Dilan'dan
( Baran kucağından indrdi ve yata yaklaştık. Baran gözlerimi içine bakıyordu. Yata üstünde beyaz ve kısa bir geceliği vardı. Çok güzeldi. Ikimizide konuşmuyurorduk ama o sesizliği Baran bozdu.)
- Güzelim bunu yapmak zorunda değilsin. Yani kendini hazır hissetmiyorsan bunu yapmak zorunda
değilsin. Ben seni incitmek istemiyorum. Eğer sen kendini hazır hissetmiyorsan başka bir zaman yaparız. Kendini zorlama.( Bu sözleri duyunca biraz sakinleştim. Bende onunla birlikte olmak isterdim ama biraz korkuyordum açıkcası. Daha önce öyle bir şeyi yaşamadım için. Ama istiyordum.)
- Baran bende istiyorum ama...
- Ama ne güzlelim?
- Yani...korkuyorum. Daha önce böyle bir şeyi yapmadım. Ne yapıcağıma bilmiyorum yani.
- Yani sende istiyorsun? Bak gülüm bunu yapmak zorunda değilsin,gerçekten.
- Yok gerçekten istiyorum.
- Güzelim korkma ben yanındayım. Herşey güzel geçicek. Belki biraz canın acıyacak ama ben çok dikat ediceğim. Merak etme.
- Ee...ben üstümü değişterim o zaman.
- Tamam koş o zaman.
( Dedi ve gülümsedi. Bende banyoya gittim ve üstüme değiştim. Baran çok iyi bir erkekti. Başka biri olsaydı bu soruları hiç yapmazdı ve hemen harekete geçecekti. Baran ile evlendim için çok mutluydum. Onu gerçekten çok seviyordum...)
Baran'dan
( Dilan banyoya gitti ve ben ise ceketimi çıkartıp kanepeye bıraktım. Yata oturdum ve Dilanı bekliyordum. Onu gerçekten çok seviyordum ve asla icitmek istemezdim. Onunla birlikte olamak çok istiyordum ama o kabul etmeseydi asla öyle bir şeyi yapmayacakım. 5 dk sonra Dilan banyodan çıktı. Geceliğini giymişti. Çok güzel olmuştu. Öyle görünce aklım gitti adeta. Ama o biraz utanıyordu. Bunu anladım ve aya kalktım. Dilana yaklaşmaya başlaldım. O ise geri adım atıyordu ta ki duvara yaslandı. )
- Çok...çok güzel olmuşsun.
- Teşekkür ederim.
- Emin misin bunu yapmak için?
- Evet eminim. Sen yanımdasın ya. Ben seninle oldum zaman hiçbir şeyden korkmuyorum. Bana güç veriyorsun. Bunu yapabilirim.
( Dilanı alnını öptüm ve kapıya kilitledim.)
- Seni çok seviyorum güzelim. Seni asla kırmak yada incitmek istemiyorum. Canına hiç bir zaman yakmayacağım. Korkma. Ben yanındayım.
- Yanımdasın...
( Dedi ve dudaklarıma bakmaya başladı. O sırada Dilanın dudağına yapıştım. Çok sert öpüşüyorduk. Dilanı kucağıma aldım ve yata yatım. Deliler gibi öpüşüyorduk. Birbirlerimizi kıyafetlerini çıkarmaya başladık. Dilanı her yerini öpmeye başladım. Çok tahrik olmuştu. Içine girdimde canın acıldı. Ellerim ile biliklerini tutmuştum. Kendini zor tutmuştu bağırmak için. Bağıradan sadece ahh yaptı. Gözlerin içine baktım.)
- Güzelim çok mu yandı canın?
- Biraz ama merak etme geçecek.
( Dilan nefes alış verişleri hızlandırdı. Uzun bir zaman seviştik ve daha sonra birlikte duşa girdik. Dilan zorlanıyordu yürmekte. Çok zor ila kıpırdıyordu. Kucağıma aldım ve birlikte duşa girdik. Dilanı odaya götürdüm ve çarçafları ben değiştirdim. Yata yatık ve birbirimizi sarılarak. Dilan hemen uyudu. Çok yoruldu ,ben ise onu baktım bütün gece. Sabah ilk saatlerinde Dilan kıpadarmaya başladı. Gözlerini açmaya başladı ve bana baktı.)
- Aşkım, ne oldu neden uymuyorsu?
- Seni izliyordum.
- Bütün gece uysuz mu kaldın?
- Evet. Sen nısılsın meleğim? Ağrın var mı? Çok yoruldun.
- Yok merak etme daha iyim ama sende uyu biraz.
- Tama uyucağım.
( Birbirimizi sımsık sarıldık ve uyuduk. Sabah uyandık ve hazırlandık. Aşağı indik ve yemek masasında oturduk. Yemeğimizi yedik ve ben ise çalışma odasına gittim. Işlerim ile ilgileniyordum ve o sırada kapı çaldı. Içeri Dilan girdi. Kahve yapmıştı bana...)
Yeni bölüm 10 oy sonra🌛💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırsız aşk
Storie d'amoreBaran bir zengin bir çocuk Dilan ise basit bir kızdır. Birbirlerini ilk görüşte aşık olacaklar ama bu sevgi açıklayacaklarmı? Aşkı mı daha güçlü mü yada korku mu?