Not:
Bu olayların hepsi gerçek hayat hikayesinden yaşanarak yazılmıştır...
Önsöz:
Gece Bakıroğlu genç bi kız Taekwondo ve Boks ile uğraşan sporcudur.Ailesinden bi tek babasını sever ve baya bağlıdır...
Kendisi 9. Sınıfta sağlık problemleri nedeniyle devamsızlıktan kaldı 9.sınıfın 2. Döneminde ise açıktan okurken gene sağlık problemleri nedeniyle sınavlara giremeden kalmıştır. En son ortaokul arkadaşı Naz'ın mesleki okuluna gitmeye karar verdi.
Kavga gibi bir çok olaylara tanıklık olur. Baştan sona bi hikaye başlar.
1.Bölüm
Güneşli bir günde yazın sonuna gelinmiştir okullar açıldığı ilk gündü.Çok heyecanlıydım ama bir yandanda Naz'ı merak ediyordum , o değişmişmiydi yoksa hala eskisi gibi deli dolu kafa dengim miydi? Aklımda onlarca soru vardı hepsini bi kenara atıp çantamı alıp maskemi unutmadan direk dışarıya adım attım...
Yoldan geçen insanlar Covid-19 virüsü hala kapmış gibi bakıyorlardı.Ama umursamamasının gerektiğini farkındaydı da
Okula 3-4 dakikalık mesafesindeydi utancı da vardı ürpetiside...
Naz'ı araması gerekiyordu:
-Alo Naz nerdesin??
-Kanka okulun bahçesinde bekliyorum seni sen neredesin?
-Yaklaştım merak etme sakın okulda beni bırakıp arkadaşlarının yanına gitme utanıyorum tek kalmaktan.
-Merak etme tamam hadi bekliyorum seni...
Aniden yüzüne kapamıştı,böyle normalde yapmazdı yada kafasında fazla kurgulamıştı sonra kendi canını sıkmadan hızlıca oraya varmaya çalıştı.Orda aşırı derece eski okulundan daha çok kişi vardı yarısından çoğu erkek olduğunu görünce ayriyeten daha çok şaşırmıştı.Naz'ı görmüştü onca insanın arasından ama Naz sarılmamıştı Gece normal gibi davranmıştı.
Arkadaşlarıyla tanışıp iyi birileri olduklarını kanıtlamışlardı, gayet ikna olmuştu.Gül isminde kızla Gece samimiyet kurmaya başlamıştı. Fazla kimseye güvenmemeye çalışıyorken Gül ile samimiyeti Naz'dan daha çok sevmeye başladı.Naz'ın neden böyle soğuk davranıyormuş ,bir normal arkadaşmış,yabancıymış ve kardeşi gibi görmeyişi canını katiyen sıkmıştı.
Üzülmüş ve az soğuk davranarak:
-"Sana ne oldu?"diyerek Naz'a sordu.
Naz cevaplayarak:
-"Birşey olmadı ben sana çok değiştiğimi söylemiştim."diyerek lafını tamamlamış arkadaş grubuyla okulda takılmaya devam etmişti.
Bu kendisi için baya garip bi durumdu.Eskiden kardeşim diye saydığı her olayda arkanda duracağım diyen kız onun yerine başkalarını doldurmuş bile.
Bunu ruh halini iyi görmeyen Gül Gece'nin yanına gitti:
-"Şey... Sen iyi misin?"diye sordu.
-"Sayılır sadece bu gördüğüm şeyin kamera şakası olduğunu söylesin biri."diyerek yanıtladı.
Gül gülerek Gece'nin yanıtını şöyle tamamlar:
-"Maalesef kamera şakası değil keşke olsa bu arada tanışma fırsatımız olmadı."
-"Merhaba ben Gül."diyerek elini Gece'ye uzattı.
-"Merhaba bende Gece."diyerek elini sıktı.
Gül şaşırarak:
-"Adın çok güzelmiş gerçektende Gece mi?"dedikten sonra Gece hafiften sırıtarak:
-"Evet neden şaşırdınki." demişti.
-"İlk defa duydum oda ilk senden duyuşum oldu.Memnun oldum bu arada Gece."
-"Bende Memnun oldum."
Zil çalar ve herkes sınıflara geçer Gece kendini tanıtmada baya utangaç ve çekingen olur. Asla konuşamaz tüm hocaları maskesine kafaya takmışçasına çıkarmasını ister.Ama Gece asla izin vermez.Hoca dersi anlatır Gece sıkılır eski okulda daha çok uyuduğu halde bu okulda uyumak istemez çünkü babası için çabalıyordu babasına verdiği sözün arkasında durmayı bilcekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bahtım
RomanceGece ismindeki kız birisine aşık olur.Aşık olduğu çocuk Gece'den ilk önce hoşlanır fakat sonrasında Gece ihanete uğrar.İntikam almak ister sadece lanet eder ve bedduasıyla Allah'a havel eder.İleriki günlerde olaylar değişir imkasız bi aşkla yanıp tu...