Afra'nın psikoloğa varmasına çok az kalmıştı. Bina'yı gördü ve kendi psikoloğunun yanına -Ayça Arslan - gitti. Kapıyı çaldı mutluydu aslında arkadaş gibilerdi. Afra Ayça'ya her şeyi anlatırdı neredeyse. İçerden "Gelin" diye bir ses duydu Afra. İçeri girdi ve oturdu
Ayça:"Günaydın, bugün nasılsın? "
Afra:"İyi kötü arası. Cenk bu evimi de öğrendi. Ben bu psikopattan kurtulayım istiyorum ama. O daha çok üzerine geliyor "
Dedi Afra umutsuz bir şekildeAyça:"Kötüyü anladım. Ama iyi olan ne?"
Dedi AyçaAfra:"Biliyorsun benim çok sevdiğim bir futbolcu var. Kerem Aktürkoğlu onunla tanıştım. Ama bir kötü haber daha o da Cenk ile eskiden arkadaşmış. Yani Cenk beni hala darlıyor. Ama Kerem'le kaldığım için çok da darlıyamıyor. Karşılaşmadığmız için"
Ayça:"Anladım. Sen benim dediklerimi yapıyor musun? "
Afra:"Yapıyorum. Nefes egzersizi, yoga yani her gün yapıyorum ama burda nasıl yaparım bilmem. Neyse işte böyle dediklerini yapmaya devam ediyorum yani. "
Ayça:"Böyle devam et. Kendine de zaman ayır böyle spor aktivite leri yap. En sevdiğin spor dalında çalış kafa dağat. Sevdiğin bir arkadaşın olur sevgilin olur kardeşin olur birlikte böyle etkinlikler yapın. Yani iyi gelir. Ama böyle spor ile ilgili olan yani senin dövüşün ile ilgili olan sporu da çalışmaya devam et. Onlar seni koruyacak zarar vermiycek sana ve Cenk senin o evini de buldu ise bu sefer napıcaksın? Taşınıcak mısın tekrar? "
Afra:"Taşınabilme olasılığım var. Ama şehir değiştiremem tekrar. Kendi kendime işimi zorlaştırıyorum gibi hissediyorum. Yani evimi hep buluyor"
Ayça:"Kendine dikkat etmelisin. İstersen bugün dışarı çıkalım birlikte. Bugün senden başka kimsenin randevusu yok. Pazartesi günleri çok randevu olmuyor zaten. Bugün de tek sen varsın"
Afra:"Olur çıkalım ama benim bir fikrim var. Sen dedin ya hani sevdiğin bir sporu yap diye. Florya'ya gidelim mi? Kerem'lerin yanına"
Ayça:"Bana uyar. Ben kimi tutucağımı biliyorum zaten"
Dedi Ayça. Afra gülümseyerek karşılık verdi. Ayça eşyalarını toparladı. Sonra Afra ile birlikte çıktı. Bi çalışana çıktığını haber verdi Ayça. Çalışanda gülümseyerek "İyi eğlenceler" diye yanıtladı. Dışarda dolaşırken Kerem Afra'yı aradı. Afra açtıKerem:"Afra? "
Afra:"Efendim. Bir sorun mu var? "
Kerem:"Yok şuan tam olarak sol çaprazımdasın da. Görünce bende merak ettim. O arkadaşın mı? "
Afra böyle diyince arkasına baktı. Kerem'i gördü. Afra dönüp kalmıştı. Ayça Afra'nın kolunu tuttu ve el salladı.Afra:"Evet evet arkadaşım. "
Kerem:"Belli oldu zaten senin yerine. Elini tutarak el sallıyor"
Dedi ve güldü. Afra Ayça'ya baktı. Ayça gülümseyince elini çektiKerem:"Gelin isterseniz"
Afra:"Olur. Ayça'ya da soruyim bi. "
Ayça'ya bakarak "Kerem çağırıyor, gitmek ister misin? "
Ayça kafası ile onayladıAyça:"Zaten senin de gitmek gibi bir planın vardı. Gidelim, bana uyar"
Dedi AyçaAfra:"Geliyoruz "
Dedi Kerem'e ve Kerem'in olduğu tarafa yürüdüler. Afra telefonu kapattı. Kerem'in yanına vardılarKerem:"Stüdyo'ya gideceğim demiştin"
Afra bişi diyemeden Ayça atladıAyça:"Ertelendi. Bugün başka bir işleri çıktı. Bir kaç kişi ile aynan da çalışıyoruz. Ondan dolayı ertelendi. "
Afra nefes aldığını fark etmeden nefesini verdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomantizmCenk:"Benim olucaksın Afra Kara! " Kerem:"Ondan uzak dur! " ...