Reggel kómásan keltem fel az ébresztőmre.
-Hogy lehetek olyan hülye hogy még mindig nem tudtam kikapcsolni az ébresztőm nyári szünet elején?!-Kérdeztem magamtól majd felvettem a ruhámat:Majd lementem Kirisimához.
-Szia hugi! Miert keltel olyan koran?-Kerdezte álmosan.
-Ébresztő!-Vágtam ra egyből majd leültem es megértem a rantottam.
-Na majd viszont át jönnek a haverjaim! Szóval örülnék ha már iden jösz suliba ismernél valakiket rajtam kivül.-Néz rám boci szemekkel.
-Hajj jól van!- Mondom fáradtan.
-Hellooooo!- Mondja Kirisimának és a nyakába ugrik. Majd meglátom egy fekete hajú fiút két szőkét és egy lila hajú lányt.
-Ohm heló?-Mondtam kicsit semmi kinosan.
-Ó szia biztos te vagy Kirisima húga! Nagyon sokat mesélt rolad! Alig vártam hogy végre megismerjelek!- Mondta majd szorosan megölelt. Olyan fura hogy tudod ilyen természetes lenni?
-Szia! Denki Kaminari vagyok de hivj csak szőke hercegnek!- Mondja és kacsint egyet. Erre nekem röhögnöm kellet és muszáj voltam vissza szólni de tudtam higy csak viccből mondja.
-Sokkal inkább nézel ki pikhacu nak mintsem álmaim lovagjának! Mondom drámaian a végét és végül mindig ketten röhögni kezdünk.
-Naa senki! Le lehet szálni a hugomrol! Ez nem valami féfias!- Mondja Kirisima.- Na de moat mindenkit bemutatók! Balra tőled az a szőke ciklon az bakubro! Aztán Jiro,Mina,Sero, és nem utolsó sorban Denki!- Mondja boldogan.-Jajj igen ő meg az én hugocskám y/n!- mondja büszkén.
-3 évvel vagy csak idősebb!- mod om sértődötten.
-Na akkor megyünk a kurva játék terembe vagy itt fogunk megöregedni?!-Kerdezi bakugou. -Mondtam hogy szőke ciklon.-Súgja nekem Kirisima.
-Nyugodj már meg süni! Még a végén megbánod!-Mondom neki majd felsétalok a szobamba.
Fura a gyerek... Na mindegy. Majd meg biztos talalkozok a sünivel. Neha megtudom kerdőjelezni kirisima dötéseit de inkabb ra bizom. Majd elmentem lefürödtem és befeküdtem az ágyba és aludtam mivel holnap be kell mennem az egyen ruhajert es a tankönyvekert. Meg lesz egy proba tanitasünk hogy megistemjuk egymast.
YOU ARE READING
Te én és a sors keze
RandomKatsuki Bakugou és Kirisima Y/n nek igen furcsa az első talalkozasuk amit Kirisimának köszönhetnek. Innentől sokkal másabb lesz minden kettőjük élete. Bár először nem hinnék hogy barmi is lesz köztük annál szorosabb lesz a kapcsolatunk. *!káromkodás...