Lütfen bu bir rüya olsun yemek masasında her şey b*k gibi canım kayın validem saçma sapan şeyler anlatırken bende okuzumla mesajlaşıyordum siz şimdi en fazla ne anlatıyor olabilir diyebilirsiniz. Dernek işleri ofis işleri asistan arıyormuş şimdi söyledi.En son okuzum "biz artık kalkalım" dediğinde hızlıca ayaklandım. Anlamıştı sıkıldığımı." Biraz daha kalsaydınız " bir şey işittiğimde korkuyla okuzume döndüm.Galiba o da sıkılmış bahane buluyordu."şey bizim gitmemiz gerekiyor işlerimiz var" allahım lütfen itiraz etmesin.
"Peki yarın toplantıya geç kalma Arda" "geç kalmam" kendimi nasıl dışarı attığını hatırlamıyorum." Kayın validemde de ne çene varmış maşşallah " dedim "Sen birde onu gençlik yıllarında görecektin" arabaya doğru ilerlerken kendi kendime bir şey sordum okuzumle nasıl tanıştım.Lise yılları...
En iyi kankam sıla nın yanında oturmuş okulun kendini havalı sanan yakışıklı p*çin( neden küfrettiğimi sormayın canım istiyor ) çocuğun yanındaki çocuğun dedikodusunu yapıyorduk. "Adı Melih miş 17 yaşında eski sevgilisi şu bizim 11/D deki papuçumun bad girl üymüş" diyen sılaya şu soruyu yönelttim "E niye ayrılmışlar" "Hani bizim her sene yapılan okulun en leri yarışması varya heh işte bu Melih gidip okulun en havalısına oy vermiş oda kim çıksa beğenirsin senin geçen gün kavgaya haklı girip kız ağladığı için haksız çıktığın kavga varya işte o kavgada ağlayan kız"diyen Sılaya şunu şöyledim.
"Şu geçen gün saçını yolduğum kızmı dur bir önceki şu burnu havada olan neydi lan bizim ona taktığımız takma ad dur bul cam heh gözaltı çeşme-" kafama birşeyin gelmesiyle durdum. " senin gelmişine geçmişine,testiden su içmişine,boş geçen yıllarını,şaşi bakan gözlerini ta ebesini s*kiyim" dedim evet biraz abartmış olabilirim hatta birazcık fazla abartmış olabilirim.Neyse çocuğun verdiği cevaba bakın."oha lan kızsın sen biraz nazik ol nazik" diyen okulun meteoruna döndüm. "Malesef canım ben senin tanıdığın tatliş kızlardan değilim " dedim.Günümüz...
Gelir gelmez kendimi yatağa attığım için sadece uyandığım kısmı hastırlıyorum üstümü değiştirip hızlıca aşşağı indim kahvaltıyı hazırladığımda davetsiz bir misafir gelmişti.
"Abi bu kahvaltının mükemmelliği şakamı Gece yengem bundan sonra hep sizinleyim" diyen Melihe döndüm. Öyle bir iştahla yiyorduki oturup saatlerce gülebilirdim. "Sıla sana kahvaltı hazırlamıyormu?" dedim. "Ah nerede be yengem Emre abi kapının önünde gözüksem bana neler yapar... hadi yengem göreyim gül yüzünü hayatımın anlamının yap şu iki aşık birbirine kavuşsun" dedi. Aslında olabilirdi Sılayıda çok özledim zaten böylece görüşmüş olabilirdim. Gülümsedim "Yapalım şu iki aşığın arasını bakalım." Telefonumu elime aldım. Sılayı aradım üçüncü çalışta açtı.
-"Alo yanında biri varmı ?"
-Odamdayım takılıyorum işte
-Bize gelsene
-Olur sıkılıyorum zaten bir dakka abime vereyim telefonu sonra dışarı çıkmama izin vermiyor.
Telefonu abisine veriyordu çünkü bize geldiğini anlasın erkeklerin yanında falan gezdiğini düşünmesin diye ama sıkıntı şurada ben varım :)
-Alo efendim en sevdiğim ikinci kardeşim
- Alo Emre abi sıla bize gelse olurmu?
- senin yanındamı olacak?
-Evet
-Arda nerede?
-İşte
-tamam hazırlan Sıloş bırakayım seni
-Tamam dedi. Sıla çünkü sadece benim çağırdığımı sanıyor oysaki ona küçük bir süprizim vardı.Telefon kapandıktan sonra bu iki okuzu yukarı çıkardım.
-Aşkım beni görse ne olurki? dedi benim okuz
-Olmaz adama yoksun dedim.
-İçeride takılın siz biraz oturur gider hadi bak Melih Sıla gelsin istiyorsan sessiz dur sende gece kanepede yatmak istemiyorsan sessiz dur.
-Biz beraber yatmıyoruzki ama istersen yatabili-
Melihin öksürmesiyle Melihe öldürücü bir bakış atıp bana döndü.
-O anlamda değil seni odandan men ederim.
Ellerini havaya kaldırdı.
-Tamam sessiziz okey
Deyip Kanepeye oturdu.
Kapıyı kapattım.Melihin içeride fır döndüğünden emindim.Kapının çalmasıyla ayaklandım kapıyı açtığımda Sıla boynuma atladı.-Tamam tamam bende seni özledim.
-Napiyim kızım uzun zaman oldu görüşmeyeli.
-Evet baya oldu.
-Neredeymiş benim en sevdiğim ikinci kardeşim diyen Emre abiye de sarıldıktan sonra.
-Ben gidiyorum size iyi eğlenceler.
-Kalsaydın.
-Yok işim var benim siz eğlencenize bakın görüşürüz.
Ne işi varsa artık
Kapıyı kapattıktan sonra Sılaya döndüm.-Hadi sen içeri geç benim yukarıda işim var.
-Çabuk gel ama
-Tamam
Yukarı çıkıp
Kapıyı açtığımda
- Sıla aşağı-
Melih aşşağıya koşarak indi bu çocuk gerçekten aşık Okuzumde indikten sonra bende hızlı adımlarla aşşağı indim telefonumu elime aldım bu ana özel bir video güzel olabilirdi videoyu açtım uçarak aşşağı indim Melih Sılanın gözünü arkadan kapatmıştı.
-Gece sensin işte başka kim olacak?
-Vay be zalımın kızı bizide artık tanımıyorsun he
Sıla şaşkın bir şekilde arkasını dönüp sarıldı.Tabiri caizse atladı boynuna.
-Evet işte aşk budur be dedim videodayken.
-En güzel aşk bizim aşkımız dedi okuzum eliyle ikimizi göstererek evet haklıydı bencede en güzel aşk bizim aşkımızdı.
Şarkının bölümle bir alakası yok...
Umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUZUM
DiversosO şerefsiz Sıladan intikamımı almalıydım o okuzden nefret ettiğimi bile bile kankasıyla sevgili olmak ne demekti? Neyin kafasını yaşıyordu yanıma oturan okuzle ona döndüm. -Sılayla Melih sevgili olmuş -Evet -Seninde intikam alacağını düşünüyorum ded...