Salut!! Eu sunt Alice, am 16 ani și locuiesc împreună cu părinții și fratele meu mai mare, Mike într-o vilă din Los Angeles...
Sunt în al doilea an de liceu,iar Mike e în ultimul an, are 18 ani....
Sunt o fire puțin timidă,nu sunt genul ăla de adolescentă care iese prea des în cluburi, dar nici nu pot spune că sunt o persoană model...
În fine, dar comparativ cu fratele meu, sunt mult mai cuminte decât el...El fiind mai mare, părinții îi acordă mai multă libertate, având în vedere că are 18 ani, e deja major și în plus, e băiat, știe să își poarte singur de grijă..
Mda, astea sunt principiile părinților mei...Mama este un designer renumit, iar tata conduce o firmă importantă din L.A,și în plus este prieten foarte bun cu Scooter Broun...
Duc o viață ok, având în vedere că sunt înconjurată de oameni care mă răsfață încă de mică....Prietena mea cea mai buna, Maya, care îmi e alături mereu, oricând am nevoie de ajutor, sfaturi și multe alte lucruri...Suntem foarte apropiate încă din copilărie, e ca o sora pentru mine, pe care mi-am dorit-o mereu...
În fine, gata! Ajunge cu descrierea mea plictisitoare...***
Acum m-am trezit, pregătită pentru o nouă zi groaznică de școală, altă zii în care trebuie să îi suport glumele proaste lui Mike și ale prietenilor săi enervanți...După ce îmi fac rutina zilnică cobor la micul dejun unde sunt așteptată de părinți...
-Neața mami, tati! !!spun după care îi îmbrățișez...
-Neața scumpo! !!spun ei la unison...
-Mike unde e? întreb eu când remarc lipsa fratelui meu...
-Încă nu s-a trezit, doarme!!! îmi spune mama amuzată...
-Dar parcă nu erați în relații prea bune!!! spune tata surprins.
-Mdaa!!!spun eu gandindu-ma ce să îi fac arogantului de Mike, pentru a îl enerva..Off!! Tocmai acum trebuia să nu am inspirație...
Stai așa!! Mi-a venit o idee genială!!!***
Intru pe vârfuri în camera lui Mike,pregătită de acțiune...Aww, cât de drăguț doarme...Stau și mă gândesc ce sa fac...Să îi stric somnul ăsta drăguț sau nu??
Hmm, să mă gândesc!!!! Mnuu, oricât de enervant ar fi el, totuși e fratemiu...Nu știu, chiar dacă îmi face probleme,îmi e milă de el...
Când dau sa ies din cameră, aud că mă strigă Mike...
-Ali??zice el somnoros și cu vocea răgușita...
-Mdaa!!??
-Ce faci cu tigaia aia în mână??? întreabă el râzând...
-Amm..Nimic!!!
-Ok...
-Grăbește-te!!! O să întârziem, eu mă duc sa mă îmbrac!!! În 15 minute ești la ușă, ok??
-Mbine...
Plec din camera lui Mike și mă îndrept spre camera mea, gandindu-ma ce s-a întâmplat cu el de este atât de calm, și vorbește atât de frumos cu mine....Nu știu, poate ca dacă eu mă voi comporta frumos cu el, va face și el la fel... Tot gandindu-ma așa, nici nu am realizat că eram gata, iar Mike striga sa mă grăbesc...
-Vin acum!!! țip eu alergând pe scările numeroase....
Agh!!! Sunt momente în care simt ca numai suport să stau în casa asta imensă....
-Ce ai pățit?mă întreabă Mike râzând de fața mea...
-Vechea problema!!! Cred că într-o zii voi cădea în cap pe scările astea...
-Mdaa!!! Știu...
-Mergem împreună la școală??mă întreabă puțin surprins...
-Daa!!! De ce?? Nu vrei să mergi cu mine? ?întreb făcând botic...
-Nu-i vorba de asta!! Doar că m-am obișnuit sa fiu mereu ignorat
de tine...Poate că te întrebai de ce râdem eu și băieții mereu de tine...Se pare că acum ai aflat motivul..
-Mda! Ai dreptate!!! Scuze, promit că de acum încolo vom deveni mult mai apropiați...
-Ok!! Nu-i nimic!!!spune și mă trage într-o îmbrățișare....
Atrasă de conversație nu am observat că am ajuns la școală..-Se pare că acum ne vom inţelege mai bine,nu-i aşa???îl întreb eu plină de speranţă.....
-Sigur!!!!!
-Ok,ne vedem diseară...Voi ajunge mai târziu acasă,am treabă cu băieţii...
-Bine,paa!! îi spun şi îi dau un pupic pe obraz,înainte să merg spre Maya care mă aştepta la intrarea în şcoală...
-Bună,Maya!!o salut eu pe fata din faţa mea...
-Heii!îmi răspunde puţin suparată....
-Ce s-a întâmplat??De ce eşti suparată???o întreb îngrijorată...
-Astăzi ne va aduce testele la trigonometrie şi sunt absolut sigură că voi lua notă mică şi voi fii pedepsită iar...Mama se va supăra şi nu o să mă mai lase la petrecerea de sâmbată seară....
-Mdaa..O să încerc eu să vorbesc cu mama ta,poate voi rezolva ceva...
-Mersii,dar oricum nu cred că vei rezolva ceva..ştii că atunci când îşi impune ceva e de neclintit..
-Eh..nu strică să încerc...
-Ok,să mergem,s-a sunat de 2 minute,iar dacă vom întarzia din nou doamna Cullen ne va da iar detenţie...
CITEȘTI
The change..(Justin Bieber❤)
FanfictionUn singur moment din viață poate reprezenta schimbarea radicală. Asta i se întâmplă și lui Alice, o fată obișnuită căreia îi va ,, surâde " norocul, iar viața ei va lua o întorsătură importantă atât pentru ea, cât și pentru familie și prieteni. Tot...