/9/

503 31 1
                                    

Klaidė.

-Buvo labai malonu susipažinti, bet turiu Loren parvesti namo,-liūdnai šyptelėjau.

Parke jau buvome geras dvi valandas. Loren miegojo ant mano rankų. Perrie su Sophia ją nukankino.

-Na ir mums jau metas namučio... Ryt į darbą,-numykė Milena.

-Po mokslų dirbat?-paklausė Liam.

-Taip. Abu studijuojam ekonomiką. Dirbame pas vieną vaikiną. Turi tokią jauną firmą, tad vasarą jis mums mielai priima,-šyptelėjo Dian.

Jiems ten labai gerai sekasi. Ir užsidirba tikrai nemažai.

-Na tai ačiū, kad atėjot, susipažinote su Klaide ir jos draugais, bet mes jau keliausime. Turime šiokių tokių planų,-sukikeno Hazz'a.

Milena žvilgtelėjo į mane ir pakilnojo antakius. Aš prunkštelėjau ir nusukau žvilgsnį. Ed'as žiūrėjo į mane. Jo žvilgsnis sakė 'nepamiršk, apie ką kalbėjom, ir ką tu man sakei'.

-Gerų jums planų, o mes bėgam namo, nes aš noriu valgyt!-sušuko Niall.

-Dar susitiksime,-nusišypsojau žmonių būreliui.

Priėjau prie Milenos ir ją stipriai apkabinau.

-Tik jei ką, apsaugą naudokit,-sušnabždėjo į ausį.

-Na jei picų valgymas, tai seksas, tuomet būtinai,-nusijuokiau tyliai.

Ji atsitraukė ir nusijuokė. Priėjau prie Dian ir jį apkabinau.

-Sėkmės darbe rytoj. Labai nepavark ir būtinai pavalgyk,-pasakiau.

-Būtinai, mama,-nusijuokė jis.

-Bučiuoju abu! Iki,-atsitraukusi pamojavau ir priėjau prie Harry'io.

-Nešam Loren ir į picų,-paskutinius žodžius sububojau.

Jis nusijuokė ir paėmė iš mano rankų Loren.

-Panešiu. Juk visą valandą ją laikei,-šyptelėjo.

-Ačiū,-jaučiau, kaip skruostai šiek tiek įkaista.

Velnias, kaip to nemėgstu.

Ėjome linksmai kalbėdami. Įėję į pastatą pasisveikinome su Sasha, įlipome į liftą ir pakilome į mano buto aukštą. Išlipę iš lifto, priėjome duris. Iš rankinės išsitraukiau raktus ir atrakinau duris. Loren tingiai nušoko ant žemės iš garbanos rankų. Paėmiau iš šaldytuvo šunų maistą ir sudėjau į dubenį. Pakeičiau vandenį ir įbėriau šiek tiek sauso maisto.

-Valgyk, mažute,-paglosčiau jos galvelę.

Ji godžiai valgė maistą. Patiesiau ant sofos pledą, virtuvėje padėjau jai gultą ir numečiau kelis žaislus ant žemės. Nustačiau, kad per ventiliaciją eitų gaivus oras. Nebus karšta.

-Aš einu persirengsiu,-šyptelėjau Haroldui.

-Žinoma. Galiu apsidairyti?-paklausė jis.

-Žinome,-šyptelėjau ir nuskubėjau laiptais į viršų.

Įėjusi į rūbinę, batelius nusiaviau ir padėjau į jų vietą. Atsisegiau sijoną, o jis sukrito ant žemės. Išlipau iš jo ir pakėlusi, pakabinau ant pakabos. Nusivilkau marškinėlius ir juos sulanksčiau ir padėjau į vietą. Paėmiau juodas apteškes, pilką džemperį su baltais dryžiais ant pečių, baltus 'Nike Air Max 90' batus ir baltas kojines. Viską greit apsivilkau. Apsiaviau batus ir nuėjau į kambarį. Iš stalčiaus paėmiau 50 svarų ir nuėjau į vonią. Prieš veidrodį susirišau kuoduką, bet palikau palaidus plaukus gale. Nusišypsojau veidrodyje ir apsisukusi išėjau iš vonios,vėl grįžau į rūbinę. Pasiėmiau mėlynus džinsus, baltą, be rankovę palaidinę ir baltą, ploną megztuką. Išėjusi iš rūbinės, nusileidau laiptais į pirmą aukštą.

Two heartsWhere stories live. Discover now