Ben Leyla, Hisar Mahallesi'nin deli dolu kızı. 2 annesi , 2 babası olan Leyla.. Bakmayın öyle üvey annem ve üvey babam olduğuna. Pamuk gibi insanlardır. Sanırım hayattaki tüm şansımı onlardan yana kullanmış olabilirim. Hakan abim ve Özlem ablamın yeri benim için hep ayrıdır. Annem ve babam ben henüz 4 yaşındayken ayrılmışlar . İkisinin aynı evde olduğu pek hatırladığım bir anım yok ama iki mutsuz ebeveyndense iki farklı mutlu aile hayatım var. Canımdan öte iki kız kardeşim var. Eylül ve Mihrimah. Bakkal Hüsnü Amcamız, Terzi Sedef Teyzemiz, Butikçi Fulya Ablamız ve daha nice sevdiğimiz insanlar var bu mahallede. Bu da Hisar Mahallesinin hikayesi. Hayatımıza hoş geldiniz.
🌼🌼🌼
Ben Eylül, Hisar Mahallesi'nin asi kızı. Zor bir hayatım oldu benim. Babam daha kundakta bebekken terk etmiş bizi. Bu yaşıma kadar annemle bir başıma hayat mücadelesi verdik. Sahip olduğum her şeyi, başarılarımı anneme borçluyum. Diktiği kıyafetlerle okuttu beni , bu günlere getirdi. Anlayacağınız Sedef Sultan benim en kıymetlim. Sedef Sultan'dan sonra Leyla ve Mihrimah gelir. Farklı ebeveynlerden olan kardeşlerim onlar benim. Herkesin tanıdığı asi Eylüldense içimdeki kırgın kız çocuğunu bilir onlar. Bu da acısıyla tatlısıyla bizim hikayemiz. Hayatımıza hoşgeldiniz.
🌸🌸🌸
Ben Mihrimah, Hisar Mahallesi'nin mülayim kızı. Bir kız kardeşim var . Alkolik bir babam ve evde üç maymunu oynayan bir annem... Bir de can yoldaşlarım Leyla ve Eylül. Yaşıtlarım gibi üniversiteye gidemedim. Onlar derslerine çalışırken ben babamdan yediğim dayakların acısını çekiyordum. Dışarıya karşı mutlu aile tablosu çizsek de bir tek en yakınlarım bilir yaşadıklarımı. Babamın sonum olacağını bilerek yaşıyorum ben bu hayatı. Belki de sonsuzluğum olacağını bilerek... Bu hüznüyle sevinciyle bizim hikayemiz. Hayatımıza hoş geldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hisar Mahallesi
General FictionOnlar üç kızdı. Farklı hayatları, farklı acıları olmasına rağmen her daim yan yana olan; üzüntülerini de sevinçlerini de birlikte yaşayan kızlar.