Bila je zora.Probudio sam se i krenuo da se spremam za posao. Ja sam Ren Flejn. Imam 21 godinu i tri brata i dvije sestre. Takođe sam i general u vojsci i sada predvodim samo jednu trupu kraljvske vojske. Obukao sam svoju vojničku uniformu i otišao u kuhinju.Prije nego što sam stigao do kuhinje zaustavio me je moj mlađi brat Black.
- Rene povedi me na posao.Molim te.-reče Black moleći ga.
- Ne mogu da te vodim na svoj posao. -reče Ren.
Ušao sam kuhinju i seo za sto da doručkujem.
- Dobro jutro Rene.Stiglo je pismo od dede.-reče Tereza.
-Tereza, sestro moja šta kaže dedino pismo?-pitao je Ren mrzovoljno.
-Pismo kaže da je deda naučio našeg brata Ivana niđžicu i da je Ivan postao pravi ninđža i da će danas doći kući.-reče Tereza.
-Ukoliko sati dolazi Ivan?-pitao
je Ren.
- Pismo kaže da Ivan dolazi u 15:00.-reče Tereza.Moja druga sestra Era me je zagrlila prije nego što sam otišao na posao.
-Idem na posao. -reče Ren.
-Lepo se provedi na poslu Rene.-reče Tereza.
-Hoću. -reče Ren.
Peške sam otišao na posao. Prvo sam vježbao sa svojom trupom,a kasnije sam bio sa svojim najboljim prijateljem Jasminom.
-Jasmine gde ti je sestra?-pitao je Ren.
-Druže ti me svaki put pitaš gde mi je sestra samo zato što ti je djevojka. -reče Jasmin.
- Jasmine odgovori mi na pitanje. -reče Ren.
-Ona je u svojim odajama. -reče Jasmin.
-Nisi upravu. -reče osoba iza njih.Obojca su se okrenula i vidjeli su Jasminovu sestru Dajanu.
-Dajana šta ti radiš ovde?-upitao ju je Jasmin.
-Bila sam u prolazu i videla sam vas i mislila da treba da vam se javim. -reče Dajana.
- Dajana hoćeš li da prošetamo?-pitao ju je Ren sa osmehom na licu.
-Može. -reče Dajana. Ren Dajana.
- Novo je da je moj brat Ivan postao ninđža i danas dolazi kući. -reče Ren.
-To lijepo Rene. -reče Dajana.
-Dajana sutra ti je rođendan, zar ne?-upitao ju je Ren.
-Da sutra je moj 21 rođendan. -reče Dajana.
-Dajana da li sjećaš dana kada smo se upoznali?-pitao Ren.
-Da sjećam se.-reče Dajana.
Upoznali smo se ispred dvorca i imali smo samo 13 godina. Posle 5 godina ponovo smo sreli i započeli smo našu tajnu ljubavnu vezu,a tada smo imali samo 18 godina. Prošle su samo tri godine i još uvek smo zajedno. -reče Ren.
-Voljela bi da naša veza nije tajna. Za našu vezu samo znaju moj brat i tvoja porodica Rene.Voljela bi da još nekom kažemo za našu vezu. -reče Dajana.
-Ali ne možemo još nekom da kažemo i naša veza mora ostati tajna. Mi moramo da krijemo našu vezu zato što znamo da će tvoj tata da uništi našu ljubav. Ako želimo da budemo zajedno onda se moramo potruditi da tvoj tata ne sazna za našu ljubav.-reče Ren.
-Upravu si. Moj otac ne sme nikad da sazna za našu ljubav. -reče Dajana. Odjednom su čuli glas zvona. To je značilo da je vreme za ručak. Dajana je otišla u dvorac ,a Ren je otišao kući. Ren je danas ranije otišao sa posla, jer je želeo da vidi svog brata Ivana. Uglavnom Ren dolazi kasno uveče kući. Kada je Ren stigao ispred kućnih vrata, otvorila mu je njegova sestra Era. Tereza je pravila ručak,a Black-u je bilo dosadno.
-Rene zašto si došao ranije?-pitala ga je Tereza.
-Došao sam ranije zato što želim da vidim našeg brata Ivana. Jesi li napravila ručak?- pitao ju je Ren.
-Napravila sam musaku za nas,a Ivanu ću da napravim njegovo omiljeno jelo jastoga.-reče Tereza.
-Kad dolazi Ivan?-pitao ju je Ren.
-Ivan bi trebalo da dođe svakog trenutaka. -reče Tereza.
U tom trenutku se čulo kucanje na vratima. Tada su se svi uzbudili i Tereza otišla da otvori vrata. Ispred vrata je bio Ivan. Ivan je odmah ušao u kuću, čim je ušao zagrlila ga je Tereza. Posle njenog zagrljaja,ispred Ivana se pojavio Ren.
- lvane dobro došao kući. -reče Ren.
-Drago mi je što te vidim brate. -reče Ivan.
- I meni. -reče Ren. Dva brata su se zagrlila.
YOU ARE READING
Junaci u surovom svijetu
AdventureU ovoj knjizi se radi o ratu između dva različita kraljevstva i o ljubavi između raznih likova ove knjige i životu jedne porodice.