sonra telefonu kapatıp hemen yanımdan ayrılmıştı.
İç ses : kesin kavgaya gitti
İç sesime hak vererek onu takip etmeye başladım ve biliyordum ki babamdan çok kötü azar işitecektim
Reklammmmmmm ☺️
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen biliyorsun ki yorumlarınız benim için önemli☺️
Diğer bölümde görüşmek üzere Allah emanet olun 🥰🥰
Sizi çooook seviyorum 🌹☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ece'nin Yaşam Hikâyesi
Teen FictionBabası tarafından gördüğü şiddet yetmiyormuş gibi, gittiği okulda zorbalığa uğrayan ve herşeye rağmen güçlü kalmaya çalışan Ece'nin hayat hikayesi:)