Tahir ile öncede gittiğimiz Nuri amcanın çay bahçesine gittik Nuri amcanın çayı el yapımıdır kendi tarlasından hasat ettiği çay ile yapar çaylarını şeker ise şeker pancarından özel üretim fabrikasından alır tam organik bir yerdi burası bu mekanın ahşabın ve doğallığın insana verdiği huzurda bi başkaydı. Tahirle konuşmaya başladık anlat Tahir efendi biz nasıl evlencez bu işe bir çözüm bulalım , çözüm bulunur Mehir ama buna bulunmaz gibi iki tarafında gönlü yok napıcaz kaçak göçek evlensek, Tahir Olmaz ben kaçak işler yapmam Tahir bak ağzımı açtırma her şeye gelince yapıyorsunda bana gelince mi yapamıyorsun ben neyim değersiz bir varlıkmıyım hayır Mehir sen değersiz varlık değilsin sen benim Karadeniz şarkılarında anlatılan o güzel dağlarımın en güzel manzarasısın. Of Tahir öyle deme adamın aklını başından alıyorsun zaten 2 gram aklım var ikiside. Senin için çalışıyor nereden biliyom Mehir aklının iki gram olduğunu ölçtünmü ölçtüysen söyle yani bizde ölçelim yok Tahir ciddi anlama herşeyi şaka yapıyom Mehir neyse asıl mevzuya gelelim kaçak değil normal evlenelim ailemizide çağırırız düğüne hem olabilir bak bunu deneyebiliriz ozaman hemen hazırlıklara başlayalım.
2 ay sonra
Aylardan Hazirandı yaz artık gelmişti ve yayla şenlik alanına dönmüştü düğünü yaylada yaapcatık her şey hazırdı ve ailelerimizin daha haberi yoktu son bir gün kala çağırcaktık düğüne son bir gün kaldı ve ailelerimize haber verme vakti gelmişti babam olmadığı için annem ve abimgile söyledim direk mevzuya girmeden abim bak Mehir bu düğünü eğer yaparsanız kötü olur ve düğünü basarım silahla ama abi biz herşeyi hazırlamışız ve son güne gelmişiz nasıl böyle bir şey dersiniz aklım almıyor neyse sizi fazla aklıma takamam Tahir ile görüşcektim ailesi ne tepki verdi diye Tahirin aileside aynı şekilde karşı çıkmış ailelerimize göre bu düğün resmen olamazdı ama olacaktı her şekilde olcak ben Mehirsem olacak isterse 10 yıl geçsin yinede olacak dedim ertesi gün yani düğün günü geldi Tahir berbere bende kuaföre gittim hazırlanmaya organizatörlerde şenlik alanını hazırlıyordu akşam olmak üzereydi yaylaya yola çıktık ve düğün yerine varana kadar akşam oldu arabadan indik ve çok kalabalıktı düğünümüz herşey istediğimiz gibiydi düğüne havalı bir giriş yaptık ve dansa başladık dansta kuğu gibiydim Tahir ise sanki danscıymış gibi okadar iyi dans ediyorduki dans bitti ve horon tepmeye başladık sahneye sığmıyor o derece kalabalıktı . Çok merak ettiğim bir şey vardı ailemden kimler vardı acaba burda bi kuzenlerim ve teyzelerim vardı Tahirin ailesinden sadece bir kaç kuzeni vardı iki tarafta gelmemişti ama bu işte bir bit yeniği farkettim sanki bize suikast düzenleniyor gibiydi aman dedim çokta şeyimdeydi ,suikastı umursamadım ve eğlenceme baktım sonuçta en mutlu günümdü bugün sahnede baya bı oynadıktan sonra pasta kesme faslına geçmiştik pastayı tam kescekken abimgil aşiret gibi düğüne baskın yaptılar havaya tabancayla ateş ettiler ve korkuyla herkes masanın altına saklandı kaçmamız gerekiyor Tahir dedim ve tam kaçcamız sırada nereye gidiyonuz gençler bizsiz dedi o korkuyla ağzımdan sadece açıklayabiliriz kelimesi çıktı neyi açıklicaksınız lan siz bizim rızamız olmadan nasıl evlenirsiniz Mehir sen ne ara başına buyruk bir kız oldun biz seni bu şekilde eğitmedik sen ne ara abingilin sözünden çıkar oldun. Abi bak biz size dedik evelnecez diye siz niye hayla anlamıyorsunuz Mehir yürü dedi abim Tahir sende git burdan birdaha kardeşimin peşinde görmicem seni buseferlik affediyom normalde affetmem ama .Abim gil beni yayla evine götürdü ve kitledi aklın başına gelene kadar burda durcaksın Mehir dedi abimin şuan da benim için yapmış olduğu iyiliği unutamam .Benim için yayla evi cennetten bir köşk gibiydi hem telefonumada el koymadılar internette çekiyor şehire inip işte yapmicam tüm gün yatıcaktım gel keyfim gel oh mis gibi buzdolabında 1 ay yetecek kadar yiyecekte vardı ilk işim Tahiri görüntülü aramaktı Tahir hemen açtı ve soluklanarak seni çok merak ettim dedi of çıldırcaktım şu çocuğun beni merak etme huyuna bende seni merak ettim dedim abimgil beni eve kitledi ön pencereler kitli arka pencerelerde yüksekte olduğu için balkonda yüksekteydi kaçma şansım yoktu bizde telefondan konuşuruz dedim yüz yüze konuşamamakla aynı şey olmasada of pastadan sonra nikah kıyılcaktı abi biraz daha geç gelseydin olmazmıydı senin yüzünden evlenemedim ,of olsun yinede ben evlenicem. Tahirle konuşurken kaçma kararı aldık gibi çünkü her şekilde bizim düğünümüzü basacaklardı kaçak yaparsak farkında olmazlardı Tahir ev hapsim biterse kaçır beni İstanbullara belki orada yaparız kimsenin haberi olmadan düğünümüzü ama aileminde olmasını isterdim Tahir tek çözüm yolu aileleri barıştırmak yoksa evelenemeyiz ikimiz içinde kötü olur kaçmicaktı kaçakta yapmicatık düğünümüzü her şey usulüne göre olcak tam bir karadeniz düğünü olcaktı ama tek bir sıkıntı vardı aileleri barıştırmak. Ertesi gün olmuştu ve güne güneşli bir gün ile başladım eve her taraftan güneş ışığı giriyordu güneş ışığı insana huzur ve enerjide verirdi belki bu sayede enerjim yerine gelirdi ama hiç sanmam benim enerjimi yerine getircek şey karadeniz şarkılarıydı en sevdiğim şeylerden biriydi bu gün yeni başlicam kitapları seçtim Sabahattin Ali den kürk mantolu Madonna ve genç wherterin acıları kitabını okuyacaktım ikisini hemen bitirirdim bide Wattpad tarzı kitaplar okicaktım çok güzel kitaplar seçtim hemen okumak için sabırsızlanıyordum çayımı koydum ve balkona çıktım elime kitabını önümdeki tabureyede çayımı koydum çayın yanına birkaç kurabiye koydum tek oturuşta bitmişdi kitap öğlen yemeğini hazırlamak için mutfağa gittim ve hazırlamaya başladım çok güzel yemekler yapmıştım yemekte fırın da güveç vardı yaylaya geleli beri baya bi hamarat olmuştum.