ney

35 5 0
                                    


yavrularim yazim yanlislarim icin ozur dilerim fakat siz veya ben tdk degilim o yuzden kusura bakmayiiiiiin
iyi okumalarr

----------------------------------------------------------------------------

Ama Chaenin sucu cok buyuktu, hem Jene hem de Liliye ihanet etmisti.

Bunun hesabini vermeliydi..

"JENNIE,LALISA"

Gelen adim seslerini ve bagirislari duydugunda iki genc kadinda hizlica toparlanarak aptali oynamak icin gozlerini sildiler. Birbirlerinden ayrildiklarinda uzerlerine gelen Jisooyla Jennie ayaga kalkti.

"Sevgilim, bir sey mi oldu? "

"Biliyor musun sevgilim? "

"Neyi? "

"Evimizde hic kirmizi sarap kalmamis, gidip biraz alalim mi? Sen ben ve chae"

"Lalisa? "

"O biraz kotu gorunuyor, ayrica hemen alip gelebiliriz balim, hadi gidelim"

Jisoo Jennieyi kolundan cekistirirken Jennie Lalisaya ozur mahiyetinde bir bakis atti. Az sonra ucu beraber arabadaydi, Chae arkada, Jensoo ondeydi.

"Ee nasil gidiyor kizlar"

Chaenin sorusuyla iki kizdanda cevap gelmezken Jennienin sesi cikti.

"Iyidir sen? "

"Iyiyim bende hava da bugun cok guzelmis degil mi"

"Chae bos konusmak yerine agzindaki baklayi cikar"

"Jennie ben gercekten ozur dilerim"

"Ne icin? "

"Yapma,aptali oynama. Gecen yaz olanlari bildigini biliyorum"

"Gecen yaz olanlar mi? "

Chae sessizce sessizligini koruyan Jisooya bakti. Sanki bir seylerin yanlis gidiyordu. Chaeyoung jennienin  bunu bildigine emindi.

"Ha siz gecen yaz yatmanizdan bahsediyorsunuz"

Sakinligini koruyarak soguk kanlilikla konusan Jennieye hayretle bakti Chaeyoung. Jisooysa taniyordu Jennieyi, bu anlarda hep sakin kalabildigini ve tartismayi bu sekilde istedigi yere tasiyabildigini biliyordu. Yine de buna mudahale etmemeyi secerek susmayi tercih etti. Bir kac kikirdama geldiginde kisa sureligine de olsa Jennienin gozlerine bakti. Dolmus olan gozlerini gordugunde goz kapaklari saskinca acildi. Jennienin boyle durumlarda agladigini hic gormemisti. Daha cok sakince ve ciddi bir konusma yaparak geri cekilirdi. Direksiyonu saga kirarak kenara cektiginde Jennieye donerek onu dinledigini gorsermek amacli ona dondu.

"Neden? "

"Efendim? "

"Neden bagirip cagirmiyorsun neden cigliklar atarak hickirip aglamiyorsun. Neden konusmayip susuyorsun? "

"Hah"

Jennie biraz daha susarak kendisine dogru sorular soran Chaeyounga bakti. Attigi dik bakis karsisinda Chae duraksarken Jennie konusmaya basladi.

Im Your Poison/jensoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin