KAÇIRILMA PIRIRI

116 98 15
                                    

AO neredeyim şimdi ben? Çevremde gezinmeye başladım burası küçük bir odaydı. Kapıdan gelen sert bir kapanma sesiyle irkildim. Dirseğimi sıkarak kapıya vurmaya başladım. Ama olmuyordu. Odanın içende beni çeken kameraya yatağın yanında duran su şişesini fırlatıp konuşmaya başladım

"Beni durduramazsın!"

Hızla yere düşen şişenin cam kırıkları odaya keskin bir ses yaydı. Adrenalin damarlarımda dolaşırken, öfke ve korku arasında gidip geliyordum. Kapıdan gelen herhangi bir ses yoktu. Yalnızdım. Tekrar vurmaya başladım, bu sefer daha sert, daha hırslı. "Ne istiyorsunuz benden?" diye bağırdım. "Bırakın beni gideyim!"

Sessizlik cevabım oldu. Yorgunluktan ve öfkeden bitkin düşerek yatağa oturdum. Odanın loş ışığında etrafı incelemeye başladım. Duvarlar çıplak ve soğuktu. Yataktan başka mobilya yoktu. Tek pencere yüksek ve parmaklıklıydı. Kaçmak imkansız gibiydi.

Düşünceler beynimde dönmeye başladı. Beni kim kaçırmıştı?

Birden kapı gıcırtıyla açıldı. Kalbim deli gibi atmaya başladı. Kapıda iri cüsseli, maskeli bir adam belirdi. Elinde bir tepsi vardı. Tepside bir tabak yemek ve bir bardak su vardı.

"Ye," dedi adam sert bir sesle. "Yoksa konuşacak gücün bile kalmaz."

Yemeğe baktım. Tereddüt ettim. Güvenmemem gerekiyordu. Ama açlıktan da bitkin düşmüştüm. Sonunda, riski göze aldım ve yemeye başladım.

Yemek bittikten sonra adam tekrar geldi. Bu sefer yanında bir sandalye vardı. Odaya girip sandalyeyi yatağın karşısına koydu. Oturdu ve bana baktı.

"Patron seni istiyor." Yemek tepsisini boğazına atıp açık aralıktan çıkıp önümdeki adamlarla bakışmaya başladım.

"Üzgünüm ama ben sorumlu değilim!" Birisinin elindeki silahı alıp hepsine teker teker sıkmaya başladım ilk şaşırmış olmalılar ki biraz beklediler  önümü temizledikten sonra koşmaya başladım.

Patron dedikleri kişi burada olmalıydı temkinli adımlarla kapıya yaklaştım ve tekme atarak sert bir giriş yaptım.

"Merhaba Gölge."

"Merhaba ajan."

"Konuşucaz!"

"Başla."

İçten bir gülümsemeyle kapıyı kapatıp önüne oturdum

"Gösteri başlasın."
(Bölümü kısa tuttum)

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin