2 rèsz

37 1 2
                                    

Beszáltam apa mellé majd szorosan átöleltem.
-Nagyon hiányoztál, csöpsègem-Suttogta apa.
-Te is nekem-Mondtam szipogva.
Igaz hogy kis időt tölthettem apukámmal a gyerekek korom allatt de èn úgy èrzem hogy ő a legfontosabb számomra. Anya miatt kellett apát elhagynom, ès ezt soha nem fogom neki megbocsátani mèg akkor is ha nagyon szeretem.
Miközben haza felè tartottunk zenèt hallgattunk majd egyszer bejött egy zene azt hiszem hogy Reden volt a neve. Nagyon megtetszett így egy kicsit felhangosítottam.

Annyira jól èreztem magam hogy èszre se vettem hogy itthon vagyunk. Amikor kiszáltam láttam hogy apa mèg mindig a règi házunkba lakik.

(Így kèpzeljètek el🫶🏻)Igazából fogalmam sincs hogy apa mièrt ilyen nagy házba lakik egyedül, vagy talán mègsem? Nem tudom, de biztosan van oka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Így kèpzeljètek el🫶🏻)
Igazából fogalmam sincs hogy apa mièrt ilyen nagy házba lakik egyedül, vagy talán mègsem? Nem tudom, de biztosan van oka. Apa segített be vinni a cuccaimat a règi szobámba. Amikor beléptem olyan nosztalgikus èrzes fogott meg, a règi rózsaszín színű szobám teli a kedvenc mesès posztereimmel...

- Tudom hogy mostmár nem a te világod ez a szoba, de ha gondolod akkor valamelyik nap ki festhetjük ès átrendezhetjük- Mondta apa miközben le rakta a cuccaimat.
- Jó, az szuper lenne- Mondtam mosolyogva. Igazából nagyon örültem neki, legalább eltölthetünk egy apa-lánya programot.
- Jólvan, megyek csinálok valami vacsoráta- Mondta ès megpuszilta a homlokom majd kiment.
Èn elkezdtem ki pakolni közben elkezdtem hallgatni a Tokio Hotel-t. Nagyon megtetszett ez a banda így egyre többször szoktam hallgatni.
Kb 10 perc múlva befejeztem a pakolást majd le mentem a konyhába.

- Szia bogaram, èpp időben jöttèl- Mondta apa miközben megterítette az asztalt.
- Húú, már nagyon èhes vagyok -Mondtam miközben leültem az asztalhoz.
- Remèltem is -Mondta kuncogva.
Èn is elkuncogtam magam majd szedtem magamnak ètelt. Vacsora közben nagyon jól elvoltunk, igazából fogalmam sincs hogy anya mièrt hiszi apát rossz embernek... apa tök jó társaság ès jobb fej mint anya. Vacsora után segítettem apának elmosogatni majd gyorsan lezuhanyoztam ès befeküdtem puha s kènyelmes ágyamba.

*****
Reggel az èbresztőmre keltem, hát igazság szerint nem vártam ezt a napot mert fogalmam sincs hogy milyen lesz ez az új iskola és hogy egyáltalán lesznek e barátaim... Miután nagy nehezen ki keltem az ágyból be mentem a fürdőbe és gyorsan lezuhanyoztam, ezután magamra tekertem egy törülközőt és vissza mentem a szobámba. Felvettem egy barna pulcsit ès egy farmert meg mèg pár ègszert.

Egy kis táskába raktam pár író szert, vízet meg a telefonom, ezután lementem ahol apa már várt rám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy kis táskába raktam pár író szert, vízet meg a telefonom, ezután lementem ahol apa már várt rám.
- Jó reggelt, törpe, indulhatunk?
- Igen, azt hiszem...
Beszáltunk a kocsiba és elkezdtünk a suli felè menni. Igazából egèsz úton keresztül remegtek a lábaim ès azon töpregtem hogy mi lesz hogyha oda èrünk. Kb olyan 20 perc múlva oda èrtünk.
- Figyelj törpe -Kezdte apa miközben megfogta a kezeim. - Lehet hogy az első napod nehèz lesz de hidd el hogy időve jobb lesz ès lesznek barátaid -Mondta közben a hüvelykujjával simogatta a kèzfejem.
- Köszönöm apa -Mondtam ès megöltem.
- Legyen szèp napod, hercegnőm -Megpuszilta a homlokom mielőtt kiszáltam.
Elkezdtem befelè menni, nagyon izgultam. Amikor beléptem akkor mindenki elcsendesült ès rám nèztek, èn nem mozdultak egy percnyit sem. Aztán vègül mindenki újra elkezdett beszèlgetni kivève egy ember. A lányok körèben volt ès folyamatosan engem nèzett, raszta haja volt ès bő ruhát viselt. Èn is rá nèztem aztán tovább mentem az igazgatóhoz, ha egyáltalán meg találom.

Egyszer egy lány megálított engem.
- Szia! Te vagy az új lány, igaz? -Kèrdezte izgatottan. Hosszú fekete haja volt, zöldes barna szeme volt ès hasonlóan öltözködött mint èn.
- Öhm... Szia, igen -Mondtam egy halvány mosollyal.
- Nagyon örülök, èn Yasmine vagyok -Mondta mosolyogva és nyújtotta a kezét.
- Èn pedig Holly vagyok -Mondtam mosolyogva miközben kezet fogtunk.
Ezután együtt mentünk megkeresni az igazgatóit miközben nagyon jól beszèlgettünk.

Nem gondoltam volna... /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now