Mert-Elif smuts

143 1 0
                                    

-Elif'ten-

Anneannem hastalandığı için annemler ve Mert'in ailesi 48 saat boyunca anneannemin yanında kalıcaktı.

Birazdan ben Mert'lerin evine bırakacaktı annem reşit olmadığım için minik bir çanta ve hazırlıyıp üzerimi değiştirecektim. Hava aşşırı sıcaktı. O yüzden çantaya da ince ve kısa şeyler koydum.

Üzerime ise göğüslerim taşan beyaz bir crop giyip altıma hemen kalçamın altında biten bir şort giydim. Ve içime hicbirsey giymedim çantaya, dildo koydum. Çünkü hemen azan biriyim.

Ailem beni Mert'in yanına bıraktı kalacağım oda Mert'in yan odasıydı. Geceye kadar ikimizinde sesi çıkmadı. Gece yarısı TikTok'ta gezerken öyle videolar gördüm ki azmıştım. Çantamdan dildoyu aldım. Soyundum ve dildoyu, arka göt deliğime sokmaya başladım. Maalesef inlemelerimi durduramadım.

5 dakika sonra bir ana odayı mert bastı. Özel bölgelerimi saklamaya çalıştım ama olmadı çünkü aşşırı büyüktüler. Mert kapıyı kitleyip benim uzanamıycağım bir yere koydu. Bana yaklaşırken tişörtünü yere attı. Ayaklarımı düpedüz açtı ve amımı yalamaya başladı.. bundan şikayetci değildim.

"Ahmm"

"Hızlann ahh"

Bu sözlerim onu delirtiyordu. En son dayanamayıp tamamen soyundu. Ve yarrağını bana sokunca kan geldi. Çünkü daha önce yapay kullanırken damarlı ve büyük bir yarrağı amım kaldıramadı.

Ben inledikçe o hızlanıyodu. Sikerken beni yatak sallanıyodu bu yüzden göğüslerim de zıplıyordu. Durdu ve bana baktı.

"Şurdaki anahtarı bana getir."

Dediği gibi yaptım çok zıpladım ama olmadı en sonunda sandalyeye çıktım. Aldım

"Şimdi dolaptan bal getir."

Dediği gibi yaptım. Gelince benden kapıyı tekrar kilitlememi istedi. Kilitlerken arkamdan sikmeye başladı. Çok zevkliydi.

Daha sonra yatağa oturdu ve benden kucağına oturmamı istedi. Oturunca göğüslerim onu azdırdığını anladım. Göğüslerime bal döküp ısırarak yaladı. En sonunda banyo için küveti doldurduk beni yarrağının üzerine koyup banyo yaptırdı. Ertesi gün boyunca yaptık akşama da ailem geldi. Arada yine yapıyoruzz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bugün başka bir bölüm daha atarım bu çok kısa oldu. Dünde yapamadım kusura bakmayın aşklarımm💋✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karma smutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin