Zoznamovanie

14 0 0
                                    

Keď som vystúpila z auta okolo nôh sa mi zavlnili dlhé čierne šaty s hlbokým výstrihom na chrbte, ktoré odhaľovali celé tetovanie draka, rozprestierajúce sa po celej dĺžke mojej chrbtice. Abian kráčal vedľa mňa v tmavom, perfektne padnúcom obleku. Cítila som ako sa všetky oči v miestnosti upierajú na nás, ale obaja sme to ignorovali, nebolo veľa ľudí, ktorí vedeli kto som.
Zároveň som cítila, ako sa mocní ľudia snažia získať moju pozornosť, zistiť, čo od odo mňa môžu očakávať a ako by ma mohli využiť vo svoj prospech. Uvedomujem si, že som v strede vysokej hry, ale som dostatočne skúsená, aby som neukázala svoje karty. Nechám ich veriť, že moja prítomnosť na tejto udalosti je len obchodný krok.
Pripomína to tu viac palác ako typické kasíno. Vstupná hala je oslnivá svetlami a trblietkou, s vysokými stropmi a rozľahlými priestormi zdobenými krištáľovými lustrami. Hlavná herná sála je obrovská a už plná ruchu, s bohato zdobenými hernými stolmi a množstvom vyleštených automatov. Všetko je podriadené tomu, aby hostia zažili pocit, že je všetko dovolené. Celé priestory sa chystajú niekoľko týždnov a to nehovorím o ľudoch, ktorí tu dnes pracujú od kuchárov, čašníkov alebo krupierov.
Potichu som sa nahla k jeho tvári aby som sa potichu spýtala, ,,Aký je plán?" Ale moje telo zareagovala inak ako som očakávala.
,,Plán?" Prekvapane sa na mňa pozrel a len jemne sklopil svoje telo aby sa nahol k mojej tvári.
,,Mám tu byť aby som odlákala pozornosť, potrebujem plán. Ku komu alebo kam sa potrebuješ dostať?"
,,Zatial ťa predstavím pár luďom." Len prekvapene som nadvihla obočie. ,,Nebuď netrpezlivá, dohoda znela, že pôjdeš so mnou. Nestanovila si si čas." Len zťažka som vydýchla a do široka sa usmiala.
Sebaisto som kráčala vedľa Abiana aj keď som sa tak necítila, srdce mi bilo ako splašené a jedna moja časť mi hovorila aby som sa tu na to vykašlala ale dohoda bola dohoda a keď som sa neoprierala o dohodu mala som právo tu byť.
Netrvalo dlho kým som v dave uvidela muža, ktorý mi až veľmi na niekoho podobal. Impozantná postava, ktorá pôsobila dojmom nezdolnej sily a neochvejnej autority, vysoká postava sa zdala byť vytesaná z mramoru, so širokými ramenami a statnou postavou, ktorá z neho robila neprehliadnuteľnú osobnosť v každom priestore, ktorým prešiel. Jeho tvár bola stvrdnutá ako kameň, s výrazom, ktorý neodhaľoval ani povrchné náznaky jeho skutočných myšlienok, jeho tvár bola zdobená radom jaziev a jemných vrások, ktoré svedčili o nechutnom živote.
Bol oblečený v elegantnom obleku tmavej farby, ktorý zdôrazňoval jeho moc a autoritu. Každý detail jeho odevu bol starostlivo premyslený, od perfektne načesaných vlasov až po lesklé topánky, ktoré odrážali svetlo s takou intenzitou, že by ste sa v nich mohli stratiť ako v tieni lesa v noci.
,,Lucas Silvano." Potiasla som si rukou s mužom, ktorý keby ma teraz zabil ani jeden človek v miestnosti by sa neozval.
,,Khira Montengro." Pozdravil ma naspäť a ja som premýšlala či je správne, že vie kto som. ,,Nepoviem, že som rád, že si tu. Nie som." Možno jeho tvár nehovorí o jeho pocitoch ale jeho ústa určite.
,,Starý otec." Abian ho ohriakol ako malého chlapca.
,,Nie vždy je moja prítomsnoť príjemná je to skôr výsada." So širokým úsmevom som mu povedala.
,,Čo ťa sem privádza? Nemyslím si, že máš významný podiel v našom svete."
,,Som tu, aby som sa zoznámila s vami. Aby som sa uistila, že si uvedomujete moje postavenie a moje schopnosti. Mimo iné samozrejme." Lucas Silvano ma nenávidel už len preto lebo som bola žena, bola som na jeho večierku a dohadovala si kontakty na jeho účet.
,,Tvoje schopnosti? Nebuď smiešna." Len nepríjemne vysprskol slovo schopnosti, asi preto lebo vedel čo dokážem, jeho hlas bol plný mrzutosti, ktorá sa dala odvôvodniť vekom ale tá nenávisť?
,,Nemali by ste ma podcenovať a vy to viete však pán Silvano?" Vedela som, že toto stretnutie bude mať dohru mimo oči svedkov. Ale aj napriek tomu som ešte priliala olej do ohňa keď som tichým ale pevným hlasom dodala: ,,Mali by ste si dávať pozor pán Silváno, nikdy neviete kto čaká v tieni." Usmiala som sa na neho akoby som sa mu práve nevyhrážala. ,,Tešilo ma." Načiahla som k nemu ruku ale len opovhrjúco sa na ňu pozriel a obišiel ma.
Otočila som sa na Abiana, ktorému skoro oči vypadli z toho ako sa prekvapane na mňa pozeral. Som si istá, že nikto sa voči jeho starému otcovi nespráva tak drzo ako ja teraz.
,,Abi, tak rada ťa vidím." Okolo pliec sa mu hodila mladá žena, ktorá sa vynorila odnikial a tento krát som nevedela ja skryť prekvapený výraz. Tmavé krátke vlasy mala uhladené a jednu stranu zastrčenú za uchom, na rozdiel od väčšiny, ak nie všetkých, žien mala na sebe namiesto šiat čierny nohavicový kostým. Pery mala pretreté výrazným červeným rúžom vďaka, ktorému vyzerala ako snehulienka.
,,Sara, nevedel som, že to stihneš. Páni tak rád ťa vidím." Prehliadol si ju od hlavy až po päty a objal ju. Prudko som sa nadýchla a neviem odkial to prišlo, ten nepríjemný pocit.
,,Bolo to na poslednú chvíľu, nikde tu je aj Eric." Otočila sa očami prehľadávala dav okolo až zastala na mne. ,,Predstavíš nás?" Usmiala sa na neho ale hneď sa otočila na mňa, ,,Muži sú niekedy hrozne nevychovaný som Sara FicHerberg a práve prichádza môj manžel Eric." Ukázala na neho ale on venoval pohľad iba jej.
,,Stratila si sa mi." Povedal jej a objal ju okolo pliec. Podal si rukou s Abianom a až potom sa otočil na mňa.
,,Toto je Khira Montenegro." Predstavil ma Abian, ,,Sára sa už stihla predstaviť. Priletela až s Las Vegas."
,,Nemusíš hovoriť za ňu, nie je tu predsa prví krát, však?" Usmiala sa na mňa nenápadne nadvihla obočie. Táto žena bola absolútne božská.
,,Je tu prví krát." Abian prehovoril za mňa aj keď sa mýlil. Sára iba vydala podivný zvuk, tststs.
,,Toto nie je moja prvá účasť na Notte di Fortuna." Povedala som a Sáre dala za pravdu. Abian vyzeral, že neverí vlastným ušiam.
,,Muži sú tak nevšimavý. Čím sa zaoberáš Khira?"
,,V podstate všetkým ale najčastejšie práce na objednávku. Mám tím a sme schopný plniť objednávky do dvadsiatich štyroch hodín. Čo je tvoja oblasť Sára?"
,,Pozeráš sa na to." Povedala a rozhliadla sa okolo. ,,V Las Vegas som pred pár rokmi prebrala rodinný biznis po otcovi, ktorý je dnes už na dôchodku a od začiatku som sa venovala kasínam a vďaka Abianovi sme expandovali do Južnej Európy a posúvame sa ďalej."
Bez slova som sa pozerala na ňu a nerozumela. Teda rozumela som tomu čo hovorí ale vybrať si pre expand práve Sicíliu je obrovská odvaha hlavne s prihliadnutím na to, že nie sme v oblasti podniakania kde vítame nových ľudí.
,,Takže vlastne vďaka tebe je Abian šéfom väčšiny kasín v okolí?"
,,Nie je to iba jej zásluha." Do rozhovoru sa zapojil aj Abian.
,,Vypracovala som stratégiu na nenásilne prevzatie aktuálnych kasín a zároveň aj plán na další expand pod Abianovim menom."
,,Dosť o mne, ako to, že som nevedel, že si tu v minulosti bola?" Zatrhol rozprávanie sa o ňom a presmeroval svoj pohľad na mňa.
,,Nechaj ma hádať, prosím." Sára ramenom drgla do Abiana, ktorý len spustil ruky. Eric, Sárin manžel sa do debaty nazapájal ale stále bol na blízku.
,,Keď si tu bola naposledy, minulý rok, nebola si tu pod svojím menom. Na zozname bolo meno Montenegro ale nie tvoje. Mužský príbuzný?" Prižmúrila oko a ja som prikývla, ,,Tento rok je tam len tvoje meno to znamená, že si najdôležitejšia v rodine. Mohla si to prebrať po otcovi alebo bratovi." Znova som iba prikývla. ,,Minulý rok si tu byť nemusela ale chcela ale nie natoľko aby si použila pravé meno." Abian iba nadvihol obočie a krútil rukou aby ju popohnal. ,,Nechaj ma premýšlať, hľadám dôvod prečo keď je dnes šéfkou nemohla pred rokom prísť. Museli ste vedieť, že existuje, vlastne ako sa ti sem podarilo dostať ak si nebola na zozname? Všetci sú tu preverený kvôli tej veci s ochrankou. Niečo mi uniká." Sára iba nespokojne zakrútila hlavou.
,,Ako sa ti podarilo dostať dnu ak si nebola na zozname?" Otázku zopakoval aj Abian, a všetci pozorne počúvali. Dokonca aj Eric nenápadne nastražil uši aby mu nič neuniklo.
,,Najprv ja, ako vieš, že som tu bola minulý rok?" Otázku som adresovala Sáre.
,,Videla som ťa, zapamätala som si ťa pretože si nezapadala do žiadnej skupiny ľudí."
,,Hovoríš to preto, že som Azijatka?"
,,Aj, ale bolo v tom viac. Nebola si aby si sa bavila, sledovala si to tu."
,,V poslednej dobe máte všetci skvelú dedukciu, asi sa mi viac páčilo keď si ma nikto nevšímal."
,,Nikto si ťa nevšimál." Abian nadšene zopakoval a Sára len mykala očami medzi nami. ,,Neviem ako si sa sem dostala, k tomu sa vrátime ale bola si známa ako tieň. Pre všetých si bola tieň pretože si sa dokázala v sekunde stratiť."
,,Minulý rok bola na zozname meno Julliet Chen." Keď som to povedala Abian vyzeral že pochopil. ,,A bola som tu pracovne." Bolo všetko čo som bola ochotná priznať, to, že som prišla zistiť či sú Silvanových pre nás taká hrozba aby bola potrebná eliminácia som hovoriť nechcela. A hlavne nie to, že mojou úlohou bolo zabiť Lucasa Silvana.

MonštráWo Geschichten leben. Entdecke jetzt