~Lee Minho
Karanlık sokakta göz gözü . Koşuyorduk ama saklanmamızın imkanı yoktu.
"Kahretsin Minho! Gerçekten adamın arabasını mı patlattın. Hayır anlamıyorum neden öldürmek varken arabasını patlatırsın ki! Cidden gece gece birde bununla uğraşıyoruz... ".Sırıtarak
" Ne yapayım adamın arabasında gözüm kaldı o pislik o arabayı hak etmiyor. Ayrıca yüzünün aldığı hali gördünüzmü JSJSJSJHSJSJA.".
Gülüyordum ama bu sefer cidden sıçmştık, hemde çok fena sıçmıştık... Ve en büyük hatayıda ben yapmıştım. Ünlü mafya Han Jung woon'a bulaşmak büyük hataydı. Ancak babam için buna değerdi. Kurtulmanın en iyi yolu ise pislikleri ortadan kaldırmaktı :)~Han Jisung
Bir ses geliyordu ama nerden geldiğini bilmiyordum. O sırada omuzuma bir el dokundu bu Jeongin dı
"La camış kalk kalk okul bitti sen hala uyuyon"
"Kes be velet, kaçıncı ders bu? "
"4.dersin tenefüsü aga 4 derstir uyuyon amk"
"O KADAR OLDUMU LAN! "
" Yok ben yalan atıom, hadi Jis karnım acıktı kantine inelim mmm"
"Tamam hadi inelim". Biz tam merdivenlerden inmemizle herkesin fısır fısır konuştuğunu duyduk. O sırada Felix ve Seungmin bizim masada oturuyorlardı. Hemen yanlarına gittik. Jeongin
"Noluyo amk niye herkes böyle fısır fısır konuşuyo" dedi. Felix
"4 tane yeni TAŞ GİBİ gibisi fazla kalır,hoca gelmiş ve aynı zamanda yeni 2 tane ders eklenmiş inanabiliyor musunuz amk"
"NENENENENENEEEEEE 2 DERS Mİ GELMİŞŞŞ NE DİYON BEN DAHA DİĞERLERİNİN ADINI BİLE EZBERLE YEMEDİM MK SEN BANA 2 DERSTEN BAHSEDİYON!!!??? "dedim.
Seungmin
" NE BAĞIRIYON MK!?Hem sen salak mısın Jisung biz diyoz 4 tane yeni TAŞ GİBİ-gibisi az kalır- hocalar gelmiş diyoz sen bize dersten bahsediyon mk!? "
"Napıyım ben hocayı mal derslerden geçemezsem babam beni mahfeder zaten geçen teklif ettiği işide reddettim bana iyice kızar eğer derslerde başarılı olamazsam. Zaten eve geldiğinde yok. " dedim.
Felix
"Ama dersler senin işine yarayacak bence çünkü en sevdiğin şeyler dans ve rap dersi eklenmiş ayrıca müzik dersinde artık vocal eğitimi de verilecekmiş Jis. "
"NENENENNENENE BU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR!?? ALLAH'IM SONUNDA DUALARIM KABUL OLDUĞĞĞĞĞ AAĞĞAĞAĞĞAĞ. "
"Tamam sakın olun azcık birazdan yeni hocalar gelcekmiş onlarla tanışıcakmışız ve tabiki yine ilk bizim sınıfa girecekler. " dedi Seungmin.
"Tamam o zaman sınıfa çıkalım hadi. " Tam sınıfa çıktık ki yerimize oturamadan yeni hoca içeri girdi.
"Oturabilirsiniz çocuklar! Ben yeni dans hocanız Lee Minho. Artık biliyorsunuz ki bu dönemden itibaren dans ve rap derslerimiz eklendi. Biraz yoğun olacaksınız ama eğer idol olmak istiyor iseniz bu sizin için bi fırsat tabiki. Neyse bu günlük serbestsiniz derslere haftaya başlayacağım. " dedi. Ben o sırada onu incelediğimin farkında bile değildim ta ki hoca yoklamada benim ismimi söyleyene kadar.
"Han Jisung Burada mı? "
"Ha- evet burda... "
"Han Jisung demek. Ben seni bir yerden tanıyor olabilir miyim acaba?"
"Yok, yani hayır ben sizi hiç görmedim. "
"Anladım Jisung. Serbestsiniz çocuklar. " dedi sırıtarak.
Neden sırıttı anlamadım ama bu adamda garip bir şeyler hissediyordum. Sanki tanıyormuşum gibiydi. Daha önce karşılaşmadığumıza eminim ama yinede öyle hissediyordum.𝐀𝐠̆𝐚𝐠̆𝐚𝐠̆𝐚𝐠̆𝐠̆𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐛𝐚𝐥𝐚𝐚𝐚𝐚𝐫𝐫𝐫 𝐛𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐝ı𝐠̆ı𝐦 𝐢𝐥𝐤 𝐟𝐢𝐜𝐢𝐦 𝐮𝐦𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐞𝐠̆𝐞𝐧𝐢𝐫𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳♡
𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐬ı𝐤 𝐬ı𝐤 𝐚𝐭𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐟𝐭𝐚𝐝𝐚 𝟏 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐲𝐚𝐳𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦 𝐛𝐞𝐠̆𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐦𝐢 𝐢𝐥𝐤 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐦𝐢𝐧𝐢𝐤 𝐩𝐞𝐜̧𝐞𝐭𝐞𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐦💖✨🧚♀️𝐇𝐚𝐝𝐢 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐥ı𝐦 𝟏𝐡𝐚𝐟𝐭𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐲𝐚𝐲𝐲𝐚𝐲𝐚𝐲𝐚𝐲𝐲𝐚𝐲𝐚𝐲𝐲𝐲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fearless☆Minsung~fic
Teen FictionHerşey düşman olan Han Jung Woo ve Lee Hyun seok ile başlamıştır bu iki mafyanın gizemli geçmişleri Han Jung Woo nun Lee Hyun seok u öldürmesi ile bir intikam hikayesine dönmüştür. Babasının intikamını almak isteyen Minho, ünlü mafya Han Jung Woo yu...