Szép lassan közeledett a június, a szünettel együtt. De még valami közeledett. A Horthy pénze ahhoz az átkozott számhoz. Hiába építettük át a belvárost, hogy olyan legyen, mintha a névadónkkal fémjelzett korban jár az ember, és még az iskolát is renováltuk, ezzel egyre inkább lettünk Horthy, mint Kofūna. De a tőke nem akart fogyni. Május legvégén ez aktualitásba jött a tanárgyűlésen.
-Mi legyen? Ne kérdezzük meg a Saunderst, hova tüntetik azt a kilószám pénzt, amijük van?-kérdezte Ficsek tanár úr.
-Ha jól tudom, az amerikai kormány pénzeli őket, és akármikor tud adni vagy venni pénzt. Minket a saját ötleteinkre hagytak, és nézhetjük, hova vezetett-mondta a konyhás.
-Én csak azt nem értem, miért nem fizetjük ki a különadót-mondta Hanna.
-Azok a kapzsi idióták azt gondolják, hogy jó ötlet havonta elvenni az adott iskolától a bevételei 130 százalékát, addig, amíg "egészséges" szintekre ér, ami szerintük az Anzio tartaléka alatt van-válaszolt Kádár tanárnő.
-Ezzel nem megyünk semmire. Nekem lenne egy ötletem. Hagyjuk a kormányzóra, mi legyen a megoldás arra, hogy még egy hónapig ne kelljen yenre kiszámolni, hogyan költhetünk többet a kelleténél-javasolta George.
-Jobb ötletek?-kérdeztem olyan hangsúllyal, hogy jelezzem, nem lehetnek jobbak.
Mindenki másfele nézett.
-Ha nincsenek, akkor én döntöm el. És van is egy ötletem. Blockbustert forgatunk-mondtam.
-Miből?-kérdezte a tanári kar.
-Adjuk ki a diákoknak, miből forgassunk. Felőlem lehet ebből hőseposz, Titanic 3, csak legyen film-mondtam.
-És mikor forgassunk?-kérdezte Hanna.
-Júniusban. Tavaly meg tavalyelőtt elég üresjáratos volt itt az élet ilyenkor, miért ne legyen végre valami akció?-kérdeztem költőien.
Mindenki bólogatott, és feloszlattuk a gyűlést. Ezután kiraktuk az Angyal Hadműveletről mindenkinek ismerős dobozt az aulában, várva az ötleteket. Egy hét múlva átnéztem őket. Jött ötlet arra, hogy csináljunk egy filmet Petőfiékről, csak legyen egy osztrák kém, aki meg akarja akadályozni a márciusi ifjak működését, egy kosztümös oktatófilm II. Andrásról, Semmelweis Ignác élete is javasolva lett, a "kedvencem" viszont a Tündérkert Trónok Harca keverék volt. Már az élőszereplős Ludas Matyi, a Pál utcai fiúk, de lányokkal, és a Nagy Ő, csak Somával (eredetileg ez lett volna az epizód témája, hogy Somát megkeresik, hogy egy nagy adag pénzért szakítson Ayumival, hogy majd újra összejöjjenek az évad alatt, ezzel parodizálva a reality és versenysorozatok elfogult világát, de rájöttem, később jó lesz még ez a paródia) és Miho csodájának megfilmesítése után feladtam a reményt, hogy értelmes ötlet lesz, mégnem Fanni ötletén meg nem csillant a szemem. Az Abigél, csak egy kicsit megcsavarva. Elgondolkodtam. Lányok, adott. Bentlakásos iskola, adott. Város, ami úgy néz ki, mintha Magyarországon lenne, adott. Nagyon Elkezdtem gondolkodni a szerepeken. Én viszem Ginát, és ezzel mindenki egyet fog érteni, bár szerintem egy-két vicces kedvű társam Torma Gedeon szerepére is meginvitálna, ha már én vagyok Gina, miért ne legyen Soma Kuncz Feri, a lányok majd kiharcolják maguk között, hogy ki kapjon értelmesebb lányszerepeket, de annyi biztos, Yor lesz Aradi, mert hogy még Takako, a második legmagasabb az osztályban sem ért fel az álláig múlt tesiórán, de ha már tesi, Truth Gertrúd csakis Kádár tanárnő lehet, George szerintem örülne Mráznak, Hannát Zsuzsannaként tudnám elképzelni, ha már úgyis kémiatanár, Ficsek tanár úr vállalhatná Éles csekélyke szerepét, és kifogytam emberekből, aki eddig meg volt említve a sztoriban, és a Horthyban tartózkodik. Akkor viszont ideje még néhány tanárt ismerni. Ott van Hajdú tanárnő, ének-fizikaszak, tökéletes eljátszani a névrokon énektanárt, aztán Varga tanárnő, angolt tanít, és bár nem szívlelem, de Gigus szerepe az övé lenne, Kalmár a dráma tanárunk, Soproni tanár úr lenne, hisz ekkora szerep szinészt igényel, és persze Katona tanár úr, akinek kedvenc ülőhelye a zongora a termünkben, ő lesz Kerekes. A kapus meg Sándor, hű sofőröm. De ki lesz Erzsébet, Torma Gedeon, Horn Mici, Kőnig, és Vitay tábornok? Meg ott vannak az epizód/flashback szerepek, mint Wallner, Marszell, Mimó néni, vagy éppen Ruppert és a kurukikúsok. Mégnem jött a zseniális ötlet. Kívülállókat is bevonunk. De maga a film angolul készül el. Aztán ki-ki szinkronizál a nyelveken, amin tud. Így lett anya Horn Mici, apa Vitay tábornok, Torma szerepére elhívjuk Aurélt, Raveckynek el kell jönni Kőnigért, Erzsébet szerepére a mama lenne jó, Wallner a papa lesz, Mimó néni Ami Chono, majd megkérjük, hogy próbálja megjátszani az öregséget, és mivel egész jó franciával és némettel van megáldva, Marszell Kyoko lesz. De a legjobb csak most jön. Renta Tsuji mint Ruppert. És kik legyenek a kukurikúsok. Hát persze hogy a Grófosok! De minek is itt a cselszövés, ha nem szavazzák meg? Hát mint mindig, ment mindenki a vezér után, elsöprő győzelemmel nyert Abigél. Szóval indult a készülődés. Elküdtem a leveleket mindenkinek. Ravecky örömmel jön, a család már készülődik a forgatásra, Ami Chono a végén a summával meg lett győzve, a Grófosok jönnek, amíg fizetünk, de még Aurél oldaláról teljes a csend, Renta nehezebb eset volt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
Fiksi PenggemarFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...