Geçen bölüm multi gelmemiş işte multide de güven😊 multi geldi mi?bu arada oy ve yorum bekliyorum:)
Günce den
Güven in ne diyeceğini merak ediyordum. "Günce" "Evet buyurun benim" dedim gerginliğimi belli etmeden. "Ya sadece sana bir şey soracaktım." acaba evlenme teklifi falan mı edecek? Saçma. "Sor dinliyorum." dedim. "Seni seviyorum. Sende beni seviyor musun gökyüzüm ?" dedi. Bana gökyüzüm mü demişti? Evet bana gökyüzüm dedi. Bu çocuk role fazla mı kaptırdı acaba diyeceğim de rol yapacak neden yok. Savaş vardı diye mi yapıyor diyeceğim ama Savaş ile iyi anlaştılar. Güven " Gökyüzüm cevap versene?" dedi. Şaka falan mı yapıyordu?. Düşünceleri beynimden arındırdım. "Sen iyi misin Güven rol yapmamızı gerektiren bir sebeb yok şuan Savaş var diye yapman da mantıksız.". Dedim. Ama içimde halay tepen folklor ekibi vardı. Atakan masanın altından ayağıma baya okkalı tekme geçirdi. "Ne vuruyorsun be?" dedim sessizce. Atakan "Geri zekalı arkadaşım. Günce manyak mısın kızım sen istersen rol yaptığınız bağırarak söyle ? Yan masalarda Güvenin eski sevgilisi var." İşte bende Güvende ilkleri yaşıyordum. İlk hoşlandığım çocuk. İlk kalp sancımı yaşatan çocuk. Ve ilk yalanda olsa sevgilim. Her zaman olduğu gibi bozulduğumu belli etmedim. "Ben de seni seviyorum. " demekle yetindim. Ama seviyorum Güveni belki de hayır sevmiyorum. Kararsızlığımın yine Everestini yaşıyordum.Masamıza Güvenin eski sevgilisi yani eski aşkı geldi. "Güvennnnn nasılsın?" dedi ne beni ne Atakanı ne de Savaşı takarak. Aslında Savaşın gelmesindeki amaç Güveni kıskandırmak olsa da hiç bir işe yaramamıştı. Boya küpü. "İyiyim Melodi." ıyyyk isme bak. Ben harbi harbi çocuğu kıskanıyorum. Boya küpümüz işaret parmağı ile beni gösterip "Ablan mı? Bu arada Atakan sen nasılsın?" dedi Melodicik. Zaten Savaş sohbet dışı. Güven "Hayır Melodi saçmalama istersen. Sevgilim." dedi hafif tebessüm ederek. Biraz Atakan ile muhattap olduktan sonra Melodiciğimiz gitti. Zaten Melodiciğimiz varken Savaş sıkılıp bahane üretip gitmiş. Ve üç kişi kalmıştık. Güven " Sana gökyüzüm dememe kızmadın herhalde? Betin benzin atmış" ya niye kızıyım aptal mıyım ben? Hayır. "Hayır ben eve gidiyim artık . Size iyi eğlenceler. " dedim. Atakan "Günce iyisin demi?" bu hödüğün kafasına saksı düşüp iyiliğimi düşündü. Acaba ölecek miyim?. " İyiyim. Gerçekten" dedim. Güven odunu kalası kütüğü gitme bile demedi. Aslında eve gitmiyecektim. Hava almak iyi olacaktır. Eski arkadaşlarımdan Esra yı aradım. Ama o da meşgul olduğu için benimle buluşmaya gelmedi. Şuan ne mi yapıyorum? Söyleyim. Eve doğru yürüyorum. Taksi çağırmak yerine yürüyorum. Neden mi? Çünkü ben normal biri değilim.Yoldan geçenler nerdeyse herkes kafasını çevirip "AA şu Aşkın Çekimindeki kız değil mi?" falan diye konuşuyorlardı. Bazıları ile fotoğraf çekiliyorduk. Önüme çıkan yaşlı teyze "Derin kızım sen iyi misin? O çocuk lokum gibi. Ne güzel sana açılmıştı çocuğa hiç tokat atılır mı. Hem yakışıklı da çocuk." Yok artık teyze . Dizinin ilk bölümünde Atakan yani kuzey bana seni seviyorum demişti. Bende ona tokat atmıştım.(Hatırlatma Güncenin dizideki adı Derin). "Teyze nasip ya" dedim sevimli kız olarak. En son yine evime geldim. Yarın çekim vardı. Repliklere göz atıp yattım.
Güvenden
Atakanın zoru ile gece kulübüne geldik. Günce bir şeye bozulmuştu. Ama neye? Hadi yakında çıkar kokusu. Atakan kısa süre içinde sarhoş olmuştu. Ve yine çapkınlık peşindeydi. Kapıda gözüken Ceren ile Atakanı uyarmak istedim. Sonuçta Ceren sevgililerinden biriydi. Atakanın yanına gidip "Atakan Ceren geldi. Kızlardan uzaklaş. Hem barışırsınız." dedim. "Tamam o zaman kızlar sende" dedi. Çapkın herif. Kızlar güzeldi. Haklarını yemeyelim ama bir Günce değildi. Günce ile bir çok ortak noktamız vardı. Mesela ikimizin isimlerinin ilk iki harfi gü sonra soy adlarımızda benzer. Günce Serin Güven Seçkin. Ama yakında Günce Seçkin olacak. Tabi ben kıza açılabilirsem. Erkekler ayran gönüllü diyen kızları şiddetle kınardım. Ama bugün Melodiyi görünce de garip oldum. O da Günce kadar olmasa da güzeldi. Neler diyordum ben. Biraz içmiş olmanın verdiği cesaretle Günceyi aradım. Telefonu uykulu açtı. Tabi uykulu açar geri kafalı herif dedim kendime. Saat 3.21 olunca. "Napıyorsun gökyüzüm?" dedim. Aslında fazla sarhoş değildim ama o sarhoş sanıp önemsemiyecekti. "Yine telefon sapıklığı yapmaya mı karar verdin Güven. Uykum var. Uykumu niye böldün? Umarım geçerli bir sebebin vardır?" dedi. Ne uydurabilirim. " Canım sıkıldı. Tamam Ceren ile Atakan barıştı." dedim. "Ben Cerenin yerinde olsaydım ki iyki değilim. O kadın düşmanını affetmezdim. Kapatıyorum uykumda böldüğün rüya için geri yatıcağım belki o zaman Ufuğu tekrar görürüm." deyip kapattı. Ufuk kim lan? Yoksa sevgilisi mi? yok be ne sevgilisi olcak. Olur taş gibi kız. Günceyi tekrar aradım. Açmıyor. Uyuyam ki ben gece. Ufuk kim? Evlerine gidip kapılarına mı dayansam? Oldu canım babasıda seni odunla kovalasın. En iyisi yarın Atakanların çekimine gitmek.
1 gün sonra Çeşme
GÜVENDEN
Çekimleri Çeşmedeymiş. Şuan çeşmede çekimin olduğu sahildeydim. Günce 10 metre öteden bile o güzeliği ile dikkatimi çekmişti. Yanına doğru yürüyecektim ama hala kayıttalar. Bir kenera geçtim izlemeye başladım. Şuan Atakanın yerinde ben olacaktım. Sadece ben ve Günce. Oğlum kendine gel çocukluk arkadaşından mı kıskanıyorsun. Büyük ihtimalle molaya girdiler. Günce sahilde kumsalın üstüne oturdu. Atakan Cereni çağırmış ayrı takılıyorlardı. Ben hala Atakanın nasıl uzun ilişki sürdürebileceğini sanmasında takılı kaldım. Bu Atakan Zorbey. Soyadı gibi Zorbey. Yanına ilerlerken Güncenin hafif tiz çığrışı ile neye uğradığımı şaşırdım. Zaten aramızda 10 adım kadar mesafe vardı. Usain Bolt gibi yanında ışınlandım. Tam dengesini kaybedecekken onu kucakladım. Yine zamanlamam müthişti. "Ne oldu Günce?" dedim. "Ayağıma cam battı." dedi. Hafif yüzünü buruşturarak. Alper ve bir kaç kişi yani yaklaşık tüm ekip Günce ve benim etrafıma toplandılar. "Teşekkür ederim düşecekken tutuğun için" dedi. Yavaşça sandalyeye bıraktım. Ceren ile iyi anlaşıyorlardı. Ceren ayağına baktıktan sonra yavaşça camı çıkardı. Alperde etraftakileri "Size burayı temizlediniz mi güvenli mi diye sorup güvenen de kabahat" dedi. Günce"Alper sorun yok tamam devam edelim büyütme." deyip Alperi sakinleştirdi. Atakanda hiç umursamıyordu. Nasıl rol arkadaşı bu. Günce ye Ufuğu soracakken Cerene ve diğerlerine göz ile uza işareti yaptım. "Günce Ufuk kim?" dedim. Günce " Ufuk ................................
Gerisi yb de oylar ve yorumları göreyim :) okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu Asistan
Ficção AdolescenteHayatıma Atakan Zorbey girdikten sonra aksiyon birgün eksik olmadı. Atakan Zorbey kim mi ? Kendisi benim patronum olur ben onun asistanıyım. En azından şuan. Kendisi televizyon ve Sinema aleminin bir numaralı başrol oyuncusu. Ben okuduğunuz gibi A...