Bakugo: Uhh dnes je zas utorok a my mame zas tie ľahké nudné skúšky.
Uuuhh ja to nepotrebujem každý vie že som lepší než oni.Mina: heej bakugoo!!
Bakugo: čo zas?
Mina: vieš o tom že zajtra je Valentín??!!
Bakugo: No a? Jasne že o tom viem a načo mi to jako ma byť?
Mina: ideš niekomu písať? Valentinky sa odovzdávajú do dneska. Môže byť kľudne aj anonymná. Určite je tu niekdo VŠAK??!! Ja ti s tým pomôžem.
Bakugo: WTF? Nemam rad nejaký Valentín nevotravuj s tým.
Mina: Huh? Určite máš niekoho rad ja to zistím, KIRISHIMA?!!!
,, btw Mina odišla za Kirishimou''Bakugo: chvála bohu že tie mývalove oči odišli. Uh hlúpy Valentín mám chuť všetkých odpáliť.
Kirishima: hej Bakubro! Mám pre teba jednu otázku však vieš si môj najlepší kamoš takže neboj nikomu to nepoviem len pls odpovedz. Ak neodpovieš tak sa mi Mina vyhráža že ma cez tu párty po Valentíne priviaže ku stoličke v sklepe a nebudem môcť nikam ísť.
NEMAM RAD SKLEPY👀Bakugo: Jaku zas otázku ak to bude zasa niečo o Valentine tak vás priviažem do sklepu všetkých a potom odpalim.
Kirishima: Noo nie tak docela ale ma to s tým niečo spoločne.....
KDO JE TVÔJ CRUSH??!Bakugo: Crush? Čo je to za otázku? Už som ti hovoril že sa mi nikdo nepáči.
Kirishima: noo vieš ale každý ma nejaký Crush yk?
Bakugo: no ja nie
Kirishima: určite máš len si to neuvedomuješ. Ale dufam že to Mina bude brať ako odpoveď.
Tak Čau idem za Denkim.Bakugo: HEJ KIRISHIMO!! Čo si to hovoril? JAKA zas párty?
Kirishima: čo ty o tom nevieš? Tebe nehovorili o tej Yaoyorozuninu párty?
Bakugo: očividne Nie...
Kirishima: oh um Noo možno ta ešte len pozve.
Bakugo: aj tak mi to je jedno
Yaoyorozu: ahoj bakugo! Prišla som ťa pozvať na párty ktorá bude v piatok adresu ti pošlem.
Bakugo: Uh fajn jak skoro
Yaoyoruzu: hm prepač ešte len pozývam ľudí. :D
[Takže toto je prvá časť Bakudeku alebo jak to nazvať viem že ten začiatok je docela cringe😅]
YOU ARE READING
Bakudeku 🧡💚
FanfictionDeku a Bakugo si navzájom neuvedomujú že sú do seba buchnuti, po čase si to však začnú všímať