9.bölüm şaşkınlık

25 5 2
                                    

fark etmedim , "dalmışım "dedim .

Annem ise kızım iyimisin? Neyin var .
"İyiyim anne "anne birşey yok dedim.
Anneme iyiyim dedim ama iyi değilim dedim içimden.
Annem ise birşey olursa bana söyleyebilirsin tamammı ?
Tamam annem sen gidip uyu zaten geç oldu ben de birşeyler atıştırıp gidip uyuyacam şimdi , annem ;tamam o zaman kızım sana iyi geceler deyip odasına gitti . Bende rüyamda gördüğüm şoku üstümden atmaya çalışırken unutmaya çalışırken gözüm kapıya takıldı. Kapıya bakarak düşünmeye başladım . Tam o sırada kapı çalındı Ve korktuğum için ne yapacağımı şaşırdım .
Elim ayağım titriyordu kapıya yöneldiğim sırada , acaba o mu ? Dedim kendi kendime . Kapıyı açtığımda abi gelmişti . Onu gördüğüm gibi ilk önce rüyamdaki doğru mu diye kontrol etmek için yüz ifadesine baktım . Eğer bir şey olmuş olsaydı , zaten ya döverdi yada küfürler ederdi . O yüzden birşey olmadığını teyit ettikten sonra arkamı dönüp mutfağa gittim. Ve sofrayı toplamaya başladım . Topladığımda çay yaptım kendime bardağıma doldurdum . Odama gittim kapıyı üstüme kilitledim yatağıma oturdum. Çay içerken aklıma Alex gelmişti , merak etmiştim . Telefonumu açıp , onun hesabını araştırmaya başladım. Aslında çok da tuhaf şeyler yoktu kendini paylaşmıştı. Sevgilisi yoktu çünkü Didem hariç hiçbir kızı takip etmiyordu . Ve hesabı açıktı . Bakmaya devam ettim fotoğraflarına baktığımda çok güzel çıkmış dedim kendi kendime, keşke ona senden hoşlanıyorum diyebilseydim . Dedim umutsuzca, sonra fotoğrafları çok beğendiğim için farkında olmadan tüm fotoğrafları beğenmişim .

Ben telefonda gezinirken bir mesaj geldi bende şaşırdım acaba kimden diye , mesaja tıkladığımda , yazan Alex'ti , bunu gördüğümde şoka girmiş gibi oldum .

"Kimsin "demişti .
"Tanımıyorsun"dedim
Neden sordun ?
15 tane fotoğrafımı beğendiğin için olabilir mi ?

"neeeee!" Dedim. Tabi içimden söyledim .
Hayır ben ,beğenmedim, dedim .

Sen beğendin , kimsin? Didemi nerden tanıyorsun? Yoksa sen o musun?
Didem mi o da kim ? Kimmiyim ben .
Viyan sen misin ? Dedi.
Yalan söylemenin bir anlamı yok artık anladı zaten ben olduğumu , söyleyeyim bari dedim.

- evet ben Viyan .
- tahmin etmiştim de sen benim fotoğrafımı ,benim hesabımda , anlayamadım, ne oluyo . dedi.

Hiçbir birşey olmuyor öylesine önerilerde karşıma çıktı bende öyle baktım. O kadar da güzel değil fotoğrafların yani hemen yanlış anlama yanlışlık oldu .

- emin misin ? Viyan .
- içimden yaw desene( zew bedeve zew rinde cima nabiji ) ,( çok güzel, çok iyi neden söylemiyorsun )diye kendi kendime konuştum ama bunu ona söyleyemezdim . Kendime itiraf edemediğimi ona direk söylemezdim . Sadece bir hoşlantı o da benden vazgeçer . Bende unuturum dedim .

Eminim Alex.
Tamam dedi . "Nasılsın " iyimisin ,
Yani aslında sana iyi olduğumu söylemek isterdim de bu aralar hiç iyi değilim bide bu son gördüğüm rüya beni çok etkiledi.

Rüya mı ?
Evet rüya , ama tabi kabus da denebilir .
Ne oldu ki anlatmak istersen dinlerim.
Boşver ya önemli değil , takma sen yinede teşekkürler.
Tamam istediğin gibi olsun .
İyi bakalım.
Ne yapıyorsun ? Dedi .
Uzanıyorum sen napıyorsun?
Bende oturuyorum .

.
.
.
.
Konuşmanın sırasında uyuya kalıp sabah geç kalan yine ben kendi adıma hiç şaşırmadım. Tabi saat baya geç olmuştu . Hemen hazırlanıp yola koyuldum .
.
.
.
.
İş yerime varmama az kalmıştı, içeri girdiğimde hiç beklemediğim bir manzara ile karşı karşıyaydım . Alex ile başka bir kız benim çalıştığım mekânda oturuyorlardı . Allah Allah dedim . Ne oluyor acaba ? Diye düşünürken , aman boşver kızım sanane dimi sonuçta hiç bir şeyin değil.
Sanki onları hiç görmemiş gibi mutfağa girdim üstümü çıkardım, kendime çay alıp gidip oturdum . Oturduğumda ister istemez gözüm onların olduğu tarafa kayıyordu . Ama ben bakmayacaktım , sonuçta hoşlanıyorum dedi ama hemen başkasıyla şuan . Düşündüğüm sırada Burak abi geldi , napıyorsun Viyan , iyi misin? , iyiyim abi teşekkürler. Dedikten sonra patron sayesinde yaşanan olaylar aklıma bir bir geldiği gibi gözümden yaşlar akmaya başladı. Ve kalkıp tuvalete koştum . Tuvalette ağlarken kapının çalındığını duydum, gelen Alex'ti . Viyan iyi misin?,ses ver ne olursun?,ne oldu sana?, ben seni kıskandırmak için öyle yaptım, inanki yoksa gerçekten öyle birşey yok , ben ise ben Alex'in dediğini takmadan ağlamaya devam ediyordum . Sonra söylediklerine dayanamadı, bağırdım, yalan söylüyorsun , işte bu mu hoşlanmak , bu mu aşk, bu mu , sen beni sevmiyorsun da , istemiyorum artık seni git başımdan, oysaki senden hoşlandığımı , seni sevdiğimi söyleyecektim sana içimi açacaktım . Yanılmışım,sevgin yalanmış, Viyan ne olursun yapma böyle gerçekten benle o kızı yanlış anladın , hayır yanlış anlamadım. Git yanımdan sevgilini bekletme tamammı ?

Alex'in hiç beklemediğim yani direk kıza dönüp , evinn! Kalk gel buraya demesiyle kızın yanımıza gelmesi bir oldu , ben Alex'in kuzeniyim memnun oldum . Biz sırf seni kıskandırmak için yaptık ben o yüzden buraya geldim.

Dedikten sonra çıkıp gitti .

Bende takmamaya çalışarak tamam Alex boşver dedim .

Alex bana dönerek, sen benden hoşlandığını mı söyledin yoksa bana mı öyle geldi ? Ben tabi utanarak neye uğradığımı şaşırdım.
.
.
.
.
.
.
Baya konuştuktan sonra didemin kaş göz işaretleri fln bitmiyordu bizde
Konuşmayı mecburen işime dönmek için konuşmayı bitirdim .
.
.
.
.
.
.
.
Evet canlarım bu bölümde de bu kadardır. İyi okumalar dilerim sağlıkla kalın kitapla kalın oylamayı yorum yapmayı unutmayın, hoşçakalın.
Instagram;@sevgi_soylu10

AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin